pátek 20. září 2013

Podzimní inspirace: líčení, nehty

Článek plný podzimu je tu, i když ho píši z posledních sil, zmohla mě totiž rýmička a celý den jsem strávila nedobrovolně v posteli. Přiznám se, že mě tohle období nebaví, zvlášť když je neustále zataženo a prší. V oblékání mě nenechává nosit si co chci, protože je mi neustále zima a v líčení je to podobné. Musím se nutit do výrazných barev, je to to jediné veselé. Právě proto jsem si koupila vínovo-růžovou rtěnku, kterou to všechno začalo...
...je od Rimmelu a nese číslo 080. Úplně přesně nevím, jak bych vám její barvu popsala. Je spíš starorůžová, trochu vínová a na fotkách jsem ji přetřela průhledným leskem, takže z nich její barvu moc neuvidíte, ten ji spíše zesvětlil. Každopádně jinak je matná, na rtech drží skvěle a překvapivě mi rty nevysušuje, i když je pravda, že je před jejím nanesením hydratuji. Obecně má Rimmel skvělé rtěnky a jestli ještě nemáte tu podzimní, tohle je určitě dobrý tip. 
-Třpytivé linky od Essence jsou zářijovou novinkou, kterou jsem musela hned vyzkoušet. No, není to úplně ono. Jsou dost nevýrazné, jako linka na oku moc nevypadají a s kartáčkem nejdou nakreslit přesně. Ale jako doplňek dnešního líčení posloužily dobře. 
-Dále mi do kosmetické výbavy přibyla paletka MUA Undressed, kterou jsem objednávala ze slovenského eshopu a který vám tu sem ani nebudu psát, protože za pár dní se spustí český eshop! Tam by mělo vše vyjít levněji. Napsáno toho o ní bylo dost a mně vyhovuje, odstíny jsou přímo skvostné a vůbec nepráší. Co mě ale zaráží je, že se mi sléjvají do vrásek i s bázemi, které to u jiných stínů nedělají. Tak nevím, jestli je to tím, že jsem začala trávit dlouhé dny ve škole (na rozdíl od těch letních, bezstresových) nebo jestli se mi začal více mastit obličej. Ale přes to, dá se s ní vykouzlit několik barevných kombinací, jemných, výraznějších, dramatických..a to mě tak baví!
K samotnému líčení jsem použila klasiku: BB od Garnieru, který už brzy odložím a nahradím ho zimním BB, který je uložen na dně šuplíku, tvářenku Inglot, set na obočí z Ladyboxu a řasenku od Loreálu false lash wings. 
Nehty jsem nalakovala lakem od Catrice v odstínu 780 welcome to roosywood, což je barva, která dokonale ladí s rtěnkou. Prsteníček jsem oživila tmavším lakem Dior, který jsem dostala.
 Nakonec ještě přikládím (špatnou) fotku linek a rtěnky na ruce, snad vám k něčemu bude.
Pro mě byl článek dost vyčerpávající a Vám se, doufám, bude líbit! Přeji pěkný víkend, já se o něm ještě
ozvu s překvápkem :-)) Kristine.

51 komentářů:

  1. Jjejej ten lak Catrice mám tiež, presne túto farbu.
    Máš pekný tvar nechtov.

    OdpovědětVymazat
  2. Kristýnko tobě snad sluší všechny barvy!!!! Jak ty výrazné, tak nude odstíny :) Já si teď na podzim a v zimě budu užívat občasně rudých barev, vínové rtěnky žádné nemám, ale tahle vypadá moc pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  3. ličenie veľmi pekne, hlavne tie nechty jooj:)krasne:)

    OdpovědětVymazat
  4. Když ty jsi tak krásná, tobě by slušelo všechno :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  5. dokonale sladěný lak na nehty s rtěnkou, to mám moc ráda
    jinak, na Tvůj blog jsem dnes narazila prvně, pěkný, budu se ráda vracet
    a připojuji se k ostatním - jsi velmi hezká a líčení to pěkně podtrhuje, jemné a elegantní

    OdpovědětVymazat
  6. Jsi prostě nádherná! A ten svetr, který máš na sobě, vypadá extra pohodlně, taky tu v jednom podobném (hořčicové barvy) sedím :)

    OdpovědětVymazat
  7. krásné líčení, i nehtíky.. ale upřímně.. na krásné slečně je krásné všechno ;))

    OdpovědětVymazat
  8. Tahle barvička ti velice sluší :)
    Taky bych ráda nosila výrazné rtěnky, asi to bude nezvyk, ale na mě se mi výraznějí rtěnky prostě nelíbí a přijde mi, že mi nesluší. Mám doma ale pár kousků, a snad si po čase nošení doma zvyknu :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tahle rtěnka ti moc sluší :). Kéž bych si taky našla tu "svou podzimní" :D.

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné! Líbí se mi ta linka, která tomu dodává to pravé ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Veľmi pekné líčenie a pekné jesenné farby. Pojdem ich poobzerať do drogérky, i keď neviem, či sa mi hodí

    OdpovědětVymazat
  12. Tak hodně štěstí s tím Rimmelem, mám od něj 2 nádherné přenádherné rtěnk a přenádherně mi vysušují rty, až mi pak teče krev...:D

    OdpovědětVymazat
  13. Sem s tým! Rúže nepoužívam, ale na tebe to všetko vyzerá super, tak by som normálne, nenormálne podľahla. Nad tou paletkou slintám už dlhšie, ale zatiaľ si cenovo musím nechať zájsť chuť :/ Úžasné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. stojí jen 250 Kč, to na něco takového není zas tak moc :-)

      Vymazat
  14. Krasne :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Já chci ty tvoje nebeský oči! Nádhera, moc ti to sluší a krásně ladí :-)

    OdpovědětVymazat
  16. nádhera Kristýnko! ta rtěnka ti hrozně sluší!:)

    OdpovědětVymazat
  17. Jééé,co na to vše napsat...?No super,super,super.Moc,ale opravdu moc ti to sluší.

    OdpovědětVymazat
  18. všetka tá jeseň...pridáva ti na veku...nemám rada jeseň

    OdpovědětVymazat
  19. Jsi moc krásná. :) A ta rtěnka vypadá skvěle. :) Asi se po ní podívám.

    OdpovědětVymazat
  20. Moc ti to sluší.Celé líčení i článek jsou super :)
    Whoisperfect

    OdpovědětVymazat
  21. Moc ti to sluší a ta rtěnka je boží :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. Super článok a zas sa musím opakovať - veľmi ti to pristane! :) Inak, prajem skoré uzdravenie.

    OdpovědětVymazat
  23. Moc se mi líbí jak jsi nalíčená. Vždy jsi nalíčená velmi precizně, jednoduše a ve výsledku hrozně krásně. Máš nádhernou pleť a to je další důvod, proč se ráda dívám na tvé líčící fotky. Lak od Catrice mám taky, ale v tmavě modré barvě. Ten tvůj je teda o hodně hezčí !

    OdpovědětVymazat
  24. Vždycky když si přečtu nějaký tvůj článek, tak jen žasnu. Opět ti to ZASE hrozně sluší. Jak to jen děláš? Vypadáš jak anděl :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedělám pro to vůbec nic :-D Jen dost piju, ale jen mám ais štěstí :-) Díky!

      Vymazat
  25. Nádherný rúž, pleť, hrejivý jesenný pulover aj atmosféra fotiek, jemné, ale ženské líčenie... a tie tvoje oči sú ako dva drahé kamene!:-) Páči sa mi to veľmi♥.

    OdpovědětVymazat
  26. Moc ti to sluší :) Krásné líčení i nehty :)
    GIVEAWAY 2

    OdpovědětVymazat
  27. Krásny blog! Prosím navštív aj ten môj, prípadne nechaj komentár/pridaj sa medzi členov :) ĎAKUJEME!!♥
    http://www.ourfashiondiaries.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  28. Ráda si čtu vaše příjemné komentáře <3

    OdpovědětVymazat
  29. Naozaj krásna jesenná inšpirácia, aj keď jeseň moc neobľubujem :) Prajem skoré uzdravenie :)

    OdpovědětVymazat
  30. Úžasné fotky, ta rtěnka je nádherná. Můžu se zeptat kolik tě stála ?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, rtěnka sála myslím něco kolem 100, bohužel už nevím přesně :-)

      Vymazat
  31. Ahoj :),
    Tvůj blog sleduji už od samého počátku a chtěla bych Ti napsat, že tvoje články jsou opravu skvělé a přínosné! :) moc ráda si je čtu. Píšeš je tak, že se velmi dobře čtou...jen tak dál;) Moc Ti fandím :))
    PS: hodně mi připomínáš Caru Delevingne nevím čím, ale vždycky si na ni vzpomenu, když tě někde vidím :D a taky mi trošku přijde divné, že ses nedala na modeling, protože mi na to přijdeš jak udělaná! :)
    Měj se hezky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tak Cara je top, a tohle mě moc potěšilo, díky! A modeling nedělám, protože na to nemám výšku :-)

      Vymazat
  32. moc ti to slusi a mooc se mi libi oba laky na nehty! :)

    OdpovědětVymazat
  33. Barva laku na nehty a je uchvatna, hned zitra si pro nej zaskocim :D Mimochodem, vzdy obdivuju tvoji nadhernou cistou plet :)

    OdpovědětVymazat
  34. Halóó :) sledujú ťa aj slovenské čitateľky. Ja by som napríklad veľmi rada vedela ten slovenský eshop, kde si kúpila MUA paletku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé, teď se stydím a červenám. To se omlouvám, eshop: krasotika.sk

      Vymazat
  35. wau, dokonalý makeup, musím se to také pořádně naučit!!

    www.luhulkova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Krásná jako vždy. :) Zajímalo by mě, odkud je ten úžasnej svetr co máš na sobě... :)

    OdpovědětVymazat
  37. Nádherné líčení, seš strašně šikovná. :)

    OdpovědětVymazat