Outfit: elegantně

 Navštívila jsem ten den divadlo, proto jsem se oblékla tak, ..elegantněji. Byla sice zima a u focení jsem mrzla ale peplum jsem vám ještě, než napadne sníh, chtěla v outfitu ukázat. Je to krásná věc, navíc za 150 korun, kupovaná v NY. Top vypadá dobře jak k sukním tak i kalhotám a vždy působí tak žensky. Navíc má ještě krásně vykrojená záda, ale to bohužel na fotkách není vidět. Máte rády peplum topy?


Začnu kabátem. Ten je z F&F, tuším, kupován už loni a na letošní podzim jsem si chtěla koupit kabátek v béžové barvě ale na žádný jsem bohužel nenarazila. Kdybyste ale někdo měl dobrý typ, tak sem s ním! Šála byla dárek, podkolenky jsou H&M a boty znáte, Deichman. Skvělé silonky se vzorem jsem ulovila u babičky, budou asi stoleté, ale vypadají krásně, ne? Kabelka H&M, sukně ze 'sekáče', náhrdelník z nějakého čínského eshopu, ale je kvalitní, překvapivě :-)


 Jinak jsem zase začala chodit do posilovny a napadlo mě, jestli by vás nezajímal článek právě o tom? A pěkně mě bolí celé tělo, přesto se cítím skvěle! Máte to také tak? Teď se jdu trošku učit, nalakovat si nehty, protože jedu do Prahy, tak aby se neřeklo, a taky dělat korále. Ideální večerní klasická pohodička. Hezký večer, Kristýna :-)

P.S. A ještě bych chtěla znovu poprosit někoho ochotného, kdo ovládá HTML a to všechno ostatní o radu. Ten nadpis uprostřed už je vážně děs ://

Komentáře

  1. Měla jsem taky problémy s tím nadpisem. Měla jsem to uprostřed a už mě to nebavilo. Nedávno jsem se v tom hrabala a spravilo to. Zkus jít na HTML kód a zadat si ctrl+f a vyhledat si všude, kde je "center" a přepsat to na "left". Po každé změně si to hned prohlédni, ať víš, kdyby to bylo špatně, abys to zase přepsala :). Takhle jsem to dělala já a pak narazila na správou část :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, přesně něco takévého jsem potřebovala, díky moc!

      Vymazat
  2. krásny jesenný outfit:) páčia sa mi nadkolienky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý outfit! Mě se ten nadpis u prostřed líbí ! :D Ale časem mě to asi taky omrzí ... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a těch pravopisných chyb si nevšímej , píšu v rychlosti ... :D

      Vymazat
    2. V pohodě, já to zvládnu ;-)

      Vymazat
  4. Posledná fotka top!:) Samozrejme že daj aj článok o cvičení. Ja by som si ho určite prečítala.
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky, úžasná ty a skvěle sladěný outfit. Tenhle post nemá chybu♡.

    OdpovědětVymazat
  6. wow! moc ti to slusi, ta posledni fotka je krasna
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ti to sluší! A článek o cvičení určitě uvítám :))

    OdpovědětVymazat
  8. Post o posilce prosím pěkně! :)

    OdpovědětVymazat
  9. elegantní mi to nepřijde ale hezký outfit :)

    OdpovědětVymazat
  10. Dokonalý outfit! Moc se mi líbí a fotečky jsou dokonalé!

    OdpovědětVymazat
  11. Jééé ten outfit je boží ♥ jsi překrásná :) Peplum topy mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ta druhá fotka je jak z časopisu, hrozně se mi líbí jak je to všechno sladěný, nenašla bych jedinou chybu Kristýnko :) !
    Silonky vypadají báječně, kabelka je božská a kabátek je překrásný.! Všechny fotky jsou opět TOP :).

    OdpovědětVymazat
  13. Ten outfit je vskutku božský, moc se mi to líbí :). Navíc bych chtěla pochválit fotky, které máš vždy dokonale nafocené :). A ještě bych dodala, že pokaždé když tě na fotkách vidím, představím si modelky na módních molech, v obličeji jsi dle mého názoru přesně ten typ :).

    OdpovědětVymazat
  14. Peplum vie vytvorit krasnu zensku siluetu. Pekne fotky ako vzdy :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. To je dokonaléé, peplum ti nehorázně moc sluší :) Já mám také podobný peplum akorát v růžové barvičce :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. A vlastně díky vám všem, jste úžasné! :-)

    OdpovědětVymazat
  17. no krásne. velmi sa mi tento outfit páči :)

    OdpovědětVymazat
  18. wow, tá posledná fotka! a oblečenie ti veľmi pristane, ale je niečo, čo ti nepristane? :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Peplum je krásný, máš to pěkně nafocené :) Určitě si chci nějaký pořídit, ale ještě jsem neobjevila ten pravý...
    A pokud jde o ten nadpis, koukni tady na blog: http://silvidesign.blogspot.cz. Já jsem podle návodů této slečny předělala na blogu spoustu věcí, o nadpisech tam má také článek, není to těžké :)


    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. Fotecky su zas raz super a posledna najlepsia:) Peplum asi v satniku ani nemam, ale velmi sa mi pacia..

    OdpovědětVymazat
  21. Tobě to zase sluší <3 :)) jinak peplumy mám moc ráda, jen se mi nejvíc líbí samostatně (bez bund, svetříků,..) takže už si jich moc neužiju :(

    OdpovědětVymazat
  22. Poslední fotka je nádherná, tam máš krásné vlasy! Ty nadkolenky jsou děsně sexy :)

    OdpovědětVymazat
  23. Peplum. Tak tomuto kúsku som nejak neprišla na chuť. Vlastne som si žiadny ešte neskúšala. Možno by som zmenila názor, ale to by som musela nájsť takýto, aby som ho vôbec skúsila. Jednoduchý a fakt ženský. Páči sa mi.
    Tie nadkolienky žeriem. Ponožky sú moja slabosť, ale okrem bielych mám všetko farebné a nie jedno farebné ale s obrázkami, vzormi... Proste bláznivé, ale už by sa mi zišlo zaradiť do zbierky aj niečo takto jednoduché a pekné. Vyzerá to tak slušacky. Silonky od babičky sú dobrý úlovok. Tuším moderná babka alebo s dobrým vkusom. Fotky ako vždy úžasne len mi tam chýba úsmev. Hlavne k tej poslednej by sa hodil, tam mi pripomínaš tie vychrtliny (neviem ako ich krajšie nazvať, keď sú chudšie ako ja) na mólách čo sa nevedia usmievať. Vždy mi je ich ľúto. :( Ale aj tak sú fotky krásne ako vždy. :)

    OdpovědětVymazat
  24. ta poslední fotka je geniální!

    OdpovědětVymazat
  25. A ze kto ma dokonale outfity, ta posledna fotka je nadherna! <3

    OdpovědětVymazat
  26. Tak tohle jsou skvělý fotky! :) Hlavně ta poslední je velice povedená^^
    Vidím, že Ti už blogerky s HTML povedly kdybys zase něco potřebovala nebo chtěla template/design pro tvůj blog, stačí napsat :-)

    Jinak zpátky k tvému článku, peplum top zatím nevlastním ale už jsem o něm uvažovala. Koupila bych se ho ale nejspíš buď v červené nebo mentolové barvě. Tobě ale krásně sluší! :)

    Dreamer Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  27. poslední fotka je úžasná :) máš tam krásné vlasy
    já si letos koupila béžový trenčkot v Gate ;)

    OdpovědětVymazat
  28. Úžasné místo ! Tak tohle mě uchvátilo ! :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Řekni mi kdy ty nevypadáš krásně:) hrozně ti to sluší o krásných fotkách ani nemluvě.
    p.s. s tou posilovnou to mame uplne stejne :D Me nejvetsi dela problem se dokopat tam jit (skoda, ze to nemam hned u baraku), ale pak i kdyz me boli cely telo, jsem moc rada.

    OdpovědětVymazat
  30. Úúúžasný outfit, hrozně moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  31. Krása!

    Zvu Vás na svou giveaway: KLIK

    OdpovědětVymazat
  32. Kdo tě fotí? Máš úžasné fotky. :)

    OdpovědětVymazat
  33. Nádherné fotky, hlavně jak ses ve vzduchu, ta je kouzelna!!! A krásný peplum:)

    OdpovědětVymazat
  34. Tobě ty nadkolenky ohromně sluší! :-)

    OdpovědětVymazat
  35. No jsi krásná a na těch fotkách od Kamily????? :O nemám slov!!!! <3

    OdpovědětVymazat
  36. Ta poslední fotka je nejhezčí :) ♥

    OdpovědětVymazat
  37. jsi nádherná :) ty fotky se povedly, fakt pěkný!

    OdpovědětVymazat
  38. Moc hezké a sexy! Oblékám se dost podobně. Ráda nosím nadkolenky od Gabrielly - http://www.s-fashion.cz/9-damske-nadkolenky

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky