Triola underwear

Dobré odpoledne,
před nějakým časem jsem vám psala o tom, že jsem byla v Praze. A další věcí, kterou jsem tam dělala byla návštěva prodejny Triola. Snad každý ví, co je to za značku. Je tu s námi už od začátku 20. století, je prověřená generacemi, specializuje se na výrobu spodního, českého a hlavně kvalitního prádla a plavek a moje maminka v ní už dlouho nakupuje, nedá na ní dopustit. Jak jsem se sama přesvědčila, výrobky jsou kvalitní a prodavači hlavně své práci rozumí. Dokáží vám skvěle poradit a vybrat vám tu nejlepší správnou velikost. Mně se jejich kolekce moc líbí, jsou ženské a splňují veškeré požadavky, jako sepínací ramínka na zádech, aby nelezly z tílek a podobně...A zjistila jsem také, že nosím špatné velikosti podprsenek, jako prý většina žen. Co vy a výběr podprsenek?

Triola také nabízí velikost košíčků až do J a obvody už od 65, takže si vyberou jak baculky, tak ti nějhubenější (jako já :-)
   LikeYOU je značkou, která do Trioly spadá, já jsem si od ní domů odnesla krásnou fialovou podprsenku s kroužky. Už z prodejny jsem vycházela s myšlenkou, že je to to pravé k nošení tak, aby byla vidět. Abyste mi rozuměli, vyfotila jsem několik fotek a různých kombinací, jak ji tak nosit. Samozřejmě jsem i přemýšlela, jak vám ji na sobě ukázat tak, abych tu neskončila jen v ní, to by se mi asi nelíbilo...
Vyletněné outfity, doplněné sadou mých šperků. Na prvním mám na sobě vestu z H&M a tílko Tally, v druhém volná průhledná košile, je také myslím H&M (sekáč), třetí košile je kancelářská a společenská klasika.
Aktuální nabídky spodního prádla:
A plavek:
Stránky Trioly s popsanou historií, postupem výroby podprsenek a spoustou jiných zjímavostí zde, kdyby někoho zajímaly fb stránky tak tady.
Zajímá mě, jestli se vám fotky líbí a jestli byste si také vyšli takhle, třeba u moře. A také ještě, jestli od Trioly něco vlastníte. Budu se těšit na komentáře, vaše zkušenosti a v brzké době čekejte outfit! Užívejte si, Kristine.

Komentáře

  1. Fotky jsou moc hezké, jako ostatně všechny tvoje:D a tuhle značku znám, ale bohužel zatím žádný kousek nevlastním...:)

    OdpovědětVymazat
  2. Viac sa mi páči ten outfit :) Neviem, ani jedna nie je moja obľúbená aplikácia :) Ale aspoň je fialová ♥

    GiveAway → http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/07/giveaway-with-firmoocom.html

    OdpovědětVymazat
  3. vzor podprsenky se mi nelíbí, ale pěkné fotky máš a vypadáš hezky :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mě vzor zrovna neoslovil, ale ty tvoje fotky, to je zase nádhera ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Je moc hezká:) vybrala sis hezky:)

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám vždycky problém s velikostmi, protože ty z běžných řetězců (H&M nebo Lindex) mi úplně nesedí. Takže se budu muset podívat po téhle značce :)


    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Na tých fotkách máš úžasný náhrdelník :)

    OdpovědětVymazat
  8. Super :) Vybrala sis hezky :)

    littleann5.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. triola presla nejakou obrodou :) vzdy som ju mala zafixovanu ako neforemne podprsenky pre starsie zeny :)

    Inak posledny tyzden mojej SUMMER giveaway, zapojit sa mozes tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  10. Vzor podprsenky je super, aj na nechtoch by taky vzor vyzeral dobre :) Mozno sa inspirujem tvojou podprsenkou, snad to neznie cudne :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. wow, to je ale skvělý nápad!

      Vymazat
    2. Alebo vyskusaj ty, ked uz mas tu podprdu ;) By to slo spravit so slamkou, namocis do laku a otlacis na necht... No uz sa asi az moc angazujem :-D

      Vymazat
    3. vidíš, brčkem by mě to ani nenapadlo!

      Vymazat
  11. Ty se stydíš za svoje zuby, že se neusmíváš? Já bych nějakou "Triolu" potřebovala, ale už je to pro mě větší investice.

    OdpovědětVymazat
  12. na fashion fotkách se modelky neusmívají :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Podle mě jsou to krásné fotky i bez úsměvu, k takovýmto fotkám se úsměv ani nehodí, jsou to super fotky!! :)

    www.enarastyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Takéto články sú skvelé, aj ja mám problém nájsť padnúcu podprsenku, akurát nájsť nejaký vhodný obchod niekde v blízkosti, kde sa do toho budú predavačky vyznať a nebudú ti chcieť nanútiť celý obchod :)

    OdpovědětVymazat
  15. Love that patterned color bra!!! Very nice!!! You look incredible and you have so much natural beauty!!! Wonderful photos!!

    OdpovědětVymazat
  16. Na podprsenky jsem zanevřela, přestalo mě bavit nosit na sobě takovou kontrukci, takže je prostě nenosím.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky