sobota 25. května 2013

Mint outfit + some pictures

Zase je čas na outfit. Tentokrát v mint barvě a celkově celý laděný do světlých tónů. Mám takové ráda, jsou ženské. Na sobě mám top z Oodji, který jsem si koupila nedávno. Celkově v tomto obchodě nakupuji strašně ráda, všchno se mi tam líbí a mají tam i ty nejmenší velikosti. U nás je ale jen v Liberci a Ostravě. Dále už jen bílé kalhoty z Tally Weijl a kabelku z butiku, na boty jsem narazila v jednom secondhndu. Šperk je vlastní výroby a tak nějak mě napadlo si udělat eshop s mými šperky. Co myslíte, je to dobrý nápad?
Nečekaně a neplánovaně jsem narazila v jednom obchodě na skvělý pořadač na šperky. Za těch pár korun je to teda skvělá vychytávka, nic se mi takhle nemůže zacuchat, což já nesnáším :-D. Ještě na fotce můžete vidět kamínky na nehty, na kterých ulítávám a kterých není nikdy dost!
A teda vím, že fotky jsou v hrozné kvalitě. Asi je zase začnu přidávat malé, protože takhle se na ně nedá dívat.
Mějte se i v takhle ošklivém počasí krásně a užijte si víkend, Kristine.

54 komentářů:

  1. rúž ti veľmi pristane, vyzeráš super!

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná :) Mint ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. presne ten istý top mám! ešte aj v mint farbe :)

    OdpovědětVymazat
  4. dúfam, že doraz príde článok o tom, ako sa staráš o pleť :) krásny outfit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tiež by ma zaujímala tvoja ranná a večerná starostlivosť o pleť :-)

      Vymazat
  5. Moc ti to na fotkách sluší :).

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne jemné farby, svedčia ti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A e-shop so šperkami určite urob, ak ťa to baví!

      Vymazat
  7. Moc ti to sluší Kristin :) Hezké a jemné, vypadáš v outfitu tak jemně a žensky :)

    OdpovědětVymazat
  8. Dokonalá outfit a strašne ti to pristane ;*

    OdpovědětVymazat
  9. krásna :) a krabička na šperky je super,musím sa aj ja po nejakej pozrieť :)

    Sunrise of my life :)

    OdpovědětVymazat
  10. ty jsi tak překrásná!! kdybys byla o pár cm vyšší, rovnou tě přihlásím na miss world, všechny bys tam rozválcovala!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha, já vám nevím ale mně to tak nepřijde. Každopádně všem děkuju!

      Vymazat
  11. Jé, víš, že vypadáš jako modelka ;)
    Jinak ty krabičky se dají normálně sehnat v obchodech s rybářskými potřebami. Já je koupila mnohonásobně dráž ve specializovaném obchodě s bižuterií :D

    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Outfit je skvělý a ty si strašně krásná ! :)

    OdpovědětVymazat
  13. ten nahrdelnik je super a taky tvuj outfit!jsi kocka
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  14. Jee :) ty kamínky jsou odkud? :) parádní :)))
    jinak jsi kočka :)

    OdpovědětVymazat
  15. na Oodji slyším jenom samou chválu, tak celkem lituju toho, že u nás nikde není :-/ šperk vypadá zajímavě!

    OdpovědětVymazat
  16. hezký outfit moc ti sluší a e-shop klidně udělej vypadají dobře :)) jinak Oodji je nově i v Praze

    OdpovědětVymazat
  17. U nás je Oodji i v Ústí nad Labem, ale byla jsem tam snad jednou a osobně mě ten obchod vůbec nezaujal. Co se týče, ale mint barvy tak tu mám moc ráda a nejraději na nehtech :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  18. e-shop je fajn napad :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. Ten náhrdelník je úžasný!!! :)

    Poradíš mi kde se dají sehnat takové korálky na vlastní výrobu? :)

    http://bobunka3liska.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás ve městě je s nima spousta obchodů, ale nevím jak jinde.

      Vymazat
  20. Na skladovanie bižutérie je to pekné ! :3 A ten nátelník a kabelka, och ♥ Krásny outfit, taký svieži hlavne :3

    la petite Bonitka

    OdpovědětVymazat
  21. That shade of mint looks so nice on you! What a gorgeous outfit <3

    OdpovědětVymazat
  22. páni, jsi nádherná! moc Ti to sluší! :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Jsi kočka!

    Kde jsi koupila ten pořadač na šperky? Taky by se mi něco takového hodilo :)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V obchodě s korálky ale někdo tu psal, že v potřebách pro rybáře je mají, a dokonce levné, tak to zkus :)

      Vymazat
  24. To jsou tvoje barvy :) Vypadáš jako víla. Skvěle.

    OdpovědětVymazat
  25. Nice pics! Have a wonderful weekend:)

    http://www.bloglovin.com/blog/3880191

    OdpovědětVymazat
  26. jsi strašně krásná! takový pořadač na šperky by se mi taky hodil. :)

    Přijď se kouknout na mou giveaway s Oasap.
    http://pieceofclaire.blogspot.cz/2013/05/oasap-may-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  27. máš skvělé vlasy, a líbí se mi jak se odstín rtěnky hodí k tomu mint svetříku <3

    OdpovědětVymazat
  28. boty v sekáči? sú super! také podobné som zháňala :)

    OdpovědětVymazat
  29. Vypadas úžasné!:) tyhle barvy ti moc sluší!:) a eshop si určitě zaloz,jestli by te to bavilo:)

    OdpovědětVymazat
  30. jsem pro založení eshopu... aspoň bych měla kde nakupovat dárky :)

    OdpovědětVymazat
  31. Moc ti to sluší, mint barvu mám ráda, a v jeden čas patřil obchod Odji taky mezi mé oblíbené:) E-shop je určitě skvělý nápad.Jen do toho:)

    OdpovědětVymazat
  32. krásný boty ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat