Nani Nails recenze – jak na gelové nehty doma, aby vypadaly jako ze salónu

Krásný den všem čtenářům!

Toužíte po tom mít krásné a upravené nehty, ale z nějakého důvodu nemáte čas chodit do salónu, nebo se vám zkrátka jen nechce? Mám pro vás super tip! Čtěte:


Na dnešní článek jsem se moc těšila, je to jeden z těch, který bych sama ocenila a vím, že u vás tomu nebude jinak. Nehty vždycky byly můj velký koníček, i na těchto typech příspěvků blog vyrostl. Pamatujete? Vyzkoušela jsem velké množství různých zapékacích laků, od Sally Hansen, které už na trhu nejsou, po Essence, které byly úžasné ale také se přestaly vyrábět, jednokrokové gel laky od Gabriella Salvete až po profesionální gel laky od EBD. Na všechny značky se můžete snadno prokliknout a přečíst si dřívější povídání.

Moc mě baví, jak blog slouží i jako deník. Na starých nehtových postech vidím, jak moc se tento obor změnil a kam se vše posunulo. Trendy, složení, moje práce a postupy. Velkou zásluhu na tom mají nehtová videa, kterých je všude hromada a na které v rámci prokrastince hrozně ráda koukám a vzdělávám se😁 

NANI NAILS EXTRA STRONG BASE MILKY PINK

Dlouho jsem se chystala vyzkoušet gel laky od Nani Nails, slyšela jsem na ně jen dobré recenze nejen od kamarádek, kterým jsem nehty obdivovala. Konečně jsem se tedy odhodlala je sama vyzkoušet a jsem nadšená! Žádné zapékací laky mi nikdy nevydržely tak dlouho jako právě Nani Nails. Kdyby mi nehty nerostly rychle, daly by bez problémů i měsíc. Ale jsem na odrosty pes a nesnesu je. Není nic horšího, než neupravené ruce a nehty. Je to vizitka, to první, čeho si lidé (já) všimnou. Proto je fajn nemuset na nehty 3 týdny sáhnout a stále je mít krásné. A každý vám je pochválí.

Co všechno potřebuji, pokud chci krásně upravené nehty, které vydrží i 3 týdny?


Značka NeoNail je k dostání i na Notinu.

Co bude potřeba udělat před tím, než začneme nanášet samotné laky?

Hloubková manikůra!

O tomhle jsem dřív neměla ani zdání. Ale dává to smysl. Nehet musí být perfektně připraven na nanášení gel laků, jinak naše následná snaha přijde vniveč. Kůžička musí být dokonale upravena a nesmí zůstat nalepena na nehtovém lůžku, jinak na ni gel lak steče a pak se samozřejmě podebere a vytvoří odchlip, což nechceme. K tomuto úkonu používám pomerančová dřívka s pilníkem, je to náhrada za brusku, kterou zatím nemám. Jednou stranou dřívka je třeba kůžičku zatlačit, tou druhou ji jakoby roluji a nadzvedávám, abych ji následně mohla odstřihnout. Taky její zbytky a blanky odpilovávám z nehtového lůžka a lehce zdrsňuji povrch nehtu. Fáze stříhání kůžičky se někomu nelíbí, ale vezte, že je nutná z jednoho důvodu: nehtové lůžko musí být co nejdelší a lak se musí aplikovat co nejblíže kůžičce, aby pak dlouho nebyl vidět odrost a vrstvy gelu vypadaly, jakoby vyrůstaly přímo z kořene nehtu. Stejně tak je to se zdrsňováním povrchu nehtu: také je to nezbytný krok pro dobrou přilnavost gelu na přírodní nehet. Chápeme se?

V téhle fázi by se nehty už neměly omývat vodou, aby gel držel a nehty nebyly rozmočené. Prach a mastnotu otíráme alkoholem a netřepivými tampónky. Já používám nail prep od EBD, vy byste mohli třeba tento on NeoNail, který nanesu i těsně ke kořenům nehtů. Nahradit lze odlakovačem na nehty nebo francovkou. Netřepivé tampónky jsou důležité, protože ty klasické nechávají na nehtech vlákna a ta pak dělají v gelu nehezké hrudky. 

Očištěné a připravené nehty vypadají nějak takto. 

Máme očištěné nehty a upravené kůžičky, co dál?

Začneme s aplikací podkladové báze NeoNail. I když i další krok je také báze, doporučuje se pod ní aplikovat i tato průhledná základní vrstva. Zaručí to perfektní výdrž a žádné odchlipy. Vytvrzení je možné v UV i LED lampě–tato lampa od NeoNail je do začátku fajn, stojí pár korun. Aplikace této báze je snadná, pracuje se s ní jako s klasickým lakem na nehty. Materiál nanáším úplně ke kůžičce, ale pozor, zásadně se jí nedotýkám!

Dále pokračujeme s kouzelnou vrstvou NANI gel lak Extra Strong Base Milky Pink.

Přímo na základní vrstvu nanáším tuto velmi medově hustou a lehce zabarvenou bázi. První vrstvu nanesu jen opravdu velmi tenkou (klouzavou), tu nezapékám, na ni pak vrstvím hlavní vrstvu a směřuji ji spíše do středu nehtu. Do stran a ke kůžičce ji pak roztahávám detailním štětečkem. Tato báze je skoro kouzelná a pracuje se s ní opravdu velmi dobře. Je taková až blbuvzdorná, samovyrovnávací. Poradí si s ní i opravdový začátečník. Nehet je po její aplikaci dokonale hladký a prostě krásný. Pokud chci a je to potřeba, po zapečení nanesu ještě druhou vrstvu. Nehty pečlivě zkoumám a vyrovnávám, to znamená, že pokud mi rostou křivě, dá se i toto lehce opravit. Víc materiálu nanesu na stranu, která mi padá více dolů atd. Báze se dá samozřejmě pilovat, takže po vytvrzení nehet sleduji a případné nedokonalosti brousím pilníkem. Báze je výpotková. V tomto kroku někdy skončím svou proceduru. Pak se k nehtům vrátím třeba za týden, přelakuji je ještě jednou vrstvou této báze, doplním odrost detailním štětečkem a následně zdobím francií, nebo na ně jinak maluji. Tím se prodlouží jejich životnost. Samotný gel na nehtech je trochu ve stylu old money nails a já to miluju.

NANI NAILS EXTRA STRONG BASE MILKY PINK

Barva Milky Pink odpovídá popisu, mně ale v sortimentu chybí něco méně milky a více pink, něco jako barva mého nehtu, ale hezčí. Edit: Koukám zrovna na stránky NaniNails a právě mají novou řadu krásných barev těchto bází.

Její jediná vada je ta, že jde trochu hůř sundat, ale o tom níže.

Tato báze může sloužit jako podklad pod francii nebo jiné zdobení, ale je určená i jako klasická báze pod barevné gel laky. Je vlastnostmi vytuněnější než ta od NeoNail, takže vyrovná povrch nehtu, pokud ho máte třeba dost vlnkatý. Je tedy na vás, pokud tu se svými nehty skončíte, a nebo naopak teprve sáhnete po barvách.

Já mám jen jednu barvičku, ale i pomocí té se dá vykouzlit několik pěkných designů. Pořídila jsem si Innocence, což je lehce narůžovělý, ale plně krycí odstín. Kreslila jsem s ní francii od ruky detailním štětečkem a pak takové jemné linky na palci a prsteníčku. 

NANI NAILS EXTRA STRONG BASE MILKY PINK
NANI NAILS EXTRA STRONG BASE MILKY PINK

GEL LAK Innocence je klasický gel lak, který se dobře sundává pomocí alobalové metody (pokud jste nepoužili Strong Base), ale práce s ním je takový malý trénink trpělivosti, odhodlání a výdrže. Tato lahvička není zdaleka tak blbubuvzdorná, jako ta báze o které jsem psala před tím. Musíte být pečliví, používat detailní štětec, protože tato barva má vlastní šteteček trochu nepraktický. Jsou potřeba dvě vrstvy. Ale vidíte, že výsledek může být i krásný.

NANI NAILS GEL LAK  INNOCENCE

Na fotce níž je zhruba dvoutýdenní odrost. Záměrně si vybírám barvy, které i při odrostu vypadají relativně dobře. Barva tu vypadá trochu jinak než na ostatních fotkách, asi protože ji mám nanesenou v tenké vrstvě a nebo bylo jiné světlo.


Nakonec by měl na nehet přijít Top Coat, dodá nehtům lesk a potvrdí jejich výdrž. Ale tento krok také není úplně nutný.

Jak jsem již psala výše, gel lak Nani v kombinaci s NeoNail mi nepraská, to se mi u jiných laků stávalo vždy. Má tedy po vytvrzení dost pružnou konzistenci. Zkrátka než nehty odrostou, jsou celou dobu opravdu dokonalé, jako ze salónu, a to i za předpokladu, že je nosíte dlouhé. Tyto 3 kroky gelů nehty opravdu hodně zpevní. Budete na nich mít hezkou pevnou vrstvu, prostě jako kdybyste zrovna vyšli ze salónu.

Jak ale gel lak sundám?

Toto je trochu složitější a ne tak příjemný úkon. Zkrátka, když máte 3 i více týdnů dokonalé nehty, musíte pak na jejich sundání počítat s tím, že to chvilku zabere. Zvlášť bez brusky, kterou si už nutně musím pořídit, ta celý proces mnohonásobně uspíší. Ale nepředpokládám, že ji doma všichni máte, takže tedy budeme postupovat s klasickou pilovací a alobalovou metodou:

  1. Nehty naruším po celém povrchu pilníkem, upiluji jen tenkou vrstvu, opravdu stačí jen narušit povrch.
  2. Namočím vatový tampon do odlakovače s acetonem a přiložím ho na nehet.
  3. Omotám prst alobalem a nechám působit 10-20 minut.
  4. Sundám alobal s vatovým tamponem a opatrně odstraním zbytky gel laku pomocí pomerančového dřívka. Buďte opravdu opatrní, abyste si své nehty nepoškodili. Může se to při nesprávné manipulaci stát..
Celý proces mi zabere docela dost času, když počítám i sundání starého gelu. Jsou to i třeba 3 hodiny, protože alobalovou metodou sundávám nejdřív jednu a pak druhou ruku, jinak to neumím. Elektrická bruska by celý proces podstatně urychlila, ale s ní se to už musí umět. Pojala jsem to jako svou oblíbenou formu relaxu a mentálního odpočinku, kdy u toho poslouchám podcasty nabo koukám na zprávy. 

Na závěr bych chtěla dodat, že nejsem žádný odborník a nehtařka. I pro takové, jako jsem já, je dnešní článek napsaný. Proto neobsahuje přesný slovník s odbornými pojmy. Ale moc mě toto téma baví, maminka se v něm nedávno stala certifikovaným profesionálem a já jednou, až nebudu mít co dělat, něco takového také podstoupím. Zatím jen nadšeně lakuji nehty sobě a svému okolí. A bojuji za #přirozenénehty a #dokonaleupravenénehty. Nikdy v životě mne nepotkáte s jinými. 

Když jsem před létem poprvé tuto značku vyzkoušela, říkala jsem si jen, jak moc mě mrzí, že už nepíšu blog, že zrovna toto by bylo téma, které byste moc ocenili. Tak vidíte, pár měsíců na to se to znovu děje a já se nad psaním úplně tetelím blahem, jak moc mi to chybělo. A moc vám děkuji za reakce u posledních článků, hřeje mě to u srdce. 

Příště si otestujeme jinou značku, mám spadeno na gel laky od Ruscony, což je takový další krok po Nani. Ta má v sortimentu úžasné barvy bází, tak se na ni moc těším. 

Pokud máte jakékoliv otázky, ráda vám na ně odpovím. Kontaktujte mne kdekoliv je vám to sympatické. Mějte se co nejlépe!

K.




Komentáře

Oblíbené příspěvky