středa 5. srpna 2015

Slaný sprej, účesy, a hlavně 2x velká letní soutěž!

Hezké středeční odpoledne!

Ještě než léto skončí, musím vám něco málo povědět o slaných sprejích! Znáte je, víte o čem mluvím?

Je to opravdu bezva věc, obzvlášť když máte vlasy jemné, létavé a elektrizující, ze kterých pořádně neučešete ani culík. Tak toto přesně mám já. Slané spreje, které vaše vlasy obalí solí, které pod její váhou ztěžknou, jsou pak hezky foremné. Asi bych je nepoužívala v zimě, ale na léto je to opravdu skvělá vychytávka. Navíc když jako já, netrávíte léto u moře, si tatko můžete i u rybníka navodit mořskou atmosféru.


A když i lehce se mastící vlasy se vlasy tímto sprejem poprášíte, dostanou druhý dech. Jo, to se mi opravdu líbí. Co se těch 'beach wave' vln týká, tak ty na svých vlasech moc nepozoruji, nebo ano? Jsou tohle ty vlny moře? Posuďte sami :-)


Jakýkoliv účes mi jde bez problémů hravě vytvořit. Ať je to culík, který drží a 'nesesouvá se', nebo drdol, pletený cop...


A teď hurá k tomu nejlepšímu - SOUTĚŽI! 

Oba balíčky mají společné: slaný sprej, jeden od Got2b, druhý od Aussie, matné pasty taktéž od Got2b, voňavé oleje do koupele, krémy na obličej od Essence (jeden hydratační a druhý matující).

V 1. je navíc Blistex, zlaté tetování, rtěnka a stíny od Essence.

V 2. je višňový krém na ruce od Dermacolu, cestovní set od Frais Monde, quatro stínů s rtěnkou od Essence a zubní pasta v mini balení.


A co pro zapojení do letní soutěže musíte udělat? Stačí mne sledovat jen na jedné platformě, a to je fér, ne? Už tedy není podmínkou mít profil na GFC, ale jestli soutěžíte pod FB profilem, potřebuji do komentářů napsat vaše jméno!
A tedy ti, kdo splňují všechny 3 platformy (Facebook, GFC, Instagram) mají právo druhého komentáře!

Platí pro čr i sr, a do příštího pátku!

EDIT: Výherkyně jsou oznámeny na FB!

95 komentářů:

  1. Gfc ervulenka ervulenka@seznam. Cz
    1

    OdpovědětVymazat
  2. Gfc ervulenka, instagram ervulenka, fb Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz
    1

    OdpovědětVymazat
  3. gfc Wikira
    wikirakrasna@gmail.com
    balíček č2

    OdpovědětVymazat
  4. Více se mi líbí balíček číslo 2 =).

    izzie-blossom@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Asi víc bych využila první balíček.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. FB a GFC: Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz
    balíček č.2

    OdpovědětVymazat
  7. GFC Caroline
    Vybrala bych si druhý balíček :)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  8. GFC: Lea M.
    Email: lejkamal@gmail.com
    Vybrala by som si balíček č.2 :)

    Leuš Lifestyle

    OdpovědětVymazat
  9. GFC: Diana.
    email: didus.xd@gmail.com
    balíček 2 :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj. :) Sleduji Tě přes Instagram jako @annavitmanova a přála bych si první balíček.

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj:)

    FB i GFC : Kateřina Kalábová
    email: katerina.kalabova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Víc se mi líbí dvojka, ten travel kit!!! GFC: Michaela R. m.radkovicova(at)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Gfc jako Miska
    Balicek c. 1
    Misa.pavlikova15@gmail.com
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. GFC i FB Markéta Králová
    macu@seznam.cz
    Balíček č. 1

    OdpovědětVymazat
  15. GFC Nat, mail: natalia.gazova(zavinac)gmail.com
    Balíček č.1

    OdpovědětVymazat
  16. Krásný článeček i soutěž. Sleduju tě všude jako Martina Burdová.
    martina.burdova@email.cz
    Balíček č.2 :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Na insta jako :katerinakalabova :)
    FB i GBC : Kateřina Kalábová
    katerina.kalabova@seznam.cz

