pondělí 24. března 2014

Zlaté korále a zelené peplum - outfit

 Hezké pondělí,

 jak jsem slíbila v minulém postu tak dnes plním. Chtěla jsem vám ukázat zlaté korále v nějakém outfitu abyste viděli, jak v něm vůbec vypadají, navíc už jste se na to i ptaly. A do toho mi nahrál i zelený top z H&M, který na mě v obchodě vykoukl a já hned věděla, že s korálema bude skvěle ladit.

 Pro mne je to docela nevšední kousek. Takový, který se dá nosit převážně jen v létě, je mi totiž stále zima a to, že většinu dnů trávím zavřená ve škole, kde je také zima, je věc druhá. Podobných 'oblečků' mám ve skříni fůru a proto i léto tolik miluju, protože mám stále co nosit a není to okoukané. Máte to také tak? Peplum ale stálo jen 200,- a jestli se vám líbí, je to dobrá koupě, neváhejte! Je z pevného, prošívaného materiálu, tak trošku retro. Navíc má pro můj tvar obličeje vhodný výstřih. Víte, že by výstřihy měly kopírovat váš tvar obličeje, aby vše příjemně hrálo?

Kalhoty s pukem jsou vintage z babičiny komody, boty Deichmann, Kabelka TW. 

 Líčení také v tomto případě nebylo obvyklé, zkusila jsem se odvázat a z paletky od Sleeku Aqua collection jsem použila stejnou barvu, jakou má top. Nanesla jsem ji na bílou tužku jen do koutků očí rozmazala jsem ji hnědo-zlatým stínem, který jsem nanesla i na celé víčko. Inspiraci jsem našla v nějakém Chloině videu.


 To by bylo pro dnešek asi úplně vše a to nejdůležitější na závěr - chtěla bych jen chtěla připomenout, že korále v celém setu s náušnicemi a náramky jsou novinka, dělala jsem je doposud jen se stříbrnými komponenty a zlaté jsou snad ještě hezčí, moc ráda vám je vyrobím, kouknout na cenu i na způsob objednání se můžete ZDE.

 Mějte se krásně a těším se na vaše kometáře, případné objednávky :-) K.



43 komentářů:

  1. Peplum top je opravdu krásný a líbí se mi i tvé líčení :)

    OdpovědětVymazat
  2. Velice pěkné! :)) Peplum i líčení je dokonalé :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, hned mne zaujaly ty kalhoty...škoda, že nejdou nikde koupit :-D S tím výstřihem máš pravdu, mně více sedí kulatý, když mám kulatý obličej, je to znát :-) Moc ti to sluší a to líčení je moc pěkné. Korále nádherné, ale nejde mi kliknout na ten odkaz...

    OdpovědětVymazat
  4. Ten top je úžasný, musím si ho také pořídit! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne fotky ako vždy :) To s tým výstrihom som fakt nevedela, mala by som si čeknúť aké mám vlastne tričká a topy :D
    A vyzeráš skvelo btw :)
    .BeautyMissfits.

    OdpovědětVymazat
  6. si krasne nalicena, ja mam zelenu velmi rada :-)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovědětVymazat
  7. ta zelená je opravdu krásná, ale přijde mi že ti úplně nesedí a tak divně ti to deformuje postavu :(

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné fotky, líčenie a samozrejme aj objekt!!!:)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty jsi přímo dokonale krásná :) Závidím ti :)
    A outfit je parádní :)

    OdpovědětVymazat
  10. Teda to líčení je opravdu nádherné, já sama mám moc ráda takové odstíny na dolním víčku :)

    OdpovědětVymazat
  11. jsi tak strašně krásná!! ten peplum vypadá hrozně zajímavě :-) lost-strength.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Jéééé :)) jsi nádherná :)

    OdpovědětVymazat
  13. Absolutně boží! Líčení zajímavé a krásné, peplum střihy miluju, za mě palec nahoru :).

    OdpovědětVymazat
  14. Top ma naozaj krasnu farbu a s licenim to vyzera super, naozaj ti to pristane. :)

    OdpovědětVymazat
  15. skvělé! outfit na jedničku, ale hlavně to líčení!!! strašně se mi líbí
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  16. Páni, tak tohle je nádhera, i s líčením ♥

    OdpovědětVymazat
  17. nádherný fotky! Ten peplum ti strašně sluší:))

    OdpovědětVymazat
  18. Woow, ty korále s tou kombinací zelené vypadají opravdu parádně :) Už dlouho uvažuji o tom, že si u tebe něco objednám, ale momentálně nemám dostatek financí :( No určitě ode mě můžeš očekávat nějakou tu objednávku, hrozně se mi ty korále líbí :)) A to líčení... taky super!

    http://beauty-mischigan.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. tretia fotka zdola je uplne krasna :) zelena ti velmi pristane, len mam pocit, ze keby bol top uzsi, sedel by ti viac.

    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  20. moc hezké, opět! :) já peplum moc nemusím, i když jeden top také mám.

    OdpovědětVymazat
  21. Líčení je nádherné ! :) Opravdu se ti povedlo :)

    OdpovědětVymazat
  22. Tohle ti moc sluší! A ta fotka s těmi rozevlátými vlasy je prostě božská! :)

    OdpovědětVymazat
  23. ty vyzeráš na fotkách neskutočne dobre! :) takúto fotogenickosť ti môže veľa ľudí závidieť :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Ten top Ti krásně padne a celkově Ti zelená barva moc sluší a to i v líčení :)
    Fotky jsou krásné jako vždy :)

    OdpovědětVymazat
  25. Ta barva peplum topu ti ohromně svědčí a fotky máš čím dál krásnější!!

    OdpovědětVymazat
  26. Peplum a perly jsou opravdu nesmrtelné a tobě neskutečně sluší.. Možná bych trošku vyměnila boty za nějaké v jemnějším odstínu, ta černá na mě moc razí, ale jinak moc pěkné! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hm, to souhlasím, třeba ve stejném odstínu s topem! Ale bohužel, takové v botníku nemám :/

      Vymazat
  27. Si prenádherná. Tá zelená Ti veľmi pristane.

    OdpovědětVymazat
  28. Děkuji vám, holky, moc všem, jste úžasné! <3

    OdpovědětVymazat
  29. Jsi nádherná, ten top by mě v obchodě určitě nezaujmul ale na tobě vypadá senzačně :))

    OdpovědětVymazat
  30. si ako bábika:) bez chybičky celý outfit!:)

    OdpovědětVymazat
  31. Nepřibrala jsi Kristýnko? Samozřejmě v dobrém - poslední dobou Ti to totiž sluší o moc víc! :-)

    OdpovědětVymazat
  32. tohle se Ti moc povedlo, to líčení máš perfektně sladěné :) to s těmi výstřihy jsem vůbec netušila, zajímavý.

    OdpovědětVymazat