úterý 23. dubna 2013

23.4 - outfit

Mám před sebou náročný týden s víkendem, mám pocit že nic nestíhám a místo toho, abych to doháněla raději sedím u počítače a smolím pro Vás článek. Pravdou je, že to dělám strašně ráda a ještě raději si čtu krásné odezvy od vás, mých milých čtenářek. Proto jsem se odhodlala založit si ASK, kterému jsem pořád nemohla přijít na chuť. Ale alespoň budou vaše otázky přehlednější :) 

Outfit je focen minulý týden a zároveň první teplý den v tomto roce, kdy bylo počasí vhodné dokonce i na krátké šortky. Není to nic extra, klasický školní a pohodlný outfit. Nejzajímavější je na něm moje nejoblíbenější triko, které na mě čekalo v sekáči. Pak už jen kožená bunda z C&A a kraťasy z T&W. Také vás tohle krásné počasí baví tak jako mě?

Jako bonusovou fotku tu mám tuhle slano-sladkou Milku, už jste ji někdo ochutnal?
Koncem týdne by se tu snad měl objevit článek něco jako 'moje TOP 10' a pak i vaše oblíbené články o kosmetice. Mějte se fajn, K :-)

52 komentářů:

  1. Poslední fotka je skvělá :)!
    Sakra, mám hroznou chuť na čokoládu :D, až ji někde uvidím, hned jí kupuju :)!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký outfit i fotky :) Hrozně se mi líbí tvoje brýle !!

    OdpovědětVymazat
  3. Modelka jako vždy :) S askem jdeš s kůží na trh :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to je mi jasné :/ Kdyžtak jde kdykoliv smazat, to mně utěšuje :D

      Vymazat
  4. super okuliare!! :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný outfit :) Ta čokoláda vypadá úžasně, kde jsi jí koupila, u nás ve městě jsem jí ještě neviděla :/

    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Si nádherná! Outfit je jednoduchý a pekný, moc sa mi páči tričko :)

    OdpovědětVymazat
  7. Outfit je pěkný, :) ale jediná věc by mi na něm vadila, a to že ty kraťasy máš buď moc vytažené, nebo jsou krátké :D ale jinak pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  8. krásné fotky! sluší Ti to :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ta poslední fotka je nejlepší! Měla jsem ji a nic moc teda. Teď mám popcorn v Milka čokoládě a taky docela zklamal :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. také jsem ji zrovna dnes chutlala a je taková divná, to je pravda :)

      Vymazat
  10. nádherný fotky:) super outfit!

    OdpovědětVymazat
  11. krásne fotky a tá milka vyzerá dobre :D

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkné fotky :) Tmavé silonky mě také poslední dobou baví. A tu Milku bych ráda vyzkoušela :)

    http://anesagill.blogspot.com


    OdpovědětVymazat
  13. Pekné fotky, tá Milka musí byť úžasná ♥ :°)

    OdpovědětVymazat
  14. včera mi tu čokoládu dovezla maminka z Německa, nevydržela zavřená moc dlouho... dneska jsem se ségrou ochutnaly a nejsem si jistá, že zítra ještě bude :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ten outfit je skvělý, jsem ráda že je už počasí na šortky. A čokoládu miluju <3

    OdpovědětVymazat
  16. Holky, všem děkuji za pochvalu! :))

    OdpovědětVymazat
  17. máš dokonalej vkus....a nádherný brýle!! :)
    páni ta milka vypadá fantasticky, zvlášť ta ulomená kostička :D

    OdpovědětVymazat
  18. Kristinko tobě to vždycky tak sluší ! :) jinak tu milku jsem ještě neměla, ale to napravím!:D

    OdpovědětVymazat
  19. krásne fotky :) a tú čokoládu som nemala ale vyzerá chutne, poobzerám sa po nej :)

    OdpovědětVymazat
  20. Moc krásné fotky, také bych si dala nějakou čokoládu na nervíky :) V.

    OdpovědětVymazat
  21. Skvelé okuliare!!! :)

    jungleoflipstick.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  22. Krásný outfit :) Tuhle čokoládu s keksama miluju, narazila jsem na ní zatím jen v rakousku, ale je božská. Taky je super ta oreo a nebo lentilková :D Jo a navrch všeho zdravého coca-cola vanilla nebo cherry :D

    anasglamour.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Páči sa mi to prostredie na fotkách a ty vyzeráš samozrejme tiež krásne :) A veľmi ti svedčia tie okuliare, tiež som si chcela tento typ kúpiť, ale mne bohužiaľ nejdú :D

    OdpovědětVymazat
  24. ti už neví, co by do té čokolády nacpali :D já se sladkému vesměs vyhýbám a i tyhle vylepšený čokolády mě nechávají chladnou :)

    outfit je hezký a jsem ráda, že se konečně dá venku chodit bez kozaček a zimní bundy. moc se mi líbí tvé sluneční brýle!

    OdpovědětVymazat
  25. Love that leather jacket! You look so nice here <3

    OdpovědětVymazat
  26. úžasný brýle! tu milku neznám, ale už asi 4 měsíce sháním tu Oreo :D chci ji :-/

    OdpovědětVymazat
  27. jsi micka:) a tu Milku jsem ještě neochutnala, já ještě neměla ani Oreo, jsem fakt zaspala dobu koukám:D..

    OdpovědětVymazat
  28. Ježiši, ta milka! Musím jí hned ochutnat, vypadá tak hezky. Samozřejmě i tvůj outfit a hlavně ty :)

    OdpovědětVymazat
  29. nádherná si <3 a tá čokoláda vyzerá chutne, u nás som ju ešte nevidela.

    http://liveinfoxworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  30. Úžasné brýle! Můžu se zeptat, kde jsi je koupila? Tereza

    OdpovědětVymazat
  31. Outfit ti moc sluší a měla jsem tu čest tuto Milku ochutnat :D každopádně u mě vede Milka s Oreo sušenkami :)

    OdpovědětVymazat
  32. Skvělá bunda a ta čokoláda vypadá dost dobře! :)Právě rozjíždíme nový blog tak jestli budeš chtít tak na něj můžeš kouknout.:)) http://sugar-free-lemonade.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Tu čokoládu jsem tento týden zblajzla na posezení :-))

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  34. Mám rády tyhle ČB trika s potisky, vypadáš super!
    Tu čokoládu jsem ještě nezkoušela, ale až ji uvidím, přihodím ji do košíku.:)

    OdpovědětVymazat
  35. Krásný outfit :) A tu Milku jsem teda ještě nikde neviděla a řekla bych, že bude divná :D

    OdpovědětVymazat
  36. Vyzeráš úžasné, si kočka! :O)

    OdpovědětVymazat
  37. ááá, ty brýle! Takové sháním! Strašně ti to sekne!

    OdpovědětVymazat
  38. Super fotky a krásne okuliare :)

    OdpovědětVymazat
  39. hrozně ti to sluší a ty brýle jsou TOP!na článek "top 10" už se těším!

    OdpovědětVymazat
  40. bodli by častejšie príspevky ;)

    OdpovědětVymazat
  41. tvoj blog je úplne skvelý :)) preto sme všetci takí nenásytní po tvojich príspevkoch, inak nič v zlom :)

    OdpovědětVymazat
  42. Great look!! You look FABULOUS and your legs are AMAZING!!

    OdpovědětVymazat