středa 10. dubna 2013

Elegantly in black

Venku je tepleji a sníh konečně taje. A včera dokonce svítilo slunko! Outfit je focen asi před týdnem, kdy byla ještě pořádná zima. Černé klasické šaty a pohodlné sáčko ze Zary působí dohromady lehce elegantně a jsou moc pohodlné. Vše jsem doplnila náramky ,které ladí s vykukujícíma ponožkama. 
(sako-Zara, šaty- Odji, boty-Humanic,)
Vlasy, které na fotkách vidíte, mám po dnešku o něco kratší a prostříhanější, potřebovala jsem změnu. Včera jsem tedy strávila odpoledne u kadeřnice. Taky je tak rády navštěvujete? Já mám pak mnohem větší chuť se o své vlasy starat :) Za fotky děkuji své sestřence Markétce. Mějte se fajn, Kristine <3

51 komentářů:

  1. Ty tvoje oči <33. Člověk by se v nich utopil!!

    OdpovědětVymazat
  2. ty boty a ponožky<3
    jsi krásná!

    OdpovědětVymazat
  3. milujem vykukajuce ponozky :) vyzeras super

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Sluší ti to :) moc pěkný outfit, jen já bych si asi ty ponožky takhle nedala :)

    Zvu tě na svojí první GA http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/prvni-giveaway-pro-vas.html
    Byla bych ráda za tvoji účast. :)

    OdpovědětVymazat
  5. no jsi kráska! a líbí se mi ty ponožky :)
    já ke kadeřnicím chodím naopak hrozně nerada (vlastně už skoro vůbec:D), pokaždé mi to zkrátily o moc, a nemám ráda, jak si s nimi musím povídat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si s nima taky nepovídám! :D Užívám si tu přijemnou chvilku, kdyo mě někdo pečuje :)

      Vymazat
  6. Moc ti to sluší :)
    Ta kombinace s ponožkami je super :)
    TerezaKubalova

    OdpovědětVymazat
  7. moc se mi líbí jak jsi to zkobinovala a ty ponožky jsou skvělý!

    OdpovědětVymazat
  8. ty si taká krásna keď sa usmievaš :) potešilo by ma viac takých smejúcich sa fotiek :)
    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, a usmívat se na fotkách mi moc nejde, já vím :)

      Vymazat
  9. jác se musím donutit objednat :) jinak ti to moc sluší a ty ponožky vypadají opravdu hezky! kam chodíš ke kadeřnici jestli o není tajné?

    OdpovědětVymazat
  10. Jsi nádherná :) Moc ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  11. škoda kvality fotek, jsi nádherná <3

    OdpovědětVymazat
  12. Svedčí ti to a vlasy si mala krásne aj takto, ale som zvedavá na fotku ostrihaných :) Inak chcela som sa opýtať či si vlasy farbíš. Lebo vyzerajú úplne prirodzene a ak je to tvoja vlastná farba, tak to máš fakt šťastie, krásne sú!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi udělám o mých vlasech článek :) Mám je nabarvené asi před rokem a půl, od té doby mi odrůstá má batva a mám teď takové 'ombre' :)

      Vymazat
  13. Nechceš dělat modelku? Jako vážně, jsi opravdu moc krásná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, těší mě to. Na modelku jsem strašný prcek, měřím jen 160 :/ :)

      Vymazat
    2. Zrovna jsem napsala to samý :D škoda, že 160, byla by jsi skvělá modelka!.)

      Vymazat
  14. Mas moc hezky blog, jaky prosim pouzivas makeup? Moc ti to slusi :) Nebo nechces udelat clanek o svem liceni? ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobrý nápad, napíšu si to a určitě udělám. A makeup nepoužívám, jen BB od Garnieru, které mi moc vyhovuje :))

      Vymazat
  15. Nádherný fotky i outfit:) moc ti to sluší:)

    OdpovědětVymazat
  16. Neskutočne ti to pristane :)) krásna si, velmi pekne fotky :)

    OdpovědětVymazat
  17. jéé máme stejné boty! já je tedy nemám z Humanicu, ale jen z nějakého no name obchodu, ale jsou na chlup stejné :)

    outfit je moc hezký!!

    OdpovědětVymazat
  18. mám ráda chození ke kadeřnice jen do doby než vidím o koli kmoc jsou kratší :D Ale zbožnuju masáže hlavy ♥

    OdpovědětVymazat
  19. Já ke kadeřnicím chodím hrozně nerada, přijde mi to jako ztracený čas, navíc nemám ráda, jak mi při mytí vytrhají půlku vlasů a výsledek není nikdy takový, jaký bych chtěla... často je to spíš katastrofa :-D Těším se na fotky s novými vlásky!!

    OdpovědětVymazat
  20. Působíš opět skvostně! :) Sluší ti to! :)
    littleann5

    OdpovědětVymazat
  21. posledná fotka je krásna :))) aj celý outfit :))
    dianka95

    OdpovědětVymazat
  22. Jééj, ty si tak krásna :-)

    http://liveinfoxworld.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  23. Omg, love your blog <3

    Do you want to follow each other?


    POLINEFASHION

    OdpovědětVymazat
  24. You have gorgeous eyes! And you look stunning here <3 Would you like to follow each other? (:

    OdpovědětVymazat
  25. Very chic!

    http://moongreyhound.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  26. very nice and casual all black outfit - lovely!
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com
    Check out my new post at Fashion Week Australia!

    OdpovědětVymazat
  27. mas krasny blog, takze sleduju z italskeho Milana:)
    muzes mrknout i ke mne
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  28. Vonku je naozaj krásne :) Pristane ti to na fotkách!

    OdpovědětVymazat
  29. Beautiful outfit!! LOVE that dress!! You look sooooo pretty!! Wonderful photos. First time to you blog! Great work.

    OdpovědětVymazat
  30. Černá ti moc sluší!!! ty šaty jsou vážně super! :)

    OdpovědětVymazat
  31. Ty ponožky v botkách vypadají moc hezky, i šaty,... akorát ty jsi pořád stejná - vždycky se tak nějak tváříš / netváříš a vypadáš jako smrtka bez výrazu a jakýchkoliv emocí, až mám pocit, že jsi naštvaná a obtěžuje tě to?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, ne. Opravdu mě neobtěžuje něco, dělám ráda :) A jako smrtka si také nepřijdu ;) Ono je někdy lepší tvářit se nijak, než se jen všude usmívat.

      Vymazat
  32. Taky se chystám na vlasovou změnu, jsem zvědavá jak to vypadá u tebe. Nad fotkama resp. nad tebou žasnu, jsi hrozně krásná... jestli nejsi modlka, tak už nikdo! :D

    OdpovědětVymazat
  33. černá patří k mé nejoblíbenější barvě a moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  34. Looks great!
    I recently did a black on black dress post too!
    Love your blog,
    Perhaps you'd like to follow each other?

    Best,
    icantaffordmylifestyle

    OdpovědětVymazat