Sweet school outfit

Hezké pondělí přeji,

aby můj blog nebyl ochuzen o nějaké to 'back to school' tak vám ukáži alespoň outfit. Líčení si necháme třeba na jindy. 

Byl ideální hned do několika posledních a prosluňených dní, kdy už nebylo takové vedro ale otevřené boty byly ještě nositelné. Občas si ráda vyrazím celá v černé, ale přesto tíhnu ke světlým outfitům jako je tento. Asi vše, co mám na sobě znáte, jen vestu a triko jste ještě neviděli. Vesta je z nějakého secondhandu a triko Topshop, klhoty C&A, kabelka Oodji, boty Baťa. Nehty jsem lakovala lakem od GS v odstínu princess. 

Doufám, že se Vám dnešní fotky i outfit líbí a já jdu cvičit, dnes třeba s Denise? Ještě bych vám chtěla popřát hezký týden, Kristýna<3

P.S Kdyby se tady mezi vámi našel nějaký ochotný pomocník přes blogy tak bych mu byla moc vděčná, kdyby mi napsal na email a poradil, jak dát datum nalevo? Díky :-)

Komentáře

  1. Ty kalhoty jsou úžasné! Jsi kočka, fakt, moc ti to sluší ;) :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne, také svieže :) A vestu by som brala hneď, ako to, že ja na nejaké pekné riflové kúsky v secondhande nikdy nenatrafím?! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jooj veľmi krásne oblečenie, skvelá kombinácia :) To by som si kľudne obliekla tiež :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kalhoty, kabelka a boty se mi líbí moc a náramky jsou také pěkné .. ;) Sluší ti to ;)

    OdpovědětVymazat
  5. nebyla jsi v sobotu v palladiu v praze? mam takovy pocit ze jsem zahledla nekoho tobe podobneho :)

    OdpovědětVymazat
  6. vypadáš jak nějaká americká modelka :) moc hezký outfit ! a úžasné kalhoty, strašně se mi líbí ta barva :))


    N i k o l a M i l l s - b e a u t y a n d b l o g g e r

    OdpovědětVymazat
  7. no, outfit hodně povedený, pěkná vestička :-)

    OdpovědětVymazat
  8. pekný outfit :) prečo ešte nie si modelka? vyzeráš úžasne :)
    OhLaLilac

    OdpovědětVymazat
  9. jednoduché, ale hezké a fotky jsou hezky nafocené :)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc ti to sluší a outfit je supr, ta kabelka je skvělá! Já mám datum pouze na středu :/

    OdpovědětVymazat
  11. Moc krásná! :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Parádní outfit, tenhle styl a barvy ti sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  13. pěkná kombinace :) sluší ti to

    OdpovědětVymazat
  14. Týni, tady ti to moooc sluší!:) To tričko je super!:)

    OdpovědětVymazat
  15. krasny outfit, miluju telove doplnky:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  16. Pekný outfit. Tie nohavice sa mi veľmi páčia. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Pěkné, jednoduché a opět ti to strašně sluší a jsi krásně sladěná :))

    OdpovědětVymazat
  18. Opravdu překrásné:-)! Neexistuje snad fotka na které ti to nesluší:-)*
    Glamour and Beauty

    OdpovědětVymazat
  19. moc hezky outfit, cely je krasne sladeny a ta vesticka... :))

    OdpovědětVymazat
  20. Jsi hrozně krásná! Ty kalhoty jsou úžasné!

    OdpovědětVymazat
  21. Jů, to je úžasně svěží outfit "zpátky do školy" :) Jsi krásná!

    OdpovědětVymazat
  22. Ty kalhoty vypadají přímo famózně.

    OdpovědětVymazat
  23. krásny outfit, velmi pekna kombinacia a velmi sa mi páči kabelka :)

    OdpovědětVymazat
  24. Outfit je parádní... Líbi se mi ta kombinace:-)

    OdpovědětVymazat
  25. Moc ti to sluší, ta taška je skvělá! :)

    OdpovědětVymazat
  26. Ako vždy jednoduché a krásne :)
    Čoskoro spúšťam GA, v ktorej sa objavia aj Baby Lips od Maybelline... http://aknelka.blogspot.co.at/2013/09/prva-giveaway-na-blogu-spustam-od-20.html

    OdpovědětVymazat
  27. pači sa mi veľmi tričko a topanky užasny outfit fakt super:))

    http://aj-ro-na.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  28. Bomba, krásné kombinace! Tuhle mint barvičku fakt můžu... :) Sluší převelice! :)
    http://ladykerstyn.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  29. To je bombastickej outfit, vypadá i pohodlně. :-) Krásně barevně sladěná kombinace. Moc ti to sluší!!!!! :-) +Pokud budeš mít chuť si zasoutěžit, budu jen ráda, když se zapojíš do soutěže u mě na blogu. Probíhá tam právě teď GIVEAWAY - http://handbagforladies.blogspot.cz/2013/09/firmoo-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  30. páči sa mi vysoká kvalita tvojich fotiek :)

    OdpovědětVymazat
  31. Když tobě to sluší snad ve všem. Boty a kabelka jsou úžasné.

    OdpovědětVymazat
  32. Moc moc moc pěkná. Vždycky, když sem přijdu, musím se ujišťovat, že jsem na českém blogu. ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  33. všechno moc pěkně sladěné :) botičky jsou nádherný!

    OdpovědětVymazat
  34. Moc hezky outfit !!:) hezky sladěne:)
    Přijd se mrknout i ke me budu rada:)

    www.olivains.com

    OdpovědětVymazat
  35. Nedávno jsem narazila na tvůj blog, zaujal mě, prolistovala jsem spoustu článků a odebírám. Všimla jsem si, že se zajímáš i o fotografii, mohl by tě tedy zaujmout můj. :)

    www.zaobjektivem.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky