neděle 22. prosince 2013

4. adventní - outfit s Rosewholsale.com

 Hezkou neděli,

 dnes bych Vám mohla ukázat nějaký outfit, co vy na to? Dlouho tu žádný nebyl, protože víte proč? Je brzo tma a navíc i docela zima, jako včera při focení, kdy nám mrzly prsty u rukou. No jo, my, tady na severu, máme sněhu dost!

 Taky teď nemám nic moc na střídání. 3 kabáty se snažím obměňovat různými barvami doplňků, jako jsou rukavice nebo čepice. Teď mi ale do sbírky pribyl krásný kabát díky spolupráci se zahraničním eshopem. No, nikdy se na takové věci moc netěším, abych nebyla zklamaná ale u tohohle kabátu jsem tedy nebyla! Ze stránky ROSEWHOLESALE.com mi došel do 3 týdnů a je přesně takový, jako na fotkách. Sice asi nebude do těch největších mrazů ale přesně takovýhle, hnědo-béžový, jsem dlouho chtěla. A vínová se k němu krásně hodí, no ne?

(kabát-rosewholesale, boty-deichmann, kalhoty-kabelka-TW, šála-LINDEX)

 Jak se kabát líbí vám? A nebojíte se zahraničních eshopů objednávat? Já jsem s ním spokojená moc a eshopu děkuji. Teď rychle dobalím dárky a zítra se vrhnu na vosí úly. Jo, a ještě se můžete podívat na sestřenčino video z Vídně, kde jsem chvilku i já :-D TADY!
 Mějte se krásně<3

31 komentářů:

  1. Krásnej kabátek, a moc se mi líbí i ty rukavice. A fotky jsou taky moc povedené, s tou zbarvenou oblohou..
    Ale co závidím nejvíc, je ten sníh :D

    OdpovědětVymazat
  2. :-o jsi krásná!!
    Outfit je perfektní, moc se mi líbí ten kabátek :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten je nádherný + ty boty!!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. No nádhera! :) Závidím ti ten sníh, taky bych chtěla :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. super fotky, já kabáty moc nenosím (přijde mi, že mi prostě nesluší), ale tenhle se mi líbí moc
    Vánoční giveaway

    OdpovědětVymazat
  6. Krásny outfit...úplne úchvatné prostredie! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten je krásny a ty samozrejme tiež! A fotky majú skvelú atmosféru :))

    OdpovědětVymazat
  8. kabát je naozaj veľmi pekný, páči sa mi jeho strih, aj detaily a máš pravdu, tá vínová sa k nemu hodí :-)

    OdpovědětVymazat
  9. wow, you're look stylish and chic , I like your blog. Would you like follow each order? kisses x

    OdpovědětVymazat
  10. To pozadie a tá príroda <3 Kabát je krásny a celkovo sa mi tento oufit páči :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, tak trochu vám závidím ten sníh, u nás v Krušných horách zatím nic :-/
    Jinak outfit moc hezký, takový ležérní styl mám ráda a navíc velmi povedené fotky!
    Na video jsem koukala a výřečná moc nejsi... :-)

    HEZKÉ SVÁTKY PŘEJI

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsem no, :-D Děkuji moc a Tobě také přeji krásné svátky!

      Vymazat
  12. nádherné fotografie :)

    OdpovědětVymazat
  13. To jsou krásné fotky :)! Já jsem tedy také ze severu a sníh tu nemáme :((.

    OdpovědětVymazat
  14. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  15. Krásný kabátek :)

    nicolexs.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. V tých otrasných čižmách vyzeráš ako kocúr v čižmách. Aj ten ich mal krajšie ako sú tieto....

    OdpovědětVymazat
  17. Kabátik je úžasný !! strašne ti to pristane :-) s rosewholesale mám teraz akurát spoluprácu, a na blogu je s nimi giveaway, možno by si sa chcela zapojiť :-)

    V IANOČNÁ GIVEAWAY

    liveinfoxworld.blogspot.com

    ...

    OdpovědětVymazat
  18. Mooc ti to sluší! Kabátek se mi hrozně moc líbí. Krásné Vánoce!

    OdpovědětVymazat
  19. Ten sneh <3 a hrozne ti pristane ten kabat a ta kabelka :O :) Proste ti to hrozne pristane :)
    fashionworldbyterez.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  20. Pekný kabátik. Pekný outfit. A tie fotky :) Krása :) Aj my tu chceme sneh :( My sme dnes mali jarné počasie. Slnko, teplo a že Vianoce. Šťastné a Veselé Vianoce :)

    OdpovědětVymazat
  21. kabátek je perfektní! také jsem se na něj dívala, ale neměla jsem odvahu zrovna kabátek objednat z internetu.. až mě to teď mrzí :)

    OdpovědětVymazat
  22. krásný kabátek a kabelka :) jen mě trochu ruší boty, přijdou mi na Tebe dost robustní. nádherně nafocené fotky!

    OdpovědětVymazat
  23. Přimomínáš mi Zdenu Studénkovou zamlada :))) jsi krásná :))

    OdpovědětVymazat