pátek 19. července 2013

MINT

Krásné odpoledne.
Outfit bude pro dnešní páteční den to pravé, nemyslíte? Je focen v pondělí a i když to tak nevypadá, i do takových pařáků, jaké tento týden panovaly, je pohodlný. Kalhoty jsou první věcí, kterou jsem si koupila ve slevách a mám z nich takovou radost! A protože bílých trik mám fůru a k obyčejným jeanům vypadají nudně, s těmahle kalhotama působí zajímavě a konečně je všechny unosím. Jsou z C&A. Je to tedy věc, kterou si můžu spokojeně škrtnout ze svého wishlistu. Kabelka s botama je z nějakého butiku u nás ve městě a triko je sekáčovým úlovkem. Kvůli kalhotám jsem si vyrobila korále ve stejné barvě, bez kterých by outfit nevypadal tak dobře. Na rtech mám Color whisper (210).
Já jsem s outfitem stoprocentně spokojená a je to přesně to, co nosím nejradši a v čem se cítím nejlépe. Co vy, doplňujete také rádi váš šatník barevnýma kalhotama? A jak si užíváte léta? Já jsem včera chytala bronz a cvičila, byla jsem dokonce i v posilně! Docela mě to chytlo, tak v tom asi budu pokračovat. Konečně jsem také předělala design tak, aby vypadal přesně jak chci a jsem s ním spokojená. Krásný víkend, K)

P.S Kdyby někomu vadilo to, že se neusmívám tak se podívejte na nějaké fashion fotky třeba do jakéhokoliv časopisu, modelky se tam většinou neusmívají :-)

50 komentářů:

  1. lenze ty nie si modelka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co jako? Nech se fotí tak, jak jí je to přirozené. Lepší než ty rádoby skvělé fotečky bloggerek kde mají americký falešný křečovitý úsměv.

      Vymazat
  2. To je první, co mě taky napadlo. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. No a co, to je přeci jedno. Modelka nejsem, dala jsem to jen jako příklad :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne fotky aj outfit :) A to, či sa na fotkách usmeješ alebo nie, je len tvoja vec, aj keď si myslím, že úsmev by ti pristal viac, no ty si aj tak kráska! ♥

    OdpovědětVymazat
  5. ale vypadáš takle smutně a celou fotku to zabije, přitom jsi tak krásná a oblečení taky :). Je to škoda :).

    OdpovědětVymazat
  6. A já bych zrovna řekla, že modelka můžeš s přehledem být! Krásná jsi a strašně se mi libí sladění korálů s kalhotama:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Kalhoty mají krásnou barvu:))

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadáš fantasticky...jako vždy :)

    OdpovědětVymazat
  9. Outfit je jednoduchý, ale veľmi pekný!:)

    OdpovědětVymazat
  10. Super outfit, hezky sladěný! Mint barva se mi moc líbí, na léto je super :)


    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. mne sa takýto ne-úsmev páči :) ja sa tiež tak tvárim na fotkách :))

    OdpovědětVymazat
  12. outfit se mi líbí od hlavy až k patě :) barevné kalhoty bych také brala, klidně mentolové nebo žluté, růžové...

    OdpovědětVymazat
  13. podobnou barvu kalhot taky sháním :) a úžasná barva rtěnky!

    OdpovědětVymazat
  14. parádny outfit! páči sa mi farba nohavíc, asi sa skočím pozrieť do CandA, aj keď ten obchod moc nemusím :)
    mne osobne sa viacej páčia fotky, na ktorých sa blogerky usmievajú, ale v tvojom prípade vyzerajú dobre aj tak, máš vcelku zaujímavú tvár

    OdpovědětVymazat
  15. Na každé fotce vypadáš jako víla :) A outfit se mi líbí, ty kalhoty jsou super

    OdpovědětVymazat
  16. Aj tak si peknucka :) nohavice su super

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. Mint je úžasná ;) krásně si to sladila :)

    OdpovědětVymazat
  18. Kalhoty se mi moc líbí a fotky se jako vždy moc vydařily :)
    TerezaKubalova

    OdpovědětVymazat
  19. Sluší ti to,barevné kalhoty mám ráda.Mně nevadí,že se neusmíváš,ale úsměv nic nestojí.

    OdpovědětVymazat
  20. Mám velmi podobné mentolové kalhoty, miluju tu barvu. A tobě hrozně sluší!:)

    http://worldneedsblondes.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. ta mint barva je krásná :) barevné kalhoty moc nemusím, nevím s čím to pak kombinovat...dávám přednost tmavým kalhotám :)
    prázdniny si užívám skvěle, cvičím, sluním se atd :D

    OdpovědětVymazat
  22. Barevné kalhoty taky můžu:-) Tobě to fakt sluší a fotky jsou podařený - nějak mi nevadí, že se neusmíváš:-)

    OdpovědětVymazat
  23. V obličeji mi hrozně připomínáš nějakou modelku. Jinak ti to moc sluší. Barevné kalhoty se mi stále 2x nelíbí, nejradši mám jeansy, ale zas na tobě vypadají dobře a hlavně jdou skvěle s tím bílým tričkem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně osobně teda Lenku Hanákovou, která se mi neskutečně líbí ;)

      Vymazat
  24. Moc se mi outfit líbí!! :) Sluší ti to :)

    littleann5.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Ať jsi nebo nejsi modelka, můžeš se ve svých oblečkách fotit. A co. Kdo se schovává za anonym, od toho nejde nic brát vážně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to jsem dnes zjistila také :-)
      A pro mé milované anonymy: smát se tady můžeme tak akorát my Vám!

      Vymazat
  26. Barevných kalhot mám celkem dost, ale úplně dobře se v nich necítím, což je škoda, vypadají dobře :). Ohromně ti to na fotkách sluší!!

    OdpovědětVymazat
  27. FOtky su užasne akokeby som listovala nekajy časopis:)

    OdpovědětVymazat
  28. Strašně ti to sluší ! Nemusíš se smát, a rozhodně to nedělá fotku nějakou ponurejší, je to fotka jako fotka, akorát bez úsměvu. A ta mint barva ti sekne !

    OdpovědětVymazat
  29. Prirodzene krásne mladé dievča. A s vkusom. Veľká vzácnosť v tejto dobe.

    OdpovědětVymazat
  30. Děkuji za názory a komentáře všech! :-)

    OdpovědětVymazat
  31. já mám barevné kalhoty hrozně ráda, takže mně se outfit líbí moc, navíc ti to opravdu sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  32. Ty si nádherná! Pripomínaš mi Caru Delevingne :)

    OdpovědětVymazat
  33. nádherný outfit, strašně ti to sluší:o Ty barvičky jsou super!

    OdpovědětVymazat
  34. Ty rifle jsou skvělý! Jsi tak krásná<3
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Mint kalhoty byly letos můj sen, bohužel mi nelichotí, tak snad za pár týdnů či měsíců :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  36. máš to všechno dokonale sladěné :)

    OdpovědětVymazat
  37. outfit je skvelý! nohavice majú super farbu a veľmi ti pristanú. pekne si to zladila. :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  38. Krásný outfit :). A navíc máš super postavičku :)

    OdpovědětVymazat