pondělí 22. července 2013

Home-made beads

V několika postech jste je na mě viděli, několikrát jsem o nich mluvila. Korále, které vyrábím bych chtěla i vám nabídnout k prodeji. Uvažovala jsem i o e-shopu, ale to si ještě nechám projít hlavou a začnu takhle, přes blog. Za vaše případné objednávky budu moc ráda!



Barvu náhrdelníků si můžete zvolit i jinou, než vidíte na fotkách. (červené, hnědé, modré v pastelové barvě, růžové) I na velikosti a tvaru se můžeme domluvit. Kdybyste chtěli, můžu dodat i náušnice a náramky. Cena je 270 kč za kus i s poštovným (také orientačně). A jestli se to někomu bude zdát moc, tak zvažte cenu materiálu (cca 120,-) a můj čas (jeden náhrdelník zabere tak 2 hodiny práce v kuse) a poštovné!

V případě zájmu nebo jakéhokoliv dotazu mi pište jedině na email: kristine.polakova@seznam.cz, tam se také dozvíte podrobnosti o platbě. Níže si můžete prohlédnout všechny druhy náhrdelníků, které mám ve svém 'repertoáru'.

01. BÍLÉ
Jsou to korále 3 velikostí, na stříbrném řetízku se zapínáním.


NOVĚ i bílé perly se zlatými komponenty! V setu i s naušnicema za 280,-.


02. FIALKOVÉ
Korále pouze jedné velikosti.


03. TMAVĚ RŮŽOVÉ
Také jedna velikost korálků, níže fotky náramku s naušnicema.


04. AZUROVÉ
Korále ze 2 velikostí, v nim. příspěvku nafoceny v outfitu. Největší kuličky jsou o něco světlejší než ostatní a mají zvláštní 'zmačkaný' povrch.


05. KARAMEL
Korále 2 velikostí, ty větší jsou trošku jakoby 'zmačkané'.


06. ČERVENÉ


07. ZLATÉ DLOUHÉ


08. ČERNÉ

-Ty jsou vyrobeny z černých, skleněných a broušených korálů. Jsou proto i dražší a samozřejmě i těžší. S tím je třeba počítat.


kristine.polakova@seznam.cz

FACEBOOK/ASK





45 komentářů:

  1. Krásne !! :O ♥

    http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/07/oasap-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. jsou krásné a popravdě si myslím, že si je mohla dát i dráž, podle pravidla 100 Kč/1 h práce + materiál..ještě je hodit na Fler a je to:) ale ve tvém případě si myslím, že blog určitě postačí:) Nejvíc se mi líbí ty azurové:) Hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
  3. si sikulka :) nie je to sice moj styl, ale je to pekne :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. chtěla bych si objednat, ale spíše až v srpnu peníze z brigády dostanu až totiž příští měsíc, šlo by to?

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ty jsou krásné! Taky čekám na penízky takže určitě pak nějakou objednávku uskutečním ;)

    OdpovědětVymazat
  6. krásné :) jsi vážně šikovná! :) budu o některém náhrdelníků uvažovat, přeci jen vypadají v outfitech moc hezky, vždycky jsem je na tobě obdivovala :)

    OdpovědětVymazat
  7. Biele sú nádherné :) budeš posielať aj na Slovensko?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli si zaplatíš poštovné tak ano :-)

      Vymazat
    2. A ak si kúpiš komponenty, tak si také urobíš aj sama, preboha, toto je najjednoduchšie, čo sa dá urobiť. A navyše, môžeš sa kuknúť aj sem - www.sashe.sk - je to slovenská stránka s handmade a sú tam oveľa lacnejšie veci.
      Prepáč, Kristine, ale ja by som zvážila predaj niečoho tak jednoduchého za takú cenu.

      Vymazat
    3. Hele, píšu to v článku. Komponenty vyjdou na 120 korun, plus poštovné a má práce a můžeš mi věřit, že jednoduché to teda zas tak moc není. Kdybych je prodala levněji, bylo by mi to úplně k ničemu a akorát bych nad tím trávila čas ;)

      Vymazat
    4. Možná jsou na sashe.sk takové náhrdelníky lacinější, ale to jen proto, že si ti lidé podhodnocují svou práci. Takové komentáře fakt miluji:) To je jako kdyby si každý měl vyrábět bižuterii, šít oblečení apod. sám, jenom protože to vyjde levněji. On se s tím ale každý piplat nebude, proto tu jsou lidi jako Kristine:) Sama vyrábím, takže prostě podhodnocování handmade věcí prostě nesnáším.

      Vymazat
    5. Přesně jak píše Sherylis, nic si z takových hloupých komentů nedělej. Cena je to dobrá a kdo je šikovný, ať si to udělá sám doma, ale spousta lidí (i já) na to nemá trpělivost.

      Vymazat
    6. ja napríklad neznášam plytvanie peniazmi, a preto si to dokážem urobiť sama. nie trpezlivosť, ale je určite plnohodnotnejšie sedieť za blogom, FB, atď. ako zdvihnúť riť a niečo sám urobiť. skrátka lenivosť, nie minimum trpezlivosti.

      Vymazat
    7. Preto som ti povedala, že nad tým máš popremýšľať, nie predávať niečo, čo si dokáže urobiť hocikto, keby si prišla s niečím svetaborným, tak ti nenapíšem ani slovo, ale toto nie je originálna vec, sama si povedala, že to majú v ZARE, takže si s tým asi neprišla prvá. dokonca kopec bižutérie napr. v F&F, H&M absolútne nekupujem, lebo je to predražené a dokáže si to urobiť človek sám, lenže máš tu kopec obdivovateliek, ktoré by nedajbože urobili niečo sami a tie ťa podporia, môj komentár si vôbec nevšímaj ;) ja nehovorím, že to nie je pekné, sama som sa pokúšala predávať šperky, ale keďže vidím, že milión ľudí si to dokáže urobiť samo, tak načo to budem predávať, dnes sa už nenosí tuctovosť

      Vymazat
    8. Jasně že si to spousta lidí dokáže vyrobit samo, to každý ví. A neříkám, že jsem s tím přišla já, jen Vám dávám možnost mít za levno něco, co jinde prodávají za majlant ;)

      Vymazat
  8. Krásné věcičky, jsi šikulka :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jsou krásné. :) A u té poslední fotky jsem dostala chuť na červený rybíz :)

    OdpovědětVymazat
  10. Podle mě to není moc :)Škoda, že to není můj styl, ale těším se na nové výtvory, pokud nějaké budou. Nechceš si založit účet na http://www.fler.cz/ ? Určitě ti to přihrne ještě více zakázek. Pokud už ho teda nemáš :)

    OdpovědětVymazat
  11. Připomínají ovoce a jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné, jseš opravdu šikovná! Účet na fleru je určitě dobrý nápad, protože to rozhodně nedá tolik práce jako vlastní eshop :) Mě se tead líbí moc, ale na mě je to moc výrazný kousek .. navíc máme doma spoustu korálků, takže si as ivyrobím nějaký vůlastní ale víc nenápadnější :) Ale je jasné že si určitě najdeš spoustu zákaznic! ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Všechny jsou nádherný <3 rozmýšlím se mezi zlatými a bílými...

    OdpovědětVymazat
  14. Teda vypadá to moc krásně! Také vyrábím bižuterii, ale tohle jsem ještě nezkoušela. Musím to napravit :) Je pravda, že tyhle věcičky vždycky hrozně žerou čas :D


    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Já už jsem si dneska jedny koupila a moc se těším až mi je Kristin pošle:-)

    OdpovědětVymazat
  16. Určitě bych si je nekoupila, jsou v každém obchodě, teď po slevách jsem je viděla skoro za hubičku (a vypadají docela divně, takový malý zmatek kuliček uprostřed dekoltu :/), náušnice jsou o ničem a náramek taky žádná hitparáda :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi nějaká chytrá chytrá závistivá anonymka :-D Díky za názor, ale divně nevypadají.

      Vymazat
    2. Mě se právě tenhle styl líbí, sama vyrábím, takže vždy očíhnu, co je v obchodech a pustím se do výroby doma. Kristin, nenech se odradit negativními komentáři, máš to krásné :)

      Vymazat
    3. Taky se mi moc nelíbí a opravdu bych řekla že vypadají trochu divně.

      Vymazat
  17. Objednávám, mrkni na mail. Díky

    OdpovědětVymazat
  18. Náhrdelník dorazil v pořádku a je náádherný! Hezčí než ze Zary. Díky za bezpečné balení a rychlost. Objednám i další šperky, pokud něco vymyslíš.

    OdpovědětVymazat
  19. Na tej poslednej fotke ten set vyzerá úžasne ako červené ríbezle :) Krása, šikula :)

    OdpovědětVymazat
  20. Na tej poslednej fotke ten set vyzerá úžasne ako červené ríbezle :) Krása, šikula :)

    OdpovědětVymazat
  21. ty bílé jsou moc hezké, jak pro nevěstu!

    OdpovědětVymazat
  22. Krásné! Chtěla bych ty tmavě růžové na stříbrném řetízku! Trvá ještě nabídka? Jak se domluvíme na platbě? Moje adresa je j_vesela@email.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Už mám náhrdelník doma a je překrásný! Jsem nadšená a moc děkuji! Mám v tmavě růžové barvě a vypadá ještě lépe naž na fotkách!

    OdpovědětVymazat
  24. sry ale ebay je na tieto veci lepsi a lacnejsi...

    OdpovědětVymazat
  25. PROSIM JAK A KDE OBJEDNAT MAM ZAJEM O DOST VELKE BILE KORALE CA. 2 CENTIMETRY OBJEM DEKUJI...I.C.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napis mi na mail kristine.polakova@seznam.cz ale obavám se, ze ty velké perly už v obchodě nemaji

      Vymazat