    Jsou krásné oba :)

    OdpovědětVymazat
  18. GFC i FB: Martina Chrástová
    IG: martule_ch
    Tyyjo ten prvni balicek je suprovej. A hodne stesti vsem:-)

    OdpovědětVymazat
  19. GFC i FB: Martina Chrástová
    IG: martule_ch

    OdpovědětVymazat
  20. Jéé, to jsem ráda, že je článek opravený :-). Myslela jsem si totiž, že je chyba u mě a že se nebudu moct zapojit do soutěže.
    Tak tedy sleduji přes GFC - Engree16 a přes Facebook - Michaela Malůšová.
    Moc bych si přála 2. balíček.
    A ty účesy jsou super. Jednoduché, ale s tím slaným sprejem získají novou strukturu.

    OdpovědětVymazat
  21. já stále nevím, co si moc o těch sprejech myslet, já teda u moře mám vlasy také gumové, nehezké, tak mi moc nevychází to srovnání krásné vlny jako od moře
    více mě zaujal balíček č. 2
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. gfc Barbora Perháčová
    Barborqaaa1@azet.sk
    balík 1

    OdpovědětVymazat
  23. fb Barborka Perháčová
    Barborqaaa1@azet.sk
    balík 2

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj, sleduji Tě přes instagram jako @mrsnicool.
    E-mail: Mrs.Nikool@seznam.cz
    Přála bych si vyhrát balíček č.1:) jinak já také používám sprej na vlasy na tzv. look od moře a musím říct, že na rychlý účes je to super!

    OdpovědětVymazat
  25. GFC: Monnica LIFE
    MonicaSvideo(zavináč)gmail.com

    Balíček č.2 se mi líbí více :)

    OdpovědětVymazat
  26. Sleduji přes GFC :)
    Víc by se mi líbil balíček č.2 :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Sleduji přes FB jako Ráďa Mikešová..:)
    Více se mi líbí balíček č.1
    radkamikesova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  28. sleduji přes GFC, insta i facebook
    Dana Velínská - (Danuuvel)
    Líbil by se mi víc balíček č. 1 a teda musim říct, že tato soutěž se fakt povedla, supr výběr :-)

    OdpovědětVymazat
  29. sleduji přes GFC, insta i facebook
    Dana Velínská - (Danuuvel)
    Líbil by se mi víc balíček č. 1 a teda musim říct, že tato soutěž se fakt povedla, supr výběr :-)

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj,
    sleduji tě přes FB: Nela Fialová i přes Insta: Nela.Fialka
    už jsme si jeden ze slaných sprejů také chtěla pořídit, ale když vyhlašuješ takovouto velkolepou soutěž, tak také zkusím své štěstí ;-)
    moc by se mi líbil balíček č.1

    OdpovědětVymazat
  31. Sleduji přes GFC: Lucie Valášková
    Oba balíčky jsou krásné, víc se mi ale asi líbí č.1.

    OdpovědětVymazat
  32. FB: Lucie VAlášková
    Insta: Lucie Valášková

    baíček č.1

    OdpovědětVymazat
  33. GFC: Terka Černá
    FB: Teruš Černá
    Instagram: teresiacerna
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Potěšil by mě jakýkoliv balíček. :)

    OdpovědětVymazat
  34. Jé ten první balíček by mi udělal radost, protože ten Aussie mám v plánu si pořídit :) Sleduji přes GFC jako Niki

    OdpovědětVymazat
  35. Oba balíčky jsou krásné, takže je mi to jedno :)
    slovakova.anna@email.cz

    OdpovědětVymazat
  36. A sleduju všude, tak přidávám druhé želízko do ohně!

    OdpovědětVymazat
  37. Ten balíček číslo jedna vypadá skvěle! Tolik produktů, které bych chtěla vyzkoušet :))

    GFC: Markéta Štefková
    email: stefkova.ma@email.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Skvělý článek Kristy :) Musím říct, že tento sprej mám doma od loňska a moc jej nepoužívám, protože mi nedělá ty beach vlny, aspoň jsem si jich nevšimla, ale určitě zkusím tvé typy ohledně toho, že zkrotí vlasy a lehce mastným vlasům dodá druhý dech, to prostě musím otestovat :)
    GFC: Lucie Martináková
    lucie.martinakova@email.cz
    Balíček číslo 1 je perfektní :)

    Spotřebováno: Červenec 2015 + GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  39. Sleduji přes GFC: Lucie Martináková
    FB: Lucie Martináková
    a Instagram: lucie_em_
    lucie.martinakova@email.cz
    Balíček číslo 1 se mi líbí víc :)

    Spotřebováno: Červenec 2015 + GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  40. Ahoj, sleduji Tě přes FB jako Petra Ondřejová :). Třeba budu mít štěstí a vyhraju, v tom případě se mi líbí mooooc balíček č. 2 :)

    OdpovědětVymazat
  41. Hezké účesy, v létě taky nosím nejradši vlasy nějak sepnuté, ale slané spreje jsem ještě nezkoušela :)
    Sleduju přes FB (Hana Mlčáková), H.Mlcakova@seznam.cz a líbí se mi 1.balíček :)

    OdpovědětVymazat
  42. GFC Viera Sedlakova
    balicek c.2 :)

    OdpovědětVymazat
  43. Ahoj, sleduji tě přes GFC jako Petra Nováková. Víc by se mi líbil balíček č. 1 :)
    p.e.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. sleduju přes GFC jako Tereza Nováková, glazurka@email.cz
    líbil by se mi balíček č.1 :)

    OdpovědětVymazat
  45. sleduji všude :-) ta zkusím štěstí :-)
    Kristycub@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. slaný sprej jsem nedávno taky zkusila, ale teda nic moc pro mě :D nesnášim totiž "slepený vlasy" :DDD
    luckaber@email.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Brala bych blíček číslo dva :)
    Jinak sleduji všude :) jako Kateřina Kuběnková

    OdpovědětVymazat
  48. Brala bych blíček číslo dva :)
    Jinak sleduji všude :) jako Kateřina Kuběnková
    kubenkova.katerina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Moc pěkné, slaný sprej vypadá lákavě. :)
    Sleduji GFC i FB: Ivana Ratajová Mikuličková (hezkakytka).
    Přeji krásné letní dny! :)
    hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Ten slany sprej chci dlouho vyzkouset, snad se zadari :)
    misscukrik(zavinac)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. GFC: jako Aneta J
    annie.jane77@gmail.com
    FB: Anet Jarkovská
    IG: anet_jarkovska
    Balíček č.1 :)

    OdpovědětVymazat
  52. GFC: jako Aneta J
    annie.jane77@gmail.com
    FB: Anet Jarkovská
    IG: anet_jarkovska
    Balíček č.1 :)

    OdpovědětVymazat
  53. Ahoj:-)
    na FB tě sleduji jako Hanča Číča Blažková, na GFC jako hanicka.cica. Můj email je hanicka.cica@seznam.cz. Líbil by se mi první balíček. Krásný den, Hanka

    OdpovědětVymazat
  54. hezký den

    gfc: tereza paterová
    instagram: tereza p
    mail: terezapatero@seznam.cz

    balíček číslo 2

    OdpovědětVymazat
  55. superská súťaž! viac sa mi páči balíček č. 1 :)
    sledujem cez GFC ako kinda difficult :)
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  56. GFC
    balíček č.1
    barabasovajana@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Ahooooj :-)
    GFC: Barzoolka
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  58. A k tomu FB: Bára Zulkovská a IG: Barzoolka
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Fb: Julie Hůlková, Instagram: juliehulk.
    hulkovaj@email.cz
    Líbil by se mi balíček č. 1. :)

    OdpovědětVymazat
  60. Fb: Marieta Bastlova
    Instagram: @almerieta
    Mne se moc líbí druhy balíček. Hezkou prazdninovou sobotu :)

    OdpovědětVymazat
  61. GFC: Sabinea
    sabina.kucerova@gymnp.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Facebook: Sabina Kučerová
    Instagram: sabina.kucerova
    sabina.kucerova@gymnp.cz

    OdpovědětVymazat
  63. FB: Kristy Uhrová
    kristy.uhrova@seznam.cz
    Balíček č.1 :)

    OdpovědětVymazat
  64. Ta slaná voda je zajímavá,určitě to vyzkouším :-)

    OdpovědětVymazat
  65. GFC: andrea.k.
    andrea.kukuckova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  66. GFC: andrea.k.
    andrea.kukuckova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. GFC: andrea.k.
    andrea.kukuckova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  68. Sleduji přes GFC a FB - Anna Lazorová, ajalazorova@seznam.cz. Líbí se mi balíček č. 2 :)

    OdpovědětVymazat
  69. GFC i FB: Tess Šmajsová
    e-mail: teria@hotmail.cz
    Já si nedávno pořídila sprej s efektem mořských vln od Toni and Guy, vlasy lehce navlní, ale hodilo by se vyzkoušet i jiné a porovnat :)

    OdpovědětVymazat
  70. Sleduji jako Charmedka
    Více se mi líbí asi 2. balíček
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  71. Balíček č. 1 se mi líbí víc.
    Sleduji přes GFC.
    sifaldova.alzbeta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. Takové lákavé ceny...takže jdu po dlouhé době zkusit své štěstí :-)! Sleduji tě již dlouhý čas a to jak na instagramu (jako vendelin6) tak na fb i gfc - pod Vendulou Popelkovou.
    A oba balíčky se mi líbí snad stejně, druhý možná o malinko víc :-).

    OdpovědětVymazat
  73. Sleduji přes GFC.

    Líbil by se mi balíček č. 2 :)

    OdpovědětVymazat
  74. GFC a i mě by se líbil nejvíc balíček 2!♥

    OdpovědětVymazat
  75. Ahoj. Vďaka za ďalšiu súťaž. Je mi jedno ktorý balíček, obidva sú super :-)
    lenka.ct@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  76. raději bych balíček č. 1 :)
    FB: Tereza Drechslerová
    GFC: Tereza Drechslerová
    instagram: tereza_drechslerová
    Tereza.Dr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. raději bych balíček č.1 :-)
    Tereza.Dr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. instagram: niko_la_v

    teeda moc hezké balíčky, produkty z 2. mám doma, ráda bych vyzkoušela 1. :)

    OdpovědětVymazat
  79. Ahoj Kristý,
    líbil by se mi více balíček č. 1, ale super jsou oba :))
    Snad celé prazdniny jen nepracuješ, nebo jo? Užívej i volna:)) Nevím, jestli už si to někde neříkala, nebo je to tajemství ale kam se chystáš na VŠ? :)
    Tak hezký letní den přeju, já mam zrovna dneska po trhání dvou osmiček, tak si je jdu ledovat :/ :D
    Fb: Kristýna Obluková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Kristý, děkuji za komentář :-) Pracuji celé prázdniny, ale jen pár dní v týdnu, takže na užívání si léta mám docela čas. Na VŠ jdu na cvut na produktovy design :-) Tobě faké krásné léto 💜

      Vymazat
  80. Ahoj Kristý, oba balíčky vypadají moc fajn :).
    GFC: pavlikova.kaca@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  81. Instagram: Raja Rádiková
    rajanka444@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  82. Ahoj Kristy, oba balíčky jsou opravdu lákavé, ale matující krém už mám, tak mě asi víc láká jednička. Ačkoliv ráda bych chtěla zkusit něco od značky Himalaya, ale jsem zmatená, do kterého balíčku teda vlastně patří :D

    GFC: Lenka Jálová
    FB: Iam Tristan
    insta: velvet_glitter

    OdpovědětVymazat
  83. A teda ještě jednou, kdyby náááhodou ;)

    OdpovědětVymazat
  84. sleduji přes GFC
    Balíček č. 2
    moncha17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. GFC: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com
    Krásné věci jsou v soutěži. :)

    OdpovědětVymazat
  86. FB: Zdeňka Martináková
    GFC: ZdeňkaM
    Instagram: denikaabomination
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  87. Ahoj, už dlouhou dobu tě sleduji všude :-) Kdyby se náhodou usmálo štěstí, líbil by se mi balíček č.2.
    GFC: Petra Škraňková
    e-mail: Skrankova.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  88. FB: Petra Škraňková
    Instagram: Petrunaas
    e-mail: Skrankova.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat