Soline

Už jako malá jsem chodila v sukních ušitých ze starých záclon a nejraději jsem je doplňovala velkými červenými korálky, které mi končily nad koleny. Tak jsem se cítila maximálně výjimečně. Jako starší jsem snila o těch pravých, princeznovských šatech. Pořádně nabíraných a dlouhých až na zem. Teď už vím, že trendy není ani jedno a proto, když jsem na sebe v kabince butiku Soline hodila královsky modré šaty, které mi obepínaly postavu a splývaly až na zem, žasla. Padly mi jako ulité.

Přišel mi email s nabídkou vyfotit se v nějakých  šatech z pražské luxusní půjčovny společenských šatů Soline. Jako nepražačka a milovnice šatů jsem neváhala, vzala svého fotografa a vyrazila. Půjčovna nás přivítala luxusem a milou slečnou, ochotnou poskytnout nám radu nebo kávu. Po vyzkoušení třech šatů jsem věděla, že tyhle královsky modré šaty se jménem ISSY jsou ty pravé.
Chůze v nebezpečně vysokých podpatcích po pražských ulicích není nic moc, zato fotky se vydařily. Bylo jich tolik, že jsem měla problém vůbec nějaké vybrat. Kdyby vás zajímaly doplňky, tak: boty jsou mé, z CCC, náušnice jsou také vypůjčené z butiku, taktéž prsten, ten je myslím od YSL.
Účes i líčení je také má práce, drdol je udělán pomocí vycpávky, inspirovala jsem se Pétiným videem, akorát přidala spletený copánek na straně. Líčení je poslední dobou mé oblíbené, už jsem ho sem psala: makeup od Yves rocher, tvářenka od Inglotu z posledního Ladyboxu (mimochodem skvělá, bez shimmeru), stíny Lambre, řasenka od Lorealu, linky ve fixu také, rtěnka v krásném nekřiklavém odstínu od Essence, což je má stálice, už mám asi třetí balení, odstín se jsenuje All about cupcake.
Na jejich facebookových stránkách probíhá soutěž, je tam vyfoceno i pár blogerek v jejich šatech, tak se podívejte. A lajkujte také jejich FB stránku, případně i mou fotku, která tam během pár dnů bude. Soline půjčuje šaty třeba i do Karlových Varů na festival, tak tam často přibývají aktuální fotky.
Já Soline děkuji za nabídku účastnit se soutěže a vy, kdybyste měli kolem půlčovny cestu, běžte se tam třeba jen na ty šaty podívt, stojí to za to ;-) Mějte se krásně a užívejte si sluníčka co to jde, K.

Komentáře

  1. krásné šaty, ale ty boty se mi k tomu vůbec nehodí :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já souhlasím, vlasy, líčení, šaty, modelka, všechno krásné... Ale boty by se hodily opravdu jiné... S vysokým podpadkem, jemné...

      Vymazat
    2. Holky, já s váma souhlasím také, ale jela jsem jen s těmahle botama a neměly být vidět, a hlavně jsem potřebovala být vysoká.

      Vymazat
  2. zaujímavý strih šiat, farba je strašne krásna :) pristanú ti :)

    Sunrise of my life :)

    OdpovědětVymazat
  3. Barva je dost pěkná a na tobě vypadá velice pěkně :))

    OdpovědětVymazat
  4. saty maju krasnu farbu a paci sa mi aj tvoja uprava vlasov a licenie :)

    Dievcata pozyvam vas na GIVEAWAY o trendovu bizuteriu TU

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera! :)
    A fotograf odvedl skvělou práci. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsi nádherná, a v těch šatech úplná dáma....na červený koberec s tebou! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Dokonalé šaty, moc Ti sluší! Tuhle barvu miluju :)

    OdpovědětVymazat
  8. ufffff ty šaty jsou naprosto nepopsatelné, moc ti to v nic sluší!

    OdpovědětVymazat
  9. Moc ti to sluší! Takové šaty bych si také nechala líbit :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné fotky, si strašne krásna a veľmi fotogenická :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jsi nádherná, takové fotky by se mi taky líbili!

    OdpovědětVymazat
  12. šaty jsou nádherné, vybrala sis dobře :)

    OdpovědětVymazat
  13. Krásna farba :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherné! :-O Krásný účes a šaty jsou prostě perfektní :)

    OdpovědětVymazat
  15. Na to, že hovoríš, aké tam majú skvelé šaty, si si zvolila nie práve najšťastnejšiu voľbu, príliš dlhé, topánky sa k tomu vôbec nehodia, prekombinované a žiada si aspoň minimálny výstrih, takto to vyzerá, ako keby si od hlavy po päty bola zakrútená do látky, navyše máš skvelé vlasy, takto nevyzerá veľmi žensky, toť môj názor.

    S.

    OdpovědětVymazat
  16. překrásný fotkyy! jsi krásná:)

    OdpovědětVymazat
  17. Vypadáš, jak, když jdeš na nějakou filmovu premiéru! Jsi vážně krásná a elegantní:)Ty šaty ti hrozně moc sluší:)

    OdpovědětVymazat
  18. To je krása. Bylo by mi líto, že nejsou mé a musím je vrátit...

    OdpovědětVymazat
  19. Najradšej by som chválila ale vôbec sa mi to nepáči :/

    OdpovědětVymazat
  20. Krásné šaty :) z každých tvých fotek mám čím dál větší pocit že jsi rozená Francouzska :)

    OdpovědětVymazat
  21. krásné šaty a aj fotky :) sekne ti to!:)

    OdpovědětVymazat
  22. Saty ti zbytecne pridavaji kila...strih se mi opravdu nelibi...chtelo by to ukazat vic kuze ;) :D

    OdpovědětVymazat
  23. Takový styl šatů miluju. Žádné dortové, nařasené, volánkové blbosti, prostě elegantní šaty.

    OdpovědětVymazat
  24. WOW!!!!! That dress is so beautiful!! The fit of the dress is divine!! You look GORGEOUS!!!!! Very stunning!!

    OdpovědětVymazat
  25. Náááádhera(za jaký film jsi dostala Oskara...?).

    OdpovědětVymazat
  26. skvele liceni a ucest! a barva satu je krasne:) moc ti to slusi:)

    OdpovědětVymazat
  27. Nádhera, čirá elegance a ženskost! Moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  28. škoda jen, že nemají alespoň výstřih, i kdyby jen na zádech - ten je mnohem rafinovanější. takhle to ve mě evokovalo módu žen v arabských zemí. moc mě zaujaly naušnice.

    OdpovědětVymazat
  29. aaaaw! tyjsi fakt hrozne krasny bytost nemluve o satech, ktere ti moc slusi :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky