neděle 29. září 2013

Autumn outfit

Podzimní čas mám ráda, na slunné léto ale žádné roční období nemá. Je pro mě mnohem složitější se do něčeho obléknout tak, aby to skvěle ladilo a bylo mi teplo. Totiž, mně je neustále zima.

Outfit je to první podzimní a zrovna v den focení svítilo slunce, po dlouhé době. U nás je pořád zataženo, abyste mi rozuměli. Oblékla jsem si kabátek z Topshopu, na který se vždy na konci léta těším, je můj oblíbený. Vypadá dobře v několika barevných kombinacích, ne jen s burgundy kalhotami. Ty jsou koupené v Orsay asi za směšných 150 Kč, ale už někdy na začátku léta. To jsem ještě netušila, že se z nich stane takový podzimní hit. Máte je také ve své výbavě?

Svetřík je z Oodji a ten mám tak ráda už kvůli tomu, že se z něj dá kožešina odepnout a nosit s něčím jiným. Kabelka je z H&M, mám ji už dlouho a stále vypadá dobře, ještě nepodlehla rokům nošení učebnic a sešitů ;-) Jinak boty mám nové, jsou kupované u Bati a jsou naprosto skvělé, je v nich teplo, dá se v nich chodit celý den a přesně takhle si představuji perfektní podzimní boty. Takže, kdybyste někdo ještě takové neměl, tak tady mají dobré ceny a boty i dost vydrží.

A kdo si myslí, že mám na rtech Rimmelku 080 z minulého líčícího článku, tak uhodl! Je skvělá!
(kalhoty-Orsay, svetřík-Oodji, kabátek-Topshop, kabelka-H&M, boty-Baťa)

Jak se vám můj outfit líbí? A co děláte v neděli odpoledne? Učíte se, cvičíte, těšíte se na vyhlášení GA? V 8 hodin vylosuji výherce, máte tedy ještě posledních pár hodin do zapojení se :-) Zatím hezký den<3

39 komentářů:

  1. Wow tady ti to mega moc slušíí :) Jo já si chtěla koupit vínové kalhoty v Lídlu, ale bohužel už neměli moji velikost no :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Super outfit, ty kalhoty se mi moc líbí. Budu si muset na podzim nějaké vínové pořídit.

    Ráda by jsem tě pozvala na giveaway o dva kosmetické balíčky, obsahující biosilk, nivea lip butter a metalický stín Manthattan - http://ultimatechic.blogspot.cz/2013/09/nase-prvni-giveaway.html

    R.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne fotky ako z časáku ;) Veľmi pekný a pohodlný outfit. Presne vieš čo ti pristane a ako to nosiť :) Missy
    LipstickJungle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne som to išla napísať, že sú tie foto ako z časopisu :)

      Vymazat
  4. Super fotky, ten rúž ti moc svedčí :)
    A ja sa dnes celý deň hrám so svojími morskými prasiatkami, kúpila som svojmu Jumobovi nového malého kamoša, tak mám o zábavu postarané :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hrozně ti to sluší a máš to dobře skombinovaný :) já se střídavě učím a bloguju a tak :)

    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  6. Tady na tech fotkách jsi dokonalá, Kristýnko! Zírám, moc ti to sluší. :) Nízké botky na podzim právě sháním, ale ještě jsem nepotkala takové, pro které bych musela hned letět. :/

    OdpovědětVymazat
  7. Outfit - krása. Práve preto neznášam toto obdobie - jeseň-zima. Ja ako cencúľ na seba nahádžem čo najviac teplých veci a potom vyzerám ako keby som nemala doma zrkadlo. Ale v tomto období je u mňa prvoradé teplo a nie výzor :(
    Práve chystám články na blog, popíjam čajík a užívam si to ticho, aj keď mám radšej život ako mŕtvolné ticho, ale raz za čas je potrebné, aj to.
    Fotky - krása. V tom treťom riadku vyzeráš, tak mladučko, ale na ostatných ako skúsená modelka.

    OdpovědětVymazat
  8. jsi strašně moc krásná a hrozně ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Wow jsi nádherná! Outfity se mi moc líbí, hrozně ti sluší. Fakt super!! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Kristine, tá staroružová Rimelka ti (nielen na poslednej foto:) neskutočné pristane!♥ Tiež ju mám, ale také krásne fotky by som s ňou nevykúzlila;-)).

    OdpovědětVymazat
  11. jsi jak modelka! krasne fotky a libi se mi tvuj makeup
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  12. krásny outfit, krásne fotky :) pristane ti to !

    OdpovědětVymazat
  13. ten svetřík s kožešinou jsem si zamilovala:))

    OdpovědětVymazat
  14. úžasné fotky a na poslední ti to vážně sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Jenom s tim svetrem je to uz dokonaly outfit:)

    OdpovědětVymazat
  16. Krásný outfit! Osobně bych asi vzala světlejší kabelku, ale to je otázka osobního pohledu :)

    OdpovědětVymazat
  17. Jsi krásná, krásný outfit..maličko mi ale vadí, vždyť ty se vůbec nesměješ :(, na žádných fotkách..

    OdpovědětVymazat
  18. Přiznej se, z kterýho časopisu si ty fotky vystřihla? o.O Jsou naprosto úžasný, moc ti to na nich sluší!! <3

    OdpovědětVymazat
  19. Moc přkný outfit! :) já sice osobně hnědou nenosím, protože se v ní necítím dobře, ale tobě moc sluší! :€

    OdpovědětVymazat
  20. ten svetrik je dokonaly, hned bych takovy brala :)

    OdpovědětVymazat
  21. Jó, tady se moje oko vždycky potěší ;-). Dokonalá jsi, radost pohledět.
    Praktická věc s tou kožešinkou u svetru (mám podobný, ale kožešina se nedá odepínat, takže ho využiju jen málokdy).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  22. Moc Ti to sluší. Svetřík s kožešinkou je úžasný.

    OdpovědětVymazat
  23. Nádherný outfit a mimochodem jsi opravdu krásná :) ten svetřík je top!

    OdpovědětVymazat
  24. Opravdu super, a hlavně máš krásné líčení, můžu se zeptat, co máš za rtěnku??
    Díky Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v článku je vše napsané, je to 080 od Rimmelu :-)

      Vymazat
    2. No jo, promin, já jsem to mezi těma fotkama úplně přehlídla :) díky

      Vymazat
  25. vínová k podzimu neodmyslitelně patří :) rtěnka k tomu perfektní!

    OdpovědětVymazat