OOTD Skirt and collar

Krásné odpoledne,
před nějakou dobou jsem vám ukazovala DIY návod na límeček a dnes vám ho konečně ukážu v outfitu. Zvolila jsem k němu obyčejné smetanové triko s dlouhým rukávem a černou sukni, která je objevem roku v babiččině komodě. Vážně, tam se dá najít věcí! Padne mi jako ulitá a mám z ní radost. Boty už dobře znáte. Také máte podobné 'vintage' úlovky?
Jako bonusovou fotku tu mám dnešní nákup v obchůdku s korálky. Včera jsem v Lindexu viděla krásné korále za šílené peníze, přestože výroba stojí minimum z ceny. Můžete se tedy těšt na nějaké DIY :-)
Ještě vám znovu děkuji za to, že se vám tu tolik líbí, jste zlatí! 
Krásný týden, K.

Komentáře

  1. nádherný fotky!:) hrozně ti to sluší:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta sukně je úžasná!:)moc ti sluší!:) celkove to je moc povedený outfit:) líbí se mi ten limecek:)

    OdpovědětVymazat
  3. na té 2. fotce jsi nádherná!

    OdpovědětVymazat
  4. Sluší ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Máš nádherný obličej, jak na modelku ;) :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta sukně je naprosto skvělá! Já to říkám, že babičky mají ve svých skříních největší poklady! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nejako som nepostrehla či si modelka. Ale každopádne tak vizeráš. A ak niesi mala by si byť:))
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásný outflit :)) super sukně! :)

    OdpovědětVymazat
  9. sukně je parádní a na límeček se zkrátka nemůžu vynadívat! těším se moc na další DIY ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Páni,ta sukně je nádherná.
    Takové věci se opět vrací do módy.Mamka veškeré své oblečení už vyhodila,ale říkala mi,že některé kousky by do téhle doby úplně zapadly a ostatní by si mysleli,že mám právě na sobě úplně novou věc!

    OdpovědětVymazat
  11. pěkný outfit :)
    http://exceedyourshadow.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. děkuji všem za krásné ohlasy :*

    OdpovědětVymazat
  13. taky jsem původně chtěla vínové conversky, ale nesehnala jsem je, tak jsem si vzala tyhle:)
    ten límeček je super! :)

    OdpovědětVymazat
  14. wow no ta sukna je uplne nadherna! :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Šíleně ti to sluší, ale být tebou tak jdu do mnohem světlejších vlasů :)) Vypadala by jsi jako princezna!

    OdpovědětVymazat
  16. Jo, taky si vyrábím bižuterii sama a většinou to vypadá jako koupené :D
    Jinak ten outfit se mi moc líbí, límeček ti moc sluší :)

    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. Na návod se moc těším. Taky si převážnou část doplňků vyrábím sama, ale už mi docházejí nápady! Krásný blog :)

    OdpovědětVymazat
  18. Se vším musím souhlasit! Babičky mají ukryté nejlepší kousky, já takhle 'vyfasovala' košili a punčochy:)) Jinak, já takhle sháněla kraťasy s vysokým pasem a kulatými cvočky,když jsem je viděla v NY za cenu 800,- tak jsem usoudila,že je si je radši vyrobím..no a dílo je skoro na světě:D!

    OdpovědětVymazat
  19. krásne fotky :) aj outfit.
    a tiež podobne nachádzam také úlovky :D

    OdpovědětVymazat
  20. Krása, moc ti to sluší. Proč už nechceš světlé vlasy? Umím si je na tobě skvěle představit a byla by jsi fakt ještě větší kočka :) Na druhou stranu musím říct, že takhle vypadáš krásně přirozeně.

    OdpovědětVymazat
  21. ten limecek je pekny, to mi pripomina, ze mam perlickovy:)
    moc ti to slusi
    a zvu te ke mne na giveaway o kozenou kabelku z Italie:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  22. Moc se mi líbí ten límeček, asi si ho taky vyrobím ;)

    OdpovědětVymazat
  23. Moc Ti to sekne Kristin! :) Jinak ta sukně je boží! Babička má doma schované určitě poklady! :) Bohužel já vintage moc nemusím nebo ne nemusím, ale není to můj styl strašně ráda se na ten styl koukám,protože některé slečny to umí vážně skvěle nosit! :)

    OdpovědětVymazat
  24. Ten límeček je vážně pěkný <3 A ta sukn ti moc sluší! :))

    OdpovědětVymazat
  25. Very beautiful skirt!! Love the way it flows on you!! You look soooo pretty!! Wonderful photos!

    OdpovědětVymazat
  26. černobílá kombinace nikdy nezklame :))

    OdpovědětVymazat
  27. Učiněná nádhera! Límeček úžasný a sukně z komody taky - z takových objevů mám vždycky hroznou radost.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky