čtvrtek 14. listopadu 2013

Nový outfit a nové vlasy!

 Hezký večer,

jak jsem již avizovala na své nové fb stránce, dnes Vás čeká outfit. Je celkem pohodový, nic složitého a nepohodlného. Tak to mám s nástupem studeného a ošklivého počasí vždy a nemůžu si od toho pomoci. I když jsou fotky foceny minulý pátek, kdy bylo naposledy ještě teplo, teď už nosím zimní kabát. (A představte si, co se mi zrovna dnes stalo - vyhlídla jsem si v sekáči fakt boží kabátek, světlý, krémový-přesně takový, jaký jsem chtěla. Jenže jsem nerozhodná a to se prostě nevyplácí. Dnes, kdy jsem si pro něj šla, už v prodejně nebyl, takže já jsem pěkně naštvaná :/ ) Ale k outfitu: mám na sobě skvělou šálu z Lindexu, která jde tolika různými způsoby omotat kolem krku, že jsem z ní stále vedle ;)! Dále kabátek z F&F, svetr z C&A, boty Baťa, kabelka je neznámého původu, myslím ze sekáče, stejně jako šortky.

-Plus můžte vidět mé nové vlasy, které se vlastně nijak nezměnily, jen mám ostříhané konce. Kadeřnice říkala, že mi tak zdravé vlasy prostě nezkrátí o tolik, kolik bych chtěla :-D



 Svetr na fotce nevypadá dobře, v reálu je ale moc hezký a přijemný. Pro dnešek toho mám dost, i článek je dnes pozdě. Přiznám se, že moc nestíhám a dochází mi nápady. Ráda bych si přečetla, co by vás tu potěšilo :-) Mějte hezký víkend, mám vás ráda, K!

52 komentářů:

  1. Ja by som ti z vlaskov nezobrala ani milimeter, mas ich krasne. A tebe tieto farby strasne pasuju, si kocka. :)

    OdpovědětVymazat
  2. No, tak ta šála je famózní! Hezké fotky :)
    Já to mám s vlasy naopak, mrchy se lámou a to je nežehlím, nefénuju, olejíčkuju a je mi to prd platný. Buď ráda za to, co máš :D


    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. brutááálne fotky!!!hlavne to pozadie vo vode!a outfit je tiež super..bordová sa mi začala v poslednej dobe dosť páčiť :))

    OdpovědětVymazat
  4. Jednoduché a fotky sú dobre spravené!

    OdpovědětVymazat
  5. jsi nádherná:) a máš krásný vlásky:)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsi nádherná! :) Náhodou ten svetr je parádní mám ráda takovou barvičku :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné fotky! To pozadí je fakt paráda a hlavně ti to hrozně sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jsi úžasná ♥ A ten svetr se mi náhodou líbí i na fotce, ikdyž si umím představit, že ve skutečnosti může vypadat líp :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Prekrásne fotky. Priam sa tu kochám krásou :)

    OdpovědětVymazat
  10. ta šála je vážně skvělá, já jí mám v této i v černé barvě :)

    OdpovědětVymazat
  11. Všechny fotky jsou krásné, ale ta první je úžasná :)

    www.katerina-f.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Pekný jesenný outfit a fotky sú tentokrát vážne veľmi vydarené! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Kristine, outfit se mi moc libi :) fotky by byly jeste lepsi, kdyby tam autor fotek nepridal vinetaci po stranach, pusobi to dost umele. Ale ty ses nadherna :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyřídím stížnost, také to bez ní mám radši ;-) A děkuji<3

      Děkuji všem za milé a pozitivní komentáře ;)

      Vymazat
  14. Wow, jsi nádherná :-), tento outfit Ti opravdu maximálně sluší!
    Glamour and Beauty

    OdpovědětVymazat
  15. ty fotky jsou nádherné!
    a tobě to jako vždy sluší, až je mi trapné to pořád dokola psát :D

    OdpovědětVymazat
  16. ty fotky vypadaji moc dobre! ta prvni se mi moc llibi:)

