pondělí 17. března 2014

Outfit - zastávka

 Hezké pondělí.

 Asi jste si všimli, že se tu dlouho nic nedělo. Byla jsem si užívat prázdniny v krásných Alpách a na psaní článků jsem neměla čas ani myšlenky, natož rychlé připojení. Už jste mě na to, že můj blog strádá, upozornili i vy, a to je jasným signálem s tím zase začít něco dělat. Blog mě baví, vše kolem něj dělám ráda ale někdy prostě čas a ideální podmínky k jeho tvorbě chybí. S blogováním je to jako s láskou, podle mě. První rozčarování po čase opadne, chuť mít připravené články na měsíc dopředu také. To se mi asi stalo. Potřebuji jen chytit druhý dech, tak mějte trpělivost a budu moc ráda, když mi do komentářů napíšete, jaké články vám tu chybí...

 Dnes bych ale ráda ze šuplíku vytáhla tyhle fotky, které jsou zvláštní, jiné, jinak upravené. Jsem zvědavá, jak je přijmete. Hlavním úkolem je ukázat vám nové černé lodičky, které jsem si vybrala na stránce Rejnokobuv.cz. Popravdě, poslední dobou nad spoluprácema dost přemýšlím a zvažuji, jestli stojí za to, protože jich chodí dost. U této nabídky jsem se rozhodla souhlasit, stránky na mě na první dojem působily dobře. Vkusné, přehledné, příjemné. I z nabízených bot jsem měla pocit, že jsou kvalitní. A také lodičky, které mi přišly, byly toho důkazem.


 Už jsem se také setkala s názorem, že lodičky se špičkou nejsou hezké, nenosí se, jsou staromódní. Já si právě myslím opak a navíc také to, že do 'špičatých špiček' se musí dospět, stejně jako do dlouhých šatů. Líbí se mi, přijdou mi elegantní. Jak se k tomu stavíte vy? Já jsem černé, špičaté, na podpatku neměla věděla jsem, že je potřebuji. Vybrala jsem si tedy přesně přesně TYTO.


 Jinak na sobě nemám nic zvláštního, jen vintage sukni a triko, asi z KikiRiki. Účes je udělán pomocí vycpávky, jednoduše omotán kolem ní. Všimněte si ale hlavně té kouzelné zastávky. Potkali jsme ji kousek od České Lípy a nadchla nás hlavně tím, jak retro je, a cedule mi dokonce ladila s topem ;-)


 Pár posledních fotek je pro zasmání, neberte je vážně, a byla mi pěkná zima. Co se spolupráce s rejnokobuv týká, tak ji hodnotím moc dobře a děkuji za možnost si lodičky vybrat. Hodí se spíš na ples, tam jsem je bohužel nestihla vyfotit. Schválně se na jejich stránky mrkněte. A ještě poslední, bonusová fotka z dovolené. Bylo to nádherné, celý týden modrá obloha, užili jsme si to.


 Teď už se s vámi rozloučím. Nezapomeňte mi napsat, jaké články byste tu chtěli ;-) A výhledově se můžete těšit na report z Interbeauty, kam se opět s kamarádkou chystáme! Mějte se krásně, Kristine <3

36 komentářů:

  1. Taky jsem si všimla, že články už nejsou často, jako dřív. Já mám teda nejradši články s líčením a taková ta shrnutí týdne. :) Co se týče lodiček, naprosto souhlasím! Špička to je klasika. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný outfit :) A takové fotky nemají chybu :)) Lodičky do špičky se mi moc nelíbí, ale tyhle jsou fakt moc pěkné :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Pokud ta špička není nijak extrémně špičatá, tak se mi to líbí, nejraději mám ale takové polokulaté, pološpičaté :) S rejnokobuv.cz jsem taky spolupracovala, mám odtamtud oxfordky a miluju je, vážně kvalitní botky!
    Jinak musím pochválit fotky, vážně hodně se povedly!

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím,

    moc mě mrzí, že články už nejsou tak časté - každý den čekám a čekám (přiznám se, že jsem chtěla i tvůj blog přestat sledovat, doufám, tedy že se zlepšíš).
    Články bych uvítala na tyto téma:
    Návody na snadné a rychlé líčení, účesy
    Recenze na tělovou kosmetiku a vlasovou (spíše přírodní)
    Články o přírodní kosmetice + zkušenosti (např.: příprava domácí vlasové masky) + obohatit to fotkama :-)
    Příběhy ze života
    Fotky nových úlovků z obchodů oblečení

    - Témat je sousta, je škoda přestat, máš talent a milý blog. Držím palce a doufám, že zase budeš mít chuť do psaní. Tvoje čtenářka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář i připomínky s tipy, beru se je na vědomí :-)

      Vymazat
  5. Ženské a sexy. Páči sa mi, ako si to celé oživila tým modrým topom :) Pekné fotografie :)

    ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.

    OdpovědětVymazat
  6. Já si myslím že pokud má někdo vážně rád Tvůj blog, tak přežije že tu články nebudou několikrát do týdne. Není čas ani nálada, já osobně to chápu :) tím víc se budu těšit na další články Kristýnko :) ! Botky jsou moc hezké, jednoduché a vynikají :) ! A fotky jsou krásné jako vždy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to je milé, snad i pravdivé. Děkuji <3

      Vymazat
    2. Pravdivé je to určitě :))) Chápu to a jak píšu, tím více se budeme těšit a články nám budou vzácnější :))

      Vymazat
  7. Moc Ti to sluší, botky jsou božský :)

    OdpovědětVymazat
  8. Celý outfit je moc pěkný, i botky jsou fajn, ale co mi jej kazí jsou ty tmavé punčochy :-/ to se mi vůbec nelíbí

    OdpovědětVymazat
  9. Tvoja posledná fotka s topánkami je úžasná!!!! Ako z Cosmopolitanu:-)

    ziriane.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Ja si rada na kazdy clanek pockam :) blog neni tvoji povinnosti, ale konickem a pokud Ti bude v hlave blikat znameni "musim napsat clanek", omrzi Te to :) jinak lodicky do spicky jsou asi nejnadcasovejsi obuv vubec ;D takze...

    OdpovědětVymazat
  11. Já špičatým lodičkám nefandím, ale to je čistě můj subjektivní názor :) Fotky jsou super, moc se mi líbí a tobě to na nich moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Moooc ti to sluší! Máš nádherné nohy :)) A botičky jsou moc hezký, taky mám ráda klasické černé lodičky, jdou ke všemu :)

    OdpovědětVymazat
  13. Sukně je pěkná, ale punčochy jsou moc tmavé, a taky bych trošku zvýraznila obočí...A nelíbí se mi ten přísný výraz na fotkách..Vlasy máš krásné!

    OdpovědětVymazat
  14. Krásný outfit! a ta zastávka je úžasná!

    OdpovědětVymazat
  15. wooow skvelé fotky!!
    máš dokonalú postavu, klobúk dole & závisť :))
    Talianske Alpy sú top, aj keď francúzske sa mi páčia ešte o kúsok viac, ale to bude asi tým, že ovládam francúštinu, haha :D
    chocolate kiss
    chocolate kiss

    OdpovědětVymazat
  16. Nádherné fotky ! Hrozně se povedly ! :-) Sluší ti to. :) A pozadí fotek je super, působí to umělecky. :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Ty máš opravdu krásný obličej, fotky se hodně povedly podle mě! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Na každý článok si rada počkám, lebo viem, že potom príde nejaká takáto pecka:-), skvelé fotky Kristine! A úžasná zastávka:-). A tú "nahnevanú" foto mám strašne rada, už odkedy som ju videla na FB.:-) Je v nej emócia a výraz tváre je super:-) (kto hovoril, že modelky sa musia usmievať?;-)

    OdpovědětVymazat
  19. Tak fotky jsou naprosto úžasné, moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  20. skvělý outfit a moc krásné fotky! líbí se mi, jak to máš hezky sladěné do detailu - mašle ve vlasech je super
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  21. Moc povedené fotky a ten tvar lodiček dělá krásné sexy nohy :-)
    http://venusisdiary.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. úžasný outfit! :) moc se mi líbí ta sukně, je opravdu krásná a tobě hrozně sluší :)

    OdpovědětVymazat
  23. mně "špiačaté špičky" nevadí, pokud to není přehnané :)

    OdpovědětVymazat
  24. Vzhledem k tomu ze pracuji jako fotografka dokazu ocenit kdyz blogerky maji fotky kvalitni a ty tvoje jsou opravdu top, jen tak dal :)) S frekvenci clanku si hlavu nelamej, inspirace prijde az prijde, do psani se clovek nuti nemuze. A kdyz uz, rozhodne bych uvitala nejake clanky o prirodni kosmetice, recenzi na mainstreamovou drogerkovou jsou vsude hafo.

    OdpovědětVymazat
  25. Ja teda chapu, ze nekdy neni cas ani rozpolozeni postnout pet clanku tydne, a proto by me nenapadlo se kvuli tomu na blogerku zlobit. Koneckoncu sama to tak mam :-) Naopak, ja jsem spis na kvalitu, takze na peknej clanek si rada pockam...moc se mi libi ty fotky, pekne udelany. A co se tyce lodicek, tak presne tyto jsou podle me klasika, co nevyjdou z mody...

    OdpovědětVymazat
  26. Krásné fotky, moc! :)
    Já bych uvítala jakýkoli článek o kosmetice, nejlépe netestované, přírodní

    OdpovědětVymazat
  27. Nemyslím si, že tvoj blog v niečom strádá. Ja si radšej prečítam raz za čas článok a krásne prepracovaný ako tie tvoje ako čítať od niekoho každý deň nejaké bláboly. Takže mne osobne nič na tvojom blogu nechýba :)
    Fotky sú pekné, aj keď ja nie som moc na fotenie na škaredých miestách, ale tá zástavka s tebou naozaj ladí. Teraz nemyslím tým, že je škaredá, aby to blbo nevyznelo, ale tou modrou a tmavou. Pekne tam vynikneš.
    Tie dve skoro posledné fotky sa mi páčia najviac. Super nápad tá prvá je taká milá, že aha aké mám pekné topánky a tá druha zasa tie hnusoby ma tlačia :)
    Bude aj článok z Talianska? Mňa by napríklad potešili nejaké pekné dovolenkové fotky a postrehy. Prajem peknú slnečnú sobotu :)

    OdpovědětVymazat
  28. Jůůů, Česká Lípa, tam bydlím, haha. Fotky jsou super a já bych asi uvítala recenze.
    http://deuxxdeux.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  29. Kristýnko, neblázni! blog by měl být hlavně koníček a měl by Tě bavit ;) to, že si čtenáři žádají články určitě neber špatně. nemůžeš zvládat vše :) určitě není pravidlo, že blogger, který přidává články každý den, je lepší než ten, kdo přidává třeba jen několikrát do měsíce.

    moc Ti to sluší, jen škoda těch tmavých silonek :)

    OdpovědětVymazat