pondělí 6. července 2015

3 kosmetičtí favorité!

Ahoj, přeji krásné pondělí!

Dnes bych se s vámi ráda podívala na zoubek 3 mým absolutně nejlepším kosmetickým vychytávkám, které už poctivě a pěkně dlouho testuji. První věc, kterou vám tu představím, jsem netestovala já, ale moje mamka, pro kterou byl olejíček od značky CND RESCUERXx na slabé, krátké a lámavé nehty jako dělaný. Další věc bude opět olejíček, tentokrát ale na obličej a jako poslední to bude čistící kartáček na pleť, na který jsem vám už dávno slíbila recenzi.


CND RESCUERXx


Olejíček je na bázi keratinových proteinů a hydratačního jojobového oleje. Ty posilují nehet, a udržují jeho správnou hydrataci. Lahvička má klasický štěteček jako lak na nehty, a samotný obsah se vmasírovává do celého nehtu i kutikuly.

Používá se nejlépe ráno a večer na nenalakované nehty po dobu 4 týdnů. Myslím, že je opravdu důležité toto poctivě dodržet, aby používání této kůry bylo poznat. Já nosím nalakované nehty stále a myslím, že je mám i docela silné, tak jsem tedy nechala testovat mamku, která říkala, že už po 3 dnech vidí, že má nehty znatelně lesklejší, a po několika týdnech používání jí krásně vyrostly a nelámaly se.

Já bych za mamku mohla říci že ze všeho, co na posilnění nehtů kdy používala, je tohle to nejlepší a snad jediné, co opravdu funguje. Bohužel jsme nenafotily fotky před a po, snad se bez nich obejdete.

Důležité asi bude s kůrou nepřestat a olej párktát do týdne použít. Já si jím přetírám nehty mezi lakováním, na noc, a je opravdu skvělý, to i mé nehty (a kůžička) potřebují. Takže pro ty z vás, co trpíte problémem lámavých a slabých nehtů, tohle je něco pro vás. Olej dokonce i zamezuje tvorbě bílých skvrn. Kdyby se vám zalíbil, seženete ho na eshopu modeláže nehtů, TADY za 500 15ml a nebo v menším balení za 200,- za 3,7ml.


Dále tu mám další olejíček, tentokrát na pleť od značky The Body Shop, Overnight serum-in-oil. Stál asi něco kolem 500 a doplnuje celou tuhle krásnou růžovou řadu s vitamínem E. Je to řada určená pro normální a mladou pleť. Řada dokonale lehce a tak svěže voní, tomu uvěříte až na vlastní čich, já nedokáži říci, co z oleje cítím.


Večer si s ním plet namažu, lehce ho naťupkám do očního okolí a ráno se probouzím s tou nejsvěžejší a nejhydratovanější pletí, jakou jsem nikdy po žádném krému neměla. Mám takový pocit, že ho dlouho za nic jiného nevyměním. Navíc TBS má přírodní produkty a recyklovatelné obaly, může být něco ještě lepší? Navíc má krásný, skleněný flakonek.



ORIFLAME SKINPRO

Čistící mechanické kartáčky zažívají velký boom a myslím, že už je všechny máte ve svých kosmetických taštičkám, nebo o nich alespoň uvažujete. Výhodou je, že se dají sehnat v několika cenových kategoriích od tisíců (Clarisonic) až po stovky, posledním je asi ten od Rival de Loop za 400, dostupný v Rossmannu-KUK. Ten můj mamce vnutila oriflamelady a aniž bych zrovna tento chtěla, mám ho.

V balení k němu byly asi 3 náhradní kartáčky různé tvrdosti, a v nich také vidím kámen úrazu. Myslím, že za pár let si Oriflame ani nevzpomene, že něco podobného vyráběl a oni nebudou k sehnání. Takže si ty ostatní šetřím...


Ale i přes to jsem si tento přístroj oblíbila. Krásně vyčistí pokožku a udělá ji jemnou. Slouží jako peeling a stačí mi k tomu jen čistící mléko od Green line, nebo od Keihl's, to je asi celkem jedno, komu co vyhovuje.

Používám ho asi 2x do týdne, protože mi přijde zbytečné používat ho denně, obzvlášť když v létě nepoužívám makeup. Má zmenšit póry a tak, znáte to, na to já ale nehraji. Prostě mi stačí jen jako peeling, mám po jeho použití pocit dokonale vyčištěné, prozářené pokožky. Zvykla jsem si na něj, večer se na jeho použití moc těším, (někdy i ráno, třeba po běhání, když mám prokrvený obličej) a jsem s ním spokojená. Nikdy jsem netrpěla na akné a nebo pupínky, takže v tomto směru ho nemohu soudit. A mám pleť dost odolnou co se takovýchto 'drsných' pomocníků týká, mamka ho raději z tohoto důvodu nepoužívá, má pleť citlivou dost.

Stal se součástí mých večerních večerních rituálů a myslím, že už by mi ve výbavě chyběl. Za mne ano, obzvlášť za tak přijatelnou cenu, za jakou ho nabízí Rossmann.



Takže mne zajímá, co vy a čistící kartáčky? Vyhovují vám, vidíte nějaké znatelné výsledky?

Užívejte tepla a sluníčka, já se zítra ozvu s outfitem a mám pro vás další soutěž!

K.





6 komentářů:

  1. Bohuzel, jsem asi jedna z mala co jeste kartacek na plet nevyzkousela a nevim zda ho nejak extra potrebuji. Mozna ze bych ho i rada zkusila.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. O takových přístrojích na čištění pleti čtu vždycky ráda.:D Všechno zní totiž tak jednoduše a najednou bum krásná pleť. Haha, bohužel to tak není. Ty máš teda pleť nádhernou!! :) Pocit dokonalého vyčištění je super, hlavně pro tu pleť něco dělat.:) a miluju jak je pleť pak heboučká :))

    OdpovědětVymazat
  3. Mě taky kartáčky taky dost lákají, ale docela by mě zajímalo srovnání právě třeba kartáčku za 400 kč a kartáčku od Clarisonic.

    OdpovědětVymazat
  4. TBS olejíček mám taky a je opravdu skvělý a krásně voní :).

    OdpovědětVymazat
  5. To jsem ani nevěděla, že Rossmann má taky tenhle čisticí kartáček, to si počkám na nějaku recenzi a kdyžtak si ho koupím, úplně se mi do toho nechce investovat tisíce, když ani nevím, jestli to pořádně využiju. A olejíček na nehty vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat
  6. Ten kartáček je skvělý, už dlouho si chci nějaký pořídit :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/mini-haul-outfit.html

    OdpovědětVymazat