10.7 - outfit

Dobré odpoledne, užívám si prázdnin a sluníčka co to jde, proto dnes jen krátce. Ukážu Vám outfit z předposledního školního dne, kdy jsem si vyrazila s kamarádkou na kafe. Sáčko s krajkou je od vietnamců, kteří mají v Liberci docela luxusní butik a dají se tam sehnat krásné věci. Kalhoty jsou z Tally Weijl, kabelka z nejmenovaného butiku a boty z Deichmanna. Korále, které mám na sobě jsou mé vlastí výroby a brzy se těšte na článek jen o nich. Připomínám znovu, že je nabízím i k prodeji :-) Rybí cop mi pletla má kamarádka, já sama si ho na sobě tak krásně uplést neumím. Je to ale účes, který nosím moc ráda.
(Na rtech mám svou nejoblíbenější Color whisperku v odstínu 210)
Ctěla bych vás ještě poprosit o 'to se mi líbí' u mé fotky tady, na fb page pujčovny Soline. Děkuji!
K)


Komentáře

  1. Máš tak dokonalý obličej a pleť! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je to hezké, ale jaksi né do 40°C dneska... :))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  3. krásny outfit a celkový look :))) veľmi ti pristane takéto oblečenie :)

    OdpovědětVymazat
  4. krasny copik, takto ti to velmi svedci :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ti to sluší :) Rybí cop bych se chtěla naučit :D

    OdpovědětVymazat
  6. rybí cop se mi moc líbí a i to sáčko, je zajímavé :)

    OdpovědětVymazat
  7. Rybí cop ti moc sluší a to sáčko je perfektní :) Vůbec bych netipovala, že je od vietnamců :)

    littleann5.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. ten náhrdelník je úžasný, opravdu moc krásný, jsi vážně všikovná :)
    měla bych o něj docela zájem, za kolik ho nabízíš? a děláš i jiné barvy např. v černé? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, dělám jakékoliv barvy, a nabízím ho asi za 250,-

      Vymazat
  9. Kde v Liberci je tn vietnam butik prosím??

    OdpovědětVymazat
  10. Teda to sáčko je vážně super! Z vlastní zkušenosti vím, že tyhle obchody mívají někdy poklady, které v "normálním" obchodě stojí klidně dvakrát tolik :D

    anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Velmi ti to svedci, si krasna ako vzdy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. konečně se usmíváš! Jsi krásná

      http://eattrainbeauty.blogspot.cz/

      Vymazat
  12. Moc se mi líbí to sáčko a vlastně i celý outfit :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  13. ten outfit je super :) máš nádhernú a bezchybnú pleť :)

    OdpovědětVymazat
  14. Veľmi pekná si, to sako je super :) Tiež rada nosím rybí cop. Like som dala ;))

    OdpovědětVymazat
  15. Moc pěkný náhrdelník a botky. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ty jsi z Liberce?:) jinak to sáčko je fakt super:)

    OdpovědětVymazat
  17. Sluší ti to:-) Jsi celkově moc hezká! A chci umět rybí cop!:D
    Caatherine

    OdpovědětVymazat
  18. sako je krásne! zisťujem, že mám podobné ;D a vlasy máš super zapletené, mne takýto účes nikdy nevyjde :/ veľmi pekné! ♥

    OdpovědětVymazat
  19. ta krajková aplikace na saku je krásná :) jaký butik myslíš? od září jsem na koleji v Liberci, tak, abych věděla :P :D moc pěkná je i kabelka, je k ní popruh na rameno? jen mi k tomu moc nesedí boty :/

    OdpovědětVymazat
  20. Ten cop ti moc sluší... ale co by ti neslušelo že jo :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky