neděle 26. července 2015

Novinkománie#4

Hezkou neděli, milí čtenáři!

Já mám za sebou další najeté kilometry v sedle kola a dnes jsem se rozhodla raději relaxovat. Zasedla jsem i proto po dlouhé době k počítači a snažila jsem se dohnat všechny resty. Jedním z nich je kupa novinek, ze kterých mám vždy ohromnou radost. A opět se to tak nějak vše sešlo v jeden den, kdy jsem zrovna slavila svátek.


Rimmel mne nečekaně ohromil naprosto dokonalou taštičkou plnou ještě dokonalejších novinek, ve kterých snad není jediná věc, která by se mi nelíbila/nehodila/nesedla. Obsahuje BB krém 9 v 1, který jsem opravdu potřebovala, dva krásné laky, jeden z nude kolekce, která přijde i k nám, kterou doplňuje balzám na rty s ochranným faktorem a krásné rtěnky od Kate, pak černočerné linky,  a řasenka z výtažkem z okurek.


Další kosmetickou novinkou je tenhle Baleácký Lippen oil, o kterém jsem se úplně poprvé dozvěděla u Renči. Věděla jsem, že ho musím mít a vy tedy také, je SUPERBOŽÍ. Mé rty si už možná na jelení luje zvykly a nic moc to s nimi nedělá, za to olej, to je něco jiného. Mám pocit, že je spraví hned, v jedné hodině. Lepí, stojí 60,-, má kokosovou příchuť, což já tedy nemusím, ale není to vůbec intenzivní.


Tetování je letošní léto hit, i já jsem jím okouzlená. Líbí se mi, doplní pohodovné letní outfity a cítím se s ním tak nějak sexy. Tyhle mám ze stránky Goldentats a nezapomeňte, DIKYKRISTINE získáte 10% SLEVU ;-)


Brýle z Ebay za pár korun, ty srdíčkové jsem potřebovala k mým Mellkám, to jistě chápete, to bude dvojka! A ty kočičí, no, ty se jednou hodí, cítím to ;-)


The Body Shop opět přichází (začátkem srpna) s novou řadou inspirovanou domácími lázněmi. Já jsem na vyzkoušení obdržela tělový krém s vůní kamélií, který voní prostě božsky. Těším se na něj!


A jsem v novém Cosmopolitanu v článku s Babyliss. Přibalený je k němu višňový krém od Dermacolu který tedy stojí za koupi. Najdete tam ještě Danielku a Sáru.


A slaný sprej a matná pasta od Schwarzkopf, málem bych zapomněla! Budou i pro vás do soutěže, a bude k nim i dlouhý článek!


A i když wishlist do novinkománie tak úplně nepatří, ukáži vám ho. Protože třeba plavky už mám objednané, napíši vám o nich ale víc, až přijdou. Brýle Komono asi na seznamu budou čekat dlouho, stejně ale kvalitní brýle by měla mít každá. Tak si tenhle sen třeba jednou splním. Kabelka z H&M je už také na cestě, notebook si také koupit musím, i když stále váhám nad typem, ale bude to Asus, to je jisté. Dále mne moc zaujaly novinky od L'Oreálu, nejvíce asi BB stick, a k nim si v Německu musím dokoupit i korektor od Maybelline, který mi dochází. Pak bych se letos ráda podívala do Polska k Baltu, kde je to moc hezké, a ráda bych vyzkoušela další gelové zapékací laky, jelikož jsem jejich kouzlu naprosto propadla...


A vybírám si nový 'jumpsuit', protože věřte nebo ne, já dosud nemám ani jeden. Stojí pár korun a na těle vypadají moc hezky. Tak který se vám líbí nejvíc?


Těším se na vaše postřehy a komentáře!
Hezký týden!
Kristine <3

20 komentářů:

  1. Libi se mi novinky od Rimmel, ten BB mam ve vzorecku a jsem zvedava jak ho vyzkousim.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Rimmel balicek je super a po casopise urco mrknu kvuli tomu kremu :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé věci, brala bych všechno kromě řasenky Rimmel. Výrobky na rty vypadají dobře a funkčně.

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  4. Ten bílý overal je nejhezčí!! A v cosmopolitanu jsi super:))

    OdpovědětVymazat
  5. Wau tak ty rtěnky od Rimmelu vypadají božsky.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/maliny-pro-me-rty.html

    OdpovědětVymazat
  6. Ten Lippen oil musím mít! Už jsem byla přesvědčená, že ho nepotřebuji, ale...když je tak skvělý:) Srdíčkové brýle jsou boží, hádám, že k srdíčkovým Mel? (pokud jo, tak velká závist, já zaváhala a už nejsou k sehnání:/)

    OdpovědětVymazat
  7. Prosím ťa, ten BB máš v akom dotieni? A aký má podtón? Strašne by som ho chcela ale u nás ešte nie je a tak by som si ho objednala cez net ale chcela by som vedieť o ňom niečo bližšie =) Súrne potrebujem niečo ľahšie na pleť =).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám ho v odstínu LIGHT, ale podtón nevím, ještě jsem ho nezkoušela. Ale od zítřka ho podrobím testování, tak ti pak hned dám vědět :-)

      Vymazat
  8. Ty rimmel rtěnky vypadají moc hezky, možná si jednu taky koupím :)! A ty brýle jsou krásné,'souhlasím, že kvalitní brýle jsou opravdu nutností :).

    OdpovědětVymazat
  9. Veľmi sa teším na túto Rimmel nude kolekciu, snáď bude aj u nás. Podobné sediečkové brílky som kedysi mala, ale uz by som si na oči nič lacné nedala. Do slnečných okuliarov rada zainvestujem. Páčia sa mi plavky z wishlistu, kde sa dajú zohnať? A oberaly sí krásne všetky, ťažký výber 😱

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, ty Rimmel novinky se mi moc líbí. Nejvíce mě takhle od pohledu zaujal lak na nehty a potom první dva odstíny rtěnek - u kterých se mi tedy líbí i jejich obal. Ten olej na rty od Balea už má skoro každý :-O to budu "muset" být ovce a pořídit si ho také. :D :D

    Monča | kosmetickerecenze.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Musím říct, že se mi moc líbí novinky od Rimmelu :) Jinak pokud jde o jumpsuit, tak se mi moc líbí ten bílý :)

    VELKÁ LETNÍ GIVEAWAY!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Tak táto kolekcia vypadá veľmi dobre ale mňa zaujal ten lippen oil od Balea, musím ho mať. :) Inak k článku v cosmopolitan gratulujem, vypadáš tam skvele.

    Simona | liveinfoxworld.blogspot.com

    ....

    OdpovědětVymazat
  13. Tak ty novinky od Rimmelu mě hodně zaujaly. Ten balzám a BB cream.. No super, určitě po nich kouknu až bude příležitost. A ten olej od Balea si musím pořídit :)


    July Favourites

    OdpovědětVymazat
  14. S novinkami se Rimmel tentokrát opravdu vytáhl! Nude rtěnky sice nejsou můj šálek kávy, ale třeba ten elegantní balzám? Nebo nude kolekce laků? Super! A jsem také zvědavá na jejich zázračnou okurkovou řasenku, i když mé srdce si zatím získaly Colossalky.
    Co se těch overalů týče, také jsem začala pociťovat prázdnotu. Na léto je to super kousek oblečení a na dovolenou bude naprosto ideální. Člověk nemusí řešit, co k němu obléknout a zajistí i pořádné pohodlí :)

    OdpovědětVymazat
  15. ruže na pery su krasne a balzam na pery by som hned brala:)

    OdpovědětVymazat
  16. Novinky od Rimmel vypadají skvěle! :)
    Plavky jsou hezké:), kabelka taky, ale už jsem jí v H&M asi neviděla :) zapékací laky? wow!
    Já zrovna svůj notebook Lenovo reklamovala před měsícem, už nikdy! :D Nechtěli mi to uznat, když byl úplně marný :D. Nakonec vrátili penízky a já si hned včera objednala další a dneska už ho mám, také Asus. Radili mi v Alze a super! Mám i větší rozměr, připlatila jsem si pár stovek, snad budu spokojená:) a také pro změnu bílý (měla jsem předtím černý) :) ♥♥ přeju správný výběr a poté se určitě pochlub! :-*

    OdpovědětVymazat