středa 7. prosince 2016

Zimní outfit a boty Sorel #2

Krásnou středu, milí čtenáři!

Jak jsem dnes slíbila na instagramu, tak také činím a přináším vám outfitový článek. Ten se tu docela dlouho neobjevil a může za to jediné - počasí, které u nás na severu vypadá docela jinak, než v Praze. Koneckonců to můžete posoudit sami z fotek. A ještě naposledy připomínám soutěž, kterou budu vyhlašovat už za pár hodin!


Celkem klasický outfit je ozvláštněn botami Sorel, které už jsem na blogu zmiňovala. Ty jsou sice takové mohutné, obzvlášť k silonkám, přijde mi ale vtipné, že to jsou takové 'pohory' na podpatku laděné do elegantna a ideální do zasněženého počasí. Když jsem si je na focení zkoušela k modrým jeanům, působilo to nudně, proto jsem k nim zvolila tuto 'semišovou' sukni z H&M, kterou mám, podržte se, v 32ce. V obchodě se mi zdálo, že mi sedí, ale jakmile si v ní sednu, je mi nepříjemná a malá. A na výměnu už ji nikde nemají, achjo. Takže jsem oběhala všechna Háemka v Praze a odcházela naštvaná. Také poprvé na fotce můžete vidět kabát, který to nakonec vyhrál. Je z Manga, byl docela dost drahý a vlastně si nejsem úplně jistá, jestli jsem s ním úplně spokojená. Šála je z Lindexu.


Jak jsem již psala v předešlém outfitovém článku, tak boty Sorel se u nás dají sehnat nově v prodejnách Baťa a Destroy. Boty jsou nesmírně kvalitní a vyrobeny z nepromokavé kůže. I když jsou na poměrně vysokém klínku, jsou moc pohodlné. Navíc obemykají kotníky, takže trošku zkracují nohy, ale díky tomu jsou maximálně teplé. Na celý sortiment této značky se můžete podívat zde.


Tak, jaká sněhová nadílka je u vás? Jak se vám outfit líbí? Co říkáte na botky? 

Krásný večer, Kristine<3

13 komentářů:

  1. Moc ti to sluší ostatně jako vždy a ten kabát vypadá hezky. Na Moravě nám teď taky hodně nasněžilo. Přeji krasný advent. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásny outfit! Tie topánočky sú naozaj skvelé :)
    Pozývam ťa na vianočnú giveaway s Notino.sk! : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. Jako vždy krása :) Moc Ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jsi tak strašně krásná! A tento outfit to jen podtrhuje. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jůů, s tím sluníčkem je to nádherný ^^

    OdpovědětVymazat
  6. Mega pěkný outfit, který ti sluší :) Odstín kabátu se mi moc líbí.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  7. Ty fotky jsou opravdu strašně krásné a moc ti to sluší :) tenhle typ sukně se mi moc líbí :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  8. To je aktualni? Kde je snih?? ����

    OdpovědětVymazat
  9. wow wow wow no words and reaally beautyful lady and look

    OdpovědětVymazat
  10. Botky jsou krásné, líbí se mi :) Sluší Ti to Kristýnko

    OdpovědětVymazat