neděle 19. ledna 2014

TOP kosmetika za rok 1013

 Hezkou neděli, milé čtenářky!

 Konečně dnes i já přidávám své oblíbence za minulý rok. Vybrala jsem opravdu jen ty TOP produkty, které jsem používala převážně celý rok a které mi nejvíce vyhovovaly. Proto nečekejte hromady kosmetiky a žádné novinky, vše u mě už dobře znáte. Chtěla bych tuto rubriku psát pravidelně každý rok a už teď se těším, co si oblíbím v roce 2014!


 Jak asi víte, v minulém roce jsem byla okouzlena přírodní kosmetikou. Začala jsem se mazat různými oleji a zrovna třeba mandlový je úžasný, používám ho jako hydrataci na celé tělo po koupeli, občas i na obličej a nemůžu si ho vynachválit. Jen rychle ubývá, už mám 2 balení. Brzy ho využiji do home-made krému na pleť a to bude velké, máte se na co těšit!

 Pak jsem také objevila kosmetiku Cannaderm, ne moc drahou ale dost dobrou a přírodní. Odličovací mléko a pl. vodu milujeme s maminkou už nějakou dobu, a ještě jsme teď přikoupily šampon a kondicionér, vše je prostě skvělé.


 Co se 'dekorativky' týče, tak jsem se dost držela při jejím vybírání. Mohla bych jí vybrat víc, nic z ní ale není tak dobré jako paletka MUA a make-up cover od Dermacolu. MUA je v porovnání se Sleekem máslovitá, nepráší a hlavně ty barvy jsou všechny použitelné na každý den. Jdou opravdu krásné, pořádně pigmentované a vím, že mi sluší, navíc je za dobrou cenu. A byla to má první paletka vůbec!

 Make-up cover je jasný poklad na kruhy pod očima (pozor, ale jen s dobrou bází). Navíc jsem teď zjistila, že je to i dost dobrý makeup. Vím, vadí vám jeho 'maskovací' schopnost. Zkusily jste ho ale nanést dobrým štětcem v malém množství a dobře ho do pleti zapracovat? Nádherně zmatní pleť a ta moje je tedy po něm krásně sametová. Štětec jsem si loni koupila od Petry a udělala jsem dobře. Právě s ním vykouzlím krásný a jednotný vzhled.


 Haha, a v lacích na nehty vás také nepřekvapím, že? Čekaly byste snad něco jiného než bezkonkurenční Gabriellu Salvette? Četli jste tu o ní několikrát a slibuji, že ne naposled!


 Přeji Vám krásný zbytek víkendu a v týdnu se snad zase ozvu s nějakým líčením. Nezapomeňte se zapojit do GIVEAWAY!



31 komentářů:

  1. Zkoušela jsem kosmetiku cannaderm a jo celkem mi to vyhovovalo :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já nevim :D Všude spíš upřednostňujou Sleek než Mua. Mua prý práší, máš i od toho tu paletku a já mám třeba paletku od Sleeku Oh so special a snad 4 stíny jen trošičku práší, spíš ty matný, jinak jsou taky krásně máslové.
    Jinak také bych chtěla začít používat přírodní kosmetiku. Začla jsem teď používat krém od Ryoru na pleť a obsahuje 4 oleje. Úžasnej :) Jinak chtěla bych sehnat konopný olej od Saloosu a furt jsem ho nenašla, grr! :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já nevím...Sleek je super ale ty stíny jsou takový 'suchý', namalovat se s ním ale dá, a krásně :-)

      Vymazat
  3. Krásná sbírka laků, mám kratší nehty a na těch se mi pískové moc nelíbí, ale na těch tvých je obdivuji. :) Dermacol Cover je mým oblíbencem už druhý rok a mandlový olej je objevem tohoto měsíce, také ho mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ach ty oleje... Vždycky, když použiji v péči něco, co není oil-free, tak mi vyraší spousta pupínků akné, přírodní péče mi pleť vždycky dokonale odrovná. Co se týká dermacol cover, tak s tím jsem se vážně nenaučila pracovat. Zkoušela jsem to tak tisíckrát, malé i ještě menší množství a zapracovat... A výsledek vždy stejný, první minutu super, ale pak efekt seschlé omítky. Zajímavé, že tvoje top výrobky jsou u mě často propadáky, v lepším případě, je jen nemůžu používat.

    OdpovědětVymazat
  5. Ja som tento rok presla na prirodnu kozmetiku a super :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Kde sa dajú zohnať tie laky STARS od Gabriell Salvette??? Majú nádhernú farbu a čo som čítala recenzie vyzerajú aj dosť kvalitne :) Tiež máme doma kozmetiku od Cannaderm a totalne ju zboznujem...prirodnu kozmetiku nijako nemam v laske pretoze mi dost smrdi ale tuto mozem <3 <3
    fashionworldbyterez.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Rossnammu nebo v Teta drogériích, i na Slovensku by k dostání měly být...A Cannaderm nesmrdí, nebo voní jinak než chemie! :-D

      Vymazat
  7. Od MUA mám taky paletku, ale s docela výraznýma barvičkama a je moc fajn. :)

    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  8. a jakou bázi prosím používáš pod oči pod ten makeup cover od dermacolu? mě nenapadlo nikdy použít bázi přímo pod oči, jen na obličej (hlavně na čelo a bradu kde se více mastím), jen to vždy zafixuju invisible fixačním pudrem, taktéž od dermacolu...

    OdpovědětVymazat
  9. očné tiene od MUA mám rada a aj lak od GS :)

    OdpovědětVymazat
  10. No vidíš, já si tu bázi nanáším zase jen pod oči :-) Nejlepší je od Dermacolu Pearl energy :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ten Cover jsem dříve používala jen jako korektor, ale nanesený štětcem na dobře nakrémovanou pleť vypadá opravdu skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ty jo vyčerpávající článek, moc hezký :) půlku věcí znám a rozhodně s tebou souhlasím, což mě vede k tomu, že tu druhou bych asi měla vyzkoušet :-D Hlavně teda laky od GS, nejsem moc lakovací maniak, tak stále odolávám, aly myslím, že co nevidět si nějaký pořídím :-)

    http://lostincosmeticsworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. laky od GS jsou bezkonkurenční a se štětcem od Péti také souhlasím:)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  14. Laky od GS miluju také :) !
    Na tu přírodní kosmetiku se určitě podívám, když je tak vychvalovaná :) !

    OdpovědětVymazat
  15. Laky GS z tejto kolekcie sú naozaj perfektné, tiež ich milujem a mám doma v 4 odtieňoch :-)

    Nat

    OdpovědětVymazat
  16. Mandlový olej je můj velký oblíbenec, právě mám o něm článek na blogu. Paletku vlastním též a za tu cenu si nemůžu stěžovat. Další věc, kterou máme stejnou, je štětec. Vyhovuje mi jeho univerzálnost, používám ho každý den.

    OdpovědětVymazat
  17. Nádherný laky, ten druhý je naprosto božský!

    OdpovědětVymazat
  18. make-up cover jsem měla, a už nikdy víc. nechápu, jak to někdo může používat na celý obličej. já to zkusila jednou, a už nikdy víc. a ano, nanesla jsem si ho jen trochu, i přesto mi ale přišel strašně těžký, nepříjemný, nepřirozený...

    pískové laky také miluju!

    OdpovědětVymazat
  19. laky od GS su aj moja srdcovka, v poslednej dobe ich pouzivam snad najcastejsie. ;)

    OdpovědětVymazat
  20. Paletku MUA mám na wishlistu :) A laky GS jsou super! Ale to pískáče celkově, nejen od GS :)

    OdpovědětVymazat
  21. súhlasím :) top!

    pozývam ťa na môj blog a luxusnú giveaway: http://camomille-sign.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  22. Gabriellu Salvette mam tiež rada :)) http://veronikakrasnicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  23. mam rada taketo zhrnacie clanky pretoze clovek si naozaj musi premysliet co boli top top vyrobky daneho roku, ktore kvalitou prevysuju vsetky ostatne. Tvoje vsetky vyzeraju super, ta kozmetika ma sice moc nelaka (mam voci takymto vyrobkom nejaku prirodzenu nedoveru, celkovo nerada experimentujem s pletovou kozmetikou), ale paletka je prekrasna a laky tiez!

    OdpovědětVymazat
  24. Cannaderm výrobky vyzerajú zaujímavo. Ešte som od nich nič nevidela alebo som si nič nevšimla, ale naozaj vyzerajú lákavo.
    MUA dúfam, že raz sa k paletke dostanem aj ja :) Ale s tým poštovným na Slovensko ma to zatiaľ neláka :(
    S týmto Dermacol make-upom si ma prekvapila. Väčšinou som na neho čítala samé nie moc dobré recenzie.
    Tie laky vyzerajú naozaj pekne :)

    OdpovědětVymazat
  25. Make-up cover je fakt super krycí :-)) skvelý pomocník ale netreba to prehnať lebo potom to nevyzerá dobre :-D

    OdpovědětVymazat
  26. Veru, laky od Gabriella Salvete sú u mňa určite top! :)

    vladiesblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat