pátek 14. června 2013

NOTD - grass nail

Je čas na nějaké nehty, nemyslíte? A co třeba takové, které vypadají jako potažené mechem? Koukáte? Já také koukala!
Není to ale nic nového, ve světě nail artu se tento prášek pohybuje už nějakou dobu a vyzkoušet ho mně donutila až nová limitovaná edice od Essence, která ho nabízí. Na výběr byly bohužel jen dva ošklivé odstíny (tento zelený a svítivě růžový) a já sama nevěděla, jestli mi za koupi vůbec stojí. Nevydržela jsem to a prášek si nakonec koupila, jak jinak. Barva ani nevypadá tak špatně a v kombinaci se zlatou se mi to docela líbí..
Vše je strašně jednoduché, na nalakovaný nehet se prášek sype a lehce přitlačuje, nic víc v tom není. Edici jsem viděla zatím jen v DM a cena se pohybuje kolem 50 korun.
No, a o víkendu se těště na nadupaný článek plný věcí, které mi za poslední dobu udělaly radost. A že jich bude! Mějte se sluníčkově a užijte si krásný víkend! K<3

24 komentářů:

  1. chtěla bych mít tvůj talent si vytvářet tak krásné nehty... já to vždycky zvládnu jen na jedné a ta druhá je katastrofa :)
    je to zajímavý... moc se ti to povedlo :)
    a na víkendový článek se moc těším!

    OdpovědětVymazat
  2. tohle je super, mech na nehty, to by mě nikdy nenapadlo :D

    OdpovědětVymazat
  3. vyzera to super :D

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Jen se do toho mechu položit O:-) Moc pěkné!

    OdpovědětVymazat
  5. já bych teda rozhodně neřekla, že takhle zelená je ošklivá :)

    OdpovědětVymazat
  6. Dneska konečně dorazila limitka i k nám. Už jsem ani nedoufala :D Strašně jsem chtěla velvet nails vyzkoušet, tak jsem koupila oba a už se těším na vyzkoušení! Když se tenhle trend objevil poprvé, musím přiznat, že se mi to nelíbilo vůbec, ale jak se to zklidnilo, tak jsem si začla říkat, že to není tak úplně špatné :D

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to zajímavě, ale asi jen takhle na jednom nehtu, na všechny bych to nedávala ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Vyzerá to zaujímavo, ale keď si umyješ napr. ruky, tak čo sa s tým stane? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá to jako mokrý mech :-D Ale uschne to a vypadá to stejně :)

      Vymazat
  9. vypadá to úžasně, ale četla jsem, že to zrovna moc praktické není, protože stačí si umýt ruce a je to prý hned dole ://

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, po umytí rukou to zvlhne a chvíli trvá, než to uschne a je tedy i pravda, že to moc nevydrží. Ale na nějaké focení nebo podobně je to super, asi něco jako kaviár :)

      Vymazat
  10. máš ty nehty nedodělaný a ušpudlaný, proč to se vubec dáváš..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že by konečně nějaký chytrý anonym? Nedodělané nejsou určitě a přetažené trochu ano, to uznávám. A jestli ti to tak vadí, tak sem nemusíš chodit :)

      Vymazat
  11. To vyzerá teda veľmi zaujívamo. Páči sa mi to;)
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  12. Ta zlatá je nádherná,sice se mi ty pigmenty moc nelíbí,ale tobě sluší všechno. :)

    OdpovědětVymazat
  13. nějak si do nedokážu představit na vlastních nehtech :D

    OdpovědětVymazat
  14. veľmi pekné to je, tak írsky to na mňa pôsobí.:))

    OdpovědětVymazat