sobota 22. června 2013

22.6 - summer outfit

 Užívám si slunného počasí. Užívám si jahod. Konečně jsem se letos opalovala. Peču a strašně mě to baví. Lakuji si nehty barevnými laky. Nosím šortky s converskama.

Tento outfit je z horkého pátku, kdy jsem se musela dost přemlouvat, abych vylezla z postele od seriálů a šla při západu slunce něco vyfotit. Na sobě nemám nic extra, do toho vedra to ani nejde. Tenhle top, který mám na sobě miluju. Řadím ho do mé desítky toho nejlepšího, co jsem kdy ulovila v sekáčích. Přemýšlím, jestli je toho tolik, asi se budu muset podívát do skříně a spočítat to. Aspoň ji konečně uklidím. I to je můj víkendový plán.
Modrá sukně je z H&M, boty z Bati. Ty jsou do veder skvělé, ale na mé malé postavě nevypadají tak dobře, jako třeba podpatky, které bych si tedy vzala, kdyby bylo jinak... 
Jak se máte vy?
A právě peču skvělé jahodovolívancové špízy, chcete přidat recept?

41 komentářů:

  1. Ten top je naozaj krásny, veľmi sa mi páči :) A celkovo ti tá "kráľovská" modrá pristane!
    Lyanelle ♥

    OdpovědětVymazat
  2. ta sukně je úžasná! Moc ti to sluší!:) a recept určitě přidej!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten top je fakt krásny! A veľké upratovanie skrine sa už u mňa začalo, zistila som, že mám toho viac než som predpokladala :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ten top je krásný a sukýnka ti sluší :)

    littleann5.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. ten to je vazne krasny, i kdyz ty si jeste krasnejsi... vzdycky vypadas jako princezna:)

    OdpovědětVymazat
  6. ty jseš taková princeznaaaaaaa <3 úžasný!!!

    OdpovědětVymazat
  7. ten top je super !! zbožnuju tyhle háčkované věci :) a recept ANO !!

    OdpovědětVymazat
  8. sandálky jsou náhodou úžasný, ale taky bych dala podpatky a asi v černé :) já jsem se opalovala v úterý a "skvěle" jsem se spálila, takže teď mám ještě tak den dva smůlu :D přílišný vedra moc nemusím, já jsem pro ideálních 25 stupňů a příjemný větřík :)

    OdpovědětVymazat
  9. kolik meris?Fotky hodne zkreslují :) me totiz prijde, ze ti to moc sluší :) navíc v tomhle vedru, pff, chtěla bych vidět jak to nekdo zvlada na 10cm jehlách :D ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Juuu páni,jsi moc krásná a moc ti to sluší.Ty boty jsou moc hezké:)) a takové tričko ulovit v sekáčích? ja na to holt nemám štěstí:)

    OdpovědětVymazat
  11. moc hezké fotky, líbí se mi ta sukně :)

    OdpovědětVymazat
  12. top je nádherný a recept určitě přidej :))
    until-the-sun-comes-up.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Jsi tak nádherná :) a outfit se mi moc líbí, přesně můj vkus :)

    OdpovědětVymazat
  14. Aj ja meriam toľko,ale je hlúposť obmedzovať sa v tom co si dať alebo obut len preto, ze nie sme vysoké :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Jsi tak krásná! Outfit paráda! v jednoduchosti je krása!:)

    OdpovědětVymazat
  16. Jsi krásná:) A jsem pro přidání receptu!:))

    OdpovědětVymazat
  17. Ta sukně je skvělá, moc ti sluší :P

    OdpovědětVymazat
  18. kráásne fotky, krásna sukňa :)

    OdpovědětVymazat
  19. Tohle ti moc sluší! ten top je strašně zajímavý. :)
    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
  20. Tohle ti opravdu sluší :)) Ta poslední fotka velice pěkná :))

    Sleduju :))
    Fashion Lady An

    OdpovědětVymazat
  21. ty by si vyzerala super aj vo vreci od zemiakov :) a poprosím aj ten recept :)

    OdpovědětVymazat
  22. Uh, řádně ti to sluší! Já dnes pekla jahodový cheesecake, vypadá skvěle, snad i bude chutnat :)

    OdpovědětVymazat
  23. Skvěle zvolený outfit :) Krajka v kontrastu s modrou je moje oblíbená kombinace :)

    > Na mém blogu probíhá giveaway, budu ráda, když se zapojíš :)

    http://chi-c-oco.blogspot.cz/2013/06/attention-summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  24. Vyzeráš krásne, si veľmi sympatická! A moc moc sa mi páči tvoj top! :)

    OdpovědětVymazat
  25. Top je pěkný, tobě to moc sluší, máš nádherné vlasy. :)

    OdpovědětVymazat
  26. wow!moc ti to sluší, sukně a sandálky jsou nádherný, hodně štěstí s úklidem

    OdpovědětVymazat
  27. Krásná sukně, ta se mi móóc líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  28. Spreje od Avonu si kupuji každé léto a dávám si je v práci do ledničky, nejen že krásně voní, ale i příjemně ochladí, když je zrovna parno :))

    OdpovědětVymazat
  29. Ty si náááádherná, ten top je užasny :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  30. mám sa super, krásne fotky. A áno recept pridaj určite !

    OdpovědětVymazat