    PS: Pripoj se do me giveaway o printic fotky:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/11/printic-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  17. krásné fotky a buď ráda, že máš tak zdravé nádherné vlásky, já být kadeřnicí, tak ti taky nic neostříhám
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  18. Tak to máš ten lepší prípad. Ja keď idem kaderníčke, tak tá by len strihala. Len raz sa mi stalo, že ma nechcela poriadne skrátiť, ale nakoniec som ju ukecala. Veď raz za čas si vlasy potrebujú oddýchnuť a ono to zasa dorastie. :)
    Krásne fotky ako vždy :) Šál, svetrík a vlastne celý outfit sa mi páči až na botičky. Tie nie sú podľa mojej chute. Teším na ďalšie fotky, nad ktorými budem slintať. Niekedy si pripadám ako úchylak, ale máš fakt krásne fotky. Také prirodzené a zároveň modelkovské. :)

    OdpovědětVymazat
  19. ten sal je super!! :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. Páni :O kde bereš tak nádherný fotky Kristýnko?

    OdpovědětVymazat
  21. Wow, spadla mi brada, luxusní pozadí a prostředí těch fotek, veeeelký palec nahoru i za ten outfit, jsi nádherná :)

    OdpovědětVymazat
  22. Tobě to sluší jako vždycky, tentokrát si teda ale sedám na zadek z kvality fotek, ten, kdo to fotil a upravoval, je fakt profík. Na tvůj blog se chodím kochat a teda tenhle post už by asi nemohl být lepší. Jsem fakt ohromená. Líbí moc!
    Eia

    OdpovědětVymazat
  23. Holky, mé outfity fotí profík, který se focením živí, tak proto jsou tak dokonalé :-) Vyřídím mu vaše komentáře a oba děkujeme :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Moc ti to sluší, jako vždy a já bych prosila článek (už zase:)) o postupu malování, tvých úžasných černých linek! Třeba pokud budeš mít někdy čas nebo tak:) Měj se krásně:) Ještě se chci zeptat-na těchto fotkách jsi namalovaná nebo jsi tak přirozeně krásná? Marieta B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, namalovaná na fotkách jsem, jinak mám děsné kruhy pod očima :-) A jestli nevíš jak na černé linky, podívej se na videa od petrylovelyhair, ta má krásné a přesné videotutorialy :-)

      Vymazat
    2. to ano, ale mně se ty tvoje líbí ještě o něco víc;)

      Vymazat
    3. Jé, to je tedy poklona :-) No, ráda bych ti tvé přání splnila, pokusím se něco natočit, vlastně bych videa chtěla točit už dlouho, jen k tomu nemám dost možností. O vánočních prázdninách na to bude dost času, snad se naučím i s programem na úpravuvideí a uvidíme, co z toho vyleze :-D

      Vymazat
  25. Páni, dokonalé fotky! A máš krásné vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  26. Wow nádherné fotky a nádherný outfit!! Fakt ti to moc sluší:)) a já bych uvítala nějaké víc random články třeba:))

    OdpovědětVymazat
  27. Tie fotky sú nádherné, ale vadí mi na nich to upravenie, že po krajoch je čierne :/

    OdpovědětVymazat
  28. nádherné fotky! hrozně ti to sluší!:)

    OdpovědětVymazat
  29. Máš překrásnou kabelku ! nádherně udělané fotky, jsi kočka :)

    OdpovědětVymazat
  30. Ten šál je nádherný :) Milujem tu farbu :) Si krásna

    OdpovědětVymazat
  31. úplne perfektné fotky :O tá prvá je úžasná!!!

    OdpovědětVymazat
  32. Nádherné fotky, chtěla bych to umět :)...a outfit také.

    OdpovědětVymazat
  33. a mně se naopak svetřík na fotkách líbí moc! :) opět Ti to sluší :))

    OdpovědětVymazat
  34. já tu vínovou zbožňuju, šála je nádherná :)

    OdpovědětVymazat