pátek 2. prosince 2016

Články, na které mi nezbyl čas...

Krásný páteční večer!

Nakupilo se mi ve složce bez názvu několik fotek, které bych vám dnes ráda ukázala. Jsou to fotky foceny za účelem celého článku, avšak časem z toho nějak sešlo. Mám pocit, že takto dohromady z toho bude plnohodnotnější článek. Převažují tu knihy, ale vloudilo se mi sem i jedno zapomenuté líčení a dokonce jedna pidi-recenze. Tak pojďme na to!

Začnu tedy knihami. I když o nich moc nepíši, jsou nedílnou součástí mého života. Navíc mi moc zpříjemňují cestování, které si díky nim občas i užiji. Kniha, která mi zpříjemnila léto, se mi do rukou dostala díky skvělé Lucce. Jejím autorem je Robert Fulghum a Luc je tak všemohoucí, že mi jí darovala i s autorovým podpisem! To dalo vzniknout tomu, že se rázem stala klenotem v mé knihovně. Poprask v sýrové uličce,tak se knížka jmenuje, mi dělala společnost několik teplých letních dnů, které jsem trávila sluněním na lehátku. Přečetla jsem ji hned, je psána lehce, vtipně, a s nadhledem.

Autor vás vnese do svého života a do příběhů, které za svůj život nasbíral.


K narozeninám jsem dostala tuto krásnou kuchařku od mistra italské kuchyně - kuchaře Antonia Carlucia. Dokonce jsem k ní dostala i strojek na domácí výrobu těstovin, ale přiznám se vám, ještě jsem to nevyzkoušela. Ale moc se na to těším a až se do toho pustím, obeznámím vás o tom na Instagramu!


Na čem teď ale ujíždím právě teď je spisovatel Jonas Jonasson, který je ze Švédska. Strašně moc se mi líbí jeho styl psaní, je takový neotřelý a nesmírně vtipný, u knihy se bavíte od začátku do konce. Stoletého staříka, pokud ještě neznáte, vám všem doporučuji, totálně mě to strhlo a asi mohu říci, že to je jedna z nejlepších knížek, které jsem kdy jedla. Zabiláka Anderse čtu teď, líbí se mi, že je to podobné jako zmíněný Stařík, který vylezl z okna a zmizel. Z druhé strany knihy Staříka je ještě Analfabetka, na kterou se vrhnu záhy. Kniha je to ale obří, tedy necestovatelská. Četli jste?


Taky jsem chtěla nafotit sérii líčení na léto s barevnými linkami, na které nakonec nedošlo, ehm. Tak tady jen maličká ochutnávka. Linky se mi ten den vlastně ani moc nepovedly. Ale jsou to ty nejlepší linky Vivid Brights od NYX. V létě jsem je hodně nosila, upoutávaly pozornost a libily se.


Pak tu mám kosmetiku od Soaphoria, kterou jsem testovala někdy před skoro rokem. Myslím, že její recenze by nevydala na celý článek. Před časem jsem dodělala přírodní květovou vodu Hamamelis, které nemám co vytknout. Byla super, dělala to, co pleťová voda dělat má, tedy dočišťovala pleť, dokonce měla i protizánětlivé a protiexémové složky, ale v tom jsem nezpozorovala účinek. Je to alee tím, že je během týdne střídám, tedy v Praze přes týden používám jinou a doma zase tuto. A bylo jí maličko, 50ml, za 150 korun. Henu na vlasy jsem použila jednou, protože je s tím strašně moc práce a aplikace na pokožku hlavy je náročná a zdlouhavá. Navíc si vše zašpiníte. Já ji aplikuji na pokožku hlavy a na délky vlasů, zabalím do igelitového pytlíku a ještě do ručníku a nechám působit i několik hodin. Výsledek je krásný, samozřejmě, ale je to zdlouhavé. S maskou a pleť s aktivním uhlím je to ještě horší, tu také nejsem schopna používat. Je nutné prášek z kalíšku smíchat s vodou/mlékem, vytvořit kašičku a nanést na pleť. Nespozorovala jsem nějaké velké vyčištění. Zkrátka mne značka nějak neoslovila. Jaké máte s touto značkou zkušenosti vy?


Tak to by bylo asi vše, co jsem si chtěla odškrtnout z mých restů. Doufám, že se vám mišmaš článek líbil a ještě bych vám chtěla moc poděkovat za milé komentáře pod soutěží a znovu ji připomenout, tak se ještě zapojte, pokud jste tak již neudělali. Sejdeme se tu zase brzy, mějte se krásně a užívejte soboty a celého adventu!

7 komentářů:

  1. Setkání s Fulghumem ti pořád závidím, na gymplu jsem přečetla snad většinu knížek. Musím si někdy udělat čas a zase se k nim vrátit. :-) Jinak já mám od Soaphorie spoustu produktů, zrovna miluji Vánoční manu, ta vůně a hlavně výživa pokožce je dokonalá, nebo by tejjich peelingy! Naopak ta čistící maska mi moc vyhovuje a výsledky vidím. Moc ráda do ni přidávám citronovou šťávu a to je pak panečku rozjasnění. No a s hennou je trošku práce, ale mám ji moc ráda, právě na pokožku mi moc pomáhá, nanáším ji štětečkem na barvení vlasů s musí mi pomáhat spolubydlící. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak spolubydlící ti upřímně závidím! Takovou asi jen tak někdo nemá<3

      Vymazat
  2. stoletz starýk tuto knihu som kúpila mamke ku sviatku a tá sa nešla prestať smiať už sa tešim, že počas vianoc si ju aj ja prečítam
    a stroj na domáce cestoviny závidim
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
  3. Ta knížka Jonassona mě docela zaujala, respektive obě knížky, už jsem na něj slyšela dost chvály, ale ještě jsem se k tomu nedostala, protože momentálně čtu Game of Thrones (900 stran, žádná sranda :DD) takže jakmile dočtu, asi omrknu nějakou z Jonassonových knih :) Super článek!

    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat
  4. "asi mohu říci, že to je jedna z nejlepších knížek, které jsem kdy jedla" - tak to mě pobavilo :D

    Jinak setkání s R, Fulgumem ti závidím, bývaly doby, kdy jsem jeho knihy doslova hltala a i teď patří k autorům, ke kterým se ráda vracím. Ale musím přiznat, že mám radši jeho starší díla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajéje, já jsem to fakt napsala! To se omlouvám, díky za přečtení článku! ;)

      Vymazat