neděle 6. srpna 2017

3x velká letní soutěž s mým tričkem od ZOOT & Batiste

Krásnou letní neděli, milí čtenáři!

Na jaře vznikl jeden moc hezký projekt ve spolupráci se značkou oblíbených suchých šamponů Batiste a internetového a neméně oblíbeného webu ZOOT. Trička můžete prohlížet TADY! Bylo osloveno několik blogerek, každé z nás byl přidělen jiný šampon a do jeho potisku/stylu bylo laděné i tričko.

Dnes si ale o 3 z nich zasoutěžíme, co říkáte? Všechny tři balíčky jsem doplnila spoustou nové kosmetiky a doufám, že se vám budou líbit a ještě více vám zpříjemní léto. Abyste tričko mohli vidět v celé kráse, přikládám ještě jednu mou fotku.


V balíčku č. 1 najdete:

-Suchý šampon ORIENTAL a tričko
-Parfém a sprchový gel od přírodní značky Frais Monde
-Gliss Kur šampon,  CC krém od Avonu, foundation od Miss Sporty, rtěnka, několik laků na nehty, bronzer


V balíčku č. 2 najdete:

-Suchý šampon ORIENTAL a tričko
-Sadu od Kneipp - sprchový gel a tělové mandlové mlékko
-Parfém Avon, bronzer Avon, tvářenku Miss Sporty, tyčinku s faktoem 50 na rty a citlivá místa od Avén, laky na nehty, stíny na obočí od Burjois, rtěnku, makeup,...


V balíčku č. 3 najdete:

-Suchý šampon ORIENTAL a tričko
-Frais Monde přírodní krém a malý olejový parféek
-Fa deodorant
-Miss Sporty foundation, tvářenku, korektor
-Avon lesk na rty, řasenku
-Laky na nehty od Rimmle, dlouhotrvající neslíbatelný lesk


Podmínky:

-Být čtenářem mého blogu. Nemusíte se nikam přihlašovat, stačí, že sem občas zavítáte, že jste na mě nezapomněli a nebo nezanevřeli. A třeba i mého Instagramu TADY
-Zanechat tu milý komentář s vaší emailovou adresou a třeba i připsat, k jakému balíčku má vaše srdce nejblíže
-Držet si palce a soutěž ukončím v neděli 13.8.


64 komentářů:

  1. Kolekce těch triček se moc povedla! :) A na té fotce máš nejvíc nejkrásnější vlasy :O :). Opravdu ti ta změna účesu sedla, má to šmrnc, příjde mi to na tobě takové správně ženské, seš kus! :) Z balíčků by mi udělal největší radost ten druhý, kde mě hodně zaujala ta mandlová řada na tělo a fialkové stíny, které by mým, téměř černým, očím sedly jak "prdel" (ehm zadeček) na hrnec :D. (alzbeta.d@email.cz)

    OdpovědětVymazat
  2. Tričko vypadá moc pěkně. Nejvíc bych využila asi ten 2. balíček.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. jej, krásný fotky, moc ti to tam sluší! nejvíc se mi líbí balíček č. 2 ale všechny jsou parádní))
    mlateckm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, přeji krásně strávené léto, hlavně v super náladě a s bezva lidmi ;) jinak k soutěži a ke štědrým balíčkům, já bych si vybrala číslo 2, měj se, petabr2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasné balíčky! Kdyby se usmálo štěstí, moc by mě potěšil 1. balíček. :)
    Přeji krásné letní dny! :)
    hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Mas opravdu skvěly uces!
    Kdybych mohla, vyberu si dvojku.
    Adresu napisu jen zkracene: imh...@seznam. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hrozně se mi líbí tvoje vlasy a vážně přemýšlím do podobné barvy půjdu také. Už bych opravdu potřebovala ostříhat, takže bych to vzala při jednom. :)
    Tričko vypadá moc hezky, Batiste suché šampony mám moc ráda, Oriental jsem ještě nezkoušela.
    Nejvíce je mi blízký bylíček č. 3.
    Přeji krásný zbytek léta.
    e-mail: slancova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Jo, jo, ta iniciativa blogerky + Batiste neunikla ani mě. Nebudu originální, ale tu barvu vlasů máš fakt perfektní :) No nic, musím balit, jedu zítra na výlet, tak přeji krásný zbytek léta a kdyby náhodou, tak balíček č. 1 :)
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělou fotku jsi vytvořila! :) Vlasy se mi na tobě hodně líbí a to tričko vypadá dost dobře! :) Mě by lákal balíček číslo 2. Užívej si léto, tvůj blog mám hodně ráda.
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Všechny balíčky jsou krásné a je opravdu těžké si vybrat jen jeden. Ale přece jen, trojka je můj favorit :)
    therainbower@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Čus :-D, opět krásně sestavené dárečky do GA, že mi to nedá se nezúčastnit ;-). Jen škoda, že moc často nepřispíváš (ani na Insta)... Jelikož se nedokážu rozhodnout, který balíček, tak to nechám osudu :-)).
    papaaaya@gmail.com
    A pěkné léto všem !

    OdpovědětVymazat
  12. Veľmi sa teším, že znova prispievaš na blog. Za posledný rok sa veľa blogov vytratilo a tak so rada že aspoň ty pokračuješ. Trička sú parádne a balíčky tiež. Ak vyhrám tak je jedno ktorý lebo nemám problém podeliť sa s kamarátkami :-) Teším sa na ďalší článok.
    Pa pa
    lenka.ct@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Kristýnko, jsem ráda, že jsi zpět :) tvůj blog mi dos chyběl :)ačkoli moc nepřispívám pod články, tak každý poctivě čtu :)
    Soutěže se ráda zúčastním a balíček bych nechala osudu :)
    Užívej léto , Káťa (katerina.kalabova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  14. Jééé ahoj :)) trička moc super :33 obecně všechno.Vzhledem k mé citlivé pleti tak balíček 2 :) Určo se segrou rozdělíme v případě výhry :D Je jí třináct a už má taky obrovský zájem o kosmetiku a líčení :)
    reninan@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Tričko je super, moc se mi líbí, že na první pohled nekřičí nějakým velkým logem.
    Líbí se mi balíček č. 2.
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Nejvíc by mě potěšil balíček č.3

    Jsem ráda, že už zase píšeš a jsi na blogu :)

    Moniicka.s(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Trička se povedla. Moc se mi líbí.
    Balíčky jsou pěkně nadupane, ja bych volila č.2
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Vytvořila jsi nádherné tričko, šampony Batiste jsou nejlepší :)
    Nejvíce se mi líbí asi první balíček, ale všechny jsou krásné a neodmítla bych žádný :D
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. zbožňujem suché šampóny od Batiste! a dizajn trička je tiež super!
    sledujem už dllllho a vždy s radosťou mrkám na každý tvoj nový článok! :).
    myslím, že by ma potešil balíček číslo 1.! ^^.
    ešte môj email : kejmy . do . it (zavináč) gmail (bodka) com.

    <a href="http://theworldbykejmy.blogspot.com/>KEJMY</a> ♥.

    OdpovědětVymazat
  20. balíček 1 :) prostě laky rimmel rita ora!
    a každý tvůj článek je super :) a ty kratší vlasy ti neuvěřitelně sluší!!
    luckaber@email.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Kristi, v posledni dobe jsem si smazala ze sledovani GFC asi 20 blogu a ten tvuj jsem si nechala, co kdyby, a opravdu jo, zase pises, tak jsem rada :) Uzivej leto a mej se pekne.
    Nejvic se mi libi balicek c. 2
    cici.imagine@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj.
    Jsem velice ráda za tvůj návrat. Na instagramu jsem pravidelně sledovala, ale už mi chybělo čtení.

    Líbí se mi nejvíce balíček č.2 msivulkova@seznam.cz

    Děkuji

    OdpovědětVymazat
  23. Tricka vypadají hezky :)
    Sleduji pres gfc, Instagram Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz
    Libi se mi 2.balicek

    OdpovědětVymazat
  24. Juuj batiste a tričko! obľúbené :) Ešte prajem veľa takých milých spoluprác!
    Veľmi by ma potešil obzvlášť ten 2.balíček :)
    sona.zan@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj,
    po dlouhých úvahách jsem si vybrala balíček č. 1. Sleduji tě jako Hanka Blažková, můj email je hanicka.cica@seznam.cz.
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Ahojky, mě se líbí balíček č. 2. Je hodně podle mých přání a mého stylu. Navíc mám v pátek svátek, tak by mě moc potěšil :) Měj se hezky. Zuzka Adámková PS: Sleduji tě na fb. Pokračuj v tvorbě dál, hezky se tvé příspěvky čtou
    zuzana.adamkova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj :)
    Je skvělé že si se opět vrátila k blogování!
    Zaujal mě nejvíce balíček číslo 3 :)

    maslejova.martina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Moje srdce by pry nejradsi balicek c.3 :-)
    Macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Balíčky se povedly a tricka taky :-) nejvíc me zaujal balíček c.2 :-)

    Mail: yellow.lenasek2@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj,
    tak jsem zavítala na tvůj instagram :) trička jsou krásné a mým balíčkem je číslo 2, suchý šampon Batista miluju a výrobky od Kneip a stíny Bourjois bych ráda vyzkoušela o zbytek bych se podělila s mamkou, která má svátek v den uzavření soutěže :)

    Mail: kozlovska.tereza@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Krasna soutěž, nejvíc me zaujal balicek c. 3 :-) :-)

    tafibo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. ahoj,
    ozaj je ťažké si vybrať z tých troch balíčkov. No najviac ma zaujal balíček č. 2.

    e-mail: side3@post.sk

    OdpovědětVymazat
  33. Ahojky :)
    Úplně největší radost by mi udělal balíček č 2, kdyby se poštěstilo :)
    stefkova.ma@email.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj, jsem ráda, že jsi zpět a na případné budoucí články a tipy i o přírodní kosmetice! :) Balíčky jsou super, nejbližší je mi číslo 2. Měj se hezky, L.

    Fiserova.C@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Sleduju tě dlouho a ráda, tvé fotky na instagramu obdivuju pořád :)
    Balíčky se mi líbí všechny, nejvíc asi dvojka, ale bylo by mi to vcelku jedno :)
    dlapova.z@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Moc pěkná soutěž, zkusím štěstí :-). Balíčky se mi líbí všechny, ale kdybych si mohla vybrat tak č. 1. Přeji hezký den. S. mail: ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Ahoj Kristynko. Moc gratuluji k moznosti navrhnout si svoje tricko. A jak jdr videt, pekne se ti povedlo :-) Me nejvic zaujal balicek cislo 1. Mej se hezky a uzivej prazdnin. Marieta (marietabastlova@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  38. Tvoj blog som objavila len teraz, ale hned som si ho zamilovala! (:
    Urcite sa stanem pravidelnym citatelom a hned ti davam follow (:
    Potesil by ma balicek cislo 2 a moj email je braylee.dixon@gmail.com (:

    OdpovědětVymazat
  39. Moc hezká soutěž a taky krásné ceny, jsem sice na tvém blogu nová, ale tvůj styl psaní se mi moc líbí, nejvíce by mě potěšil asi balíček č.1 a můj email je adelefelgr@gmail.com
    jdusizasvym.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Barvička vlasů Ti moc sluší Kristy :) nejvíce se mi líbí balíček č. 3. Užívej prázdniny

    VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Sleduji tě 😊 líbil by se mi balicek č. 2, moc pěkné vlásky 😊 Nelarichterova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Mě hned na první dobrou oslovil první balíček. Čím to? Asi odstíny laků jsou to, co moje srdce nejvíce přitahuje právě k němu. :) <3

    Nikol.Sotolarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Ahoj :)
    Moc hezké fotky, sluší ti to :) Mě se líbí všechny balíčky, nejvíc asi 2 nebo 3. Mail: oblukova.kristyna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Kristýnko, tričko se ti opravdu povedlo a s jeanovymi sortkami vypada vazne skvele... nejvic se mi libi balicek c.2... ale kdyby se na me usmalo stesti, tak bych nepohrdla zadnym :D mej se krasne a uzivej si leto ;)
    andrea.valna at gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. moc hezká soutěž. jsem ráda, že jsi zase zpět :)
    největší radost by mi udělal balíček č. 2
    kat.safarikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. jsem tvá věrná čtenářka, těším se na každý nový článek:)
    radost bych měla z balíčku č.3
    Kačka

    OdpovědětVymazat
  47. Ahoj, balíček je mi úplně jedno jaký, stejně nejvíce toužím po tvém tričku :)
    luckasumova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Je těžké si vybrat, ale zvolila bych balíček č.1 :) email: nicola3@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. No totoooo....tričko je mega. Velmi rada ta sleujem tu i na instagrame :) sama neviem ktorý balíček, asi by som sa prisposobila ostatným slečnám a ktorý byostal, išiel by mne :D neviem sa rozhodnut av každom j niečo lákavé :) d.keleceniova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Poctivě sleduji na FB jako libuska.krizova a na IG jako marcrazy.marcrazy. A kdyby se poštěstilo vybrala bych si balíček č. 3, mailík mám marcrazy@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Tričko paráda, o tom žádná. Ale nejvíc pecka jsou vlasy! Moc ti to sluší :) A potěšil by mě balíček č.3, měj se hezky! ;)
    Kudrnovarenata@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Tričko je krásné. Balíčky jsou super všechny ale nejvíce mě zaujal ten s číslem 3. :)
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. sleduji pod svým jménem. Balíčky jsou parádní, těžko vybrat jeden. Nakonec vyhrál balíček č. 2 :) a triko je opravdu povedené
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Moc se mi líbí balíček č.1
    va.lucinka@seznam.cz
    Krásný den :)

    OdpovědětVymazat
  55. Prvně bych chtěla říct, že jsem moc ráda, že jsi zpět, těším se na další články :)
    Všechny tři balíčky vypadají lákavě, ale přece jen bych dala přednost tomu 2. :)
    J.Dvouleta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Ahoj, tvůj blog i Instagram sleduju a moc ráda. Je moc milý, že myslíš na svoje čtenáře s tak super soutěžemi. Moc se mi líbí balíček č. 2. Krásný den a ať se daří.

    OdpovědětVymazat
  57. Ahoj, tvůj blog sleduju už hrozně dlouho a jsem ráda že zase pridavas nové veci, i na instagramu �� přeji ti hodně štěstí a úspěchů, pokračuj v tom co tě baví! Všechny balíčky jsou skvělé a nejvíce se mi asi líbí č.1�� můj email je cernamichaela31@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. Ve všech balíčcích je to Tvoje super tričko, co jsi navrhla, tak mě potěší každý, protože jako asi každá holčina si pořád stěžuju, že nemám žádné oblečení, a i když mám skříň plnou triček, nikdy novému neodolám, srdci holt neporučíš! =D Dále mě ještě zaujal regenerační šampon od Gliss Kur, vlasům dávám teď často na sluníčku zabrat, tak by to chtělo posílit. =) Přeji krásné léto a hodně štěstí všem. fofolacek369@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Táňa Sokolová18. srpna 2017 v 16:04

    Milá Kristýnko, to jsou moc krásné balíčky! :) Ten ORIENTAL suchý šampón Batiste miluju :) Jen jsem se nějak o prázdninách utrhla ze řetězu a nakoupila jsem si tolik kosmetiky (plus jsem nějakou i dostala k narozeninám), že kdybych náhodou vyhrála ještě balíček od tebe, tak bych ji neměla šanci všechnu spotřebovat :D Proto se soutěže nezúčastním a dám šanci někomu jinému :)

    Ale kdyby sis ty, nebo tvoje čtenářky, chtěla taky zasoutěžit, mrkni se sem: http://www.blogerky.cz/blogy/prispevek/232318. To je můj oblíbený e-shop s parfémy a hodinkami, a tenhle měsíc se soutěží o pánské hodinky GANT! Hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  60. Táňa Sokolová18. srpna 2017 v 16:07

    Teda pardón! Ten odkaz soutěže je: https://www.brasty.cz/soutez. Pá a ať se ti ve všem daří :)

    OdpovědětVymazat
  61. Ahoj, všem vám moc děkuji za komentáře, soutěž už je ukončena a výherkyně jsou označeny v komentářích.

    OdpovědětVymazat