The maxi




Outfitů tu bylo za poslední dobu dost ale tenhle Vám chci ukázat ještě před tím, než odjedu. Mám na něm totiž svou vysněnou maxi sukni, kterou jsem si nedávno udělala radost. Váhala jsem, jestli si ji objednat z netu nebo čekat, až se objeví v nějakém kamenném obchodě. Nakonec jsem se dočkala a našla ji v Oodji. Barvou jsem si ze začátku nebyla jistá, přece jen, na oranžovou moc nejsem ale řekla jsem si, že je léto a za konzervu můžu být v zimě, že.. Takže tedy, superoranžová maxi a můj outfit!

Náhrdelník je složen z komponentů za pár korun a moc se mi teď k obyčejným outfitům hodí, náramky jsou také vyrobené doma a dokonale sladěny s nehty, oba odstíny laků jsou Essence. Drdol je tentokrát udělán opět pomocí takového 'drdolovače', jsou to 2 pásy na které se vlasy namotají a pak stočí. Prodávají to i vietnamci.



Co Vy a pestré barvy, popřípadně maxi sukně?

P.S Blogger mi poslední dobou nějak blbne, články uveřejňuje po několika hodinách, nezarovnáná mi fotky a přehazuje a odstavce, proto je dnes článek takový..rozházený.


Komentáře

  1. Nádherná jsi Kristýnko! Zatím žádnou maxi sukni nemám, ale přemýšlím o ní ;) Jinak s bloggerem mám stejný problém, alespoň s tím zveřejňováním...

    OdpovědětVymazat
  2. Perfektní outfit :) Taky už nějakou dobu přemýšlím nad maxi sukní nebo šatech :)

    OdpovědětVymazat
  3. No ta sukně je úžasná! Taková by se mi taky hrozně líbila, jenže já jsem mrňavá a takhle dlouhá sukně by mi neslušela :( a ta barva, ááááách... :)

    OdpovědětVymazat
  4. úplně jsi mi tímhle outfitem kápla do noty, krásně sladěné nehty a doplňky ;)

    OdpovědětVymazat
  5. oranžová je skvělá barva, na léto ideální! moc ti to sluší.

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jsi krásná kočičko!!! Ta sukně je úžasná<3

    OdpovědětVymazat
  7. fakt si krásna :) mne sa tieto sukne velmi páčia,len nemám na ne postavu :(

    OdpovědětVymazat
  8. Jo, maxi sukně miluju, ale nedaří se mi ji sehnat, prolezla jsem plno obchodů a nic :(

    OdpovědětVymazat
  9. Ta maxi sukně je skvělá ! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherná sukně, včera jsem si objednala jednu, ale klasicky v černé, barev se totiž docela bojím :D:) Ty fotky jsou úžasné:)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak tohle je WOW!!! Velký palec nahoru!!! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ty jo ty jsi vazne nadherna :) vypadat jak ty tak si piskam.
    Xoxolucyfashion.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. <3 ty jsi TAK krásná, v každém článku!

    OdpovědětVymazat
  14. Velmi pekny sviezi outfit, ale nepaci sami, ked je ta sukna tak vysoko v pase. Podla mna Ti to zbytocne skracuje trup a robi nesymetricku postavu.

    A maxi sukne/saty su na leto to naj, co moze byt... len frajeri/snubenci/manzelia/chlapi sa stazuju, ze neukazujeme nohy. :) :)

    OdpovědětVymazat
  15. Veľmi pekný jednoduchý outfit! Sukňa je skvelá, hlavne tá farba!

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. nádherný outfit :) ja takú peknú dobre padnúcu maxi sukňu už dlho zháňam

    OdpovědětVymazat
  17. Ta sukna je skvela, pristane ti to! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Sluší ti to. Ta sukně je opravdu krásná

    R.

    ultimatechic.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. AAAA tak tohle je boží :) Moc ti to sluší :))

    http://style-and-smile.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. Kristýnko, tady jsi dokonalá :))!

    OdpovědětVymazat
  21. Krásná sukně a tobě to hrozně moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  22. Maxi sukně nenosím a pestrých barev si užiju spíš také v létě a přes zimu se jim vyhýbám :D, v tom počasí na ně nemám náladu :(.

    OdpovědětVymazat
  23. Sekne ti to, sukně je nádherná. Maxi žádnou nemám, ani nevim, zda se na mě dá sehnat, mám jen 160cm, tak mám pocit, že bych si po nich šlapala. Přitom takový maxi šaty, to vše vypadá tak nádherně...

    Giveaway - http://beauty-of-pink.blogspot.cz/2013/08/1-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Buď v klidu, měřím stejně jako ty. Pohodlnýma podpatkama jde výška v klidu dohnat! :-)

      Vymazat
  24. Děkuji všem za milé komentáře a budu se na Vás těšit o víkendu! Mějte se fajn :-*

    OdpovědětVymazat
  25. Krásná sukně, moc ti to sluší! :)

    www.kristyna-novakova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Nádherný outfit , perfektná sukňa a lak na nechtoch chválim tiež ! :)

    http://mycoctailidea.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  27. sukně je úžasná !!! :) hrozně se mi maxi sukně líbí, ale já si v nich připadám tak podivně :D

    OdpovědětVymazat
  28. No teda, Kristý, tohle ti sekne opravdu ohromně! ♥

    OdpovědětVymazat
  29. Moc Ti to sluší, jednoduché a stylové!

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  30. We love maxi skirts! And yours is really amazing!!
    What about following each other?
    Kisses
    Francy&Stef
    Chic With The Least
    Also on Facebook and on Bloglovin’

    OdpovědětVymazat
  31. ty mas taky velky smrnc dievca :))
    http://myfreshview.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  32. skvěle sladěno :) maxi sukně nesedí každému, ale ty jsi pro ně jako stvořená. miluju tvoje perfektně upravené účesy.

    OdpovědětVymazat
  33. Sukně nemá chybu a nehty jsou perfektní třešinka na dortu. Moc pěkné! ♥
    http://by-one-eye.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  34. Wau!! Vypadáš překrásně, jako víla, fakt nemám slov!! :)

    OdpovědětVymazat
  35. Krásná sukně ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Miluju maxi sukně, zatím sice žádnou nevlastním, ale strašně se mi líbí. A tobě strašně moc sluší!! :)
    mszarofka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky