pátek 16. prosince 2016

Laky na nehty, které jsem naposledy lakovala

Krásný den vám všem!

Snad po roce jsem tu s čistě lakovacím článkem. Vy, kdo mne sledujete déle, si jistě pamatujete, že jsem právě na takovýchto článcích začínala a ujížděla. Vyzkoušela jsem na nehty úplně všechny techniky, které mi byly dostupné. Opravdu. Miluji to stále, jenže kvůli škole a práci v ateliéru, která trvá už asi dva měsíce, si nehty lakovat nemá cenu. Jak víte, děláme s porcelánem a sádrou, takže ruce a nehty dostávají zabrat a jsou teď věčně suché jako sušenky, a vlastně i jako moje pleť, což doufám, nesouvisí s porcelánem, ale s počasím! Těším se ale na Vánoce, kdy je konečně obléknu do Vánoční nálady a vám je i s líčením ukáži! 

Do dnešního článku jsem sbírala a fotila laky od léta. Stále jich na představení strašně moc čeká, ale k těm se, možná, ani nedostanu a rozdám je vám. Jsem totiž docela pintlich a nenalakuji si něco, co se mi nelíbí, nebo co se nehodí do momentální nálady či období. Ujíždím na jemných nude tónech, občas šmrncnutých do růžova. A protože Pupa mne zásobuje nejen laky na nehty, budou v článku převážně laky této značky. Ale víte co? Jsou ohromné, podívejte sami:


Tohle duo LASTING COLOR GEL (tmavší - 172, světlejší 171) jsem si totálně zamilovala, i když úplně nezapadá do mých 'barevných tabulek'. Tmavší se mi líbí o něco více, je to taková čistá a elegantní tmavě vínová, která s mým šatníkem pěkně ladí. V kombinaci s tou světlejší jsou super kombo, které se doplňuje. Laky jsou z letní limitované edice VELVET GARDEN. Laky od Pupa mají jen číslo, bez názvu.

Co na nich miluju je konzistence, aplikace, štěteček a hlavně výdrž, která je obstojná. Nenašla jsem na nich nic, co by mi vadilo. A jako bonus schnou do krásného 'gelového finiše', který je patrný z fotek. Navíc Pupa má širokou škálu laků na nehty v obchodech na Černém Mostě a nebo na Chodově, tam je obchod podstatě větší. Už jste ji viděli? Jinak jsou to samozřejmě klasické laky na nehty, které musí samy od sebe zaschnout, jde jim to ale rychle.

Laky od Pupa k sobě mají i svůj top coat, můžete ale použít jakýkoliv, já mám oblíbený Essence, který jsem s těmito laky používala.


Tato 099ka mne uchvátila svou barvou. Je to taková cihlová až do růžovo-nude, která je stále taková univerzální. Na nehtech se mi nosila moc dobře a i se mi dobře fotila, proto mám i tolik povedených fotek.


Ach, a tahle 120! Ta je, co myslíte? Dokonalá, nude, která vaše nehty promění v nehty jako z luxusního salonu. Čisté a upravené. Barva kryje krásně ve 2 vrstvách, vůbec nešmouhuje, krásně rovnoměrně se nanáší díky pohodlnému štětečku. Kdybych měla celý život na nehtech nosit jednu barvu, bude to tahle nejpřirozenější nude-bežová!


A pak tu mám opět Pupu z kolekce METALIC MAT. Ta mne bohužel nenadchla, spíše zklamala. Laky schnou do matného finiše, neaplikuje se na ně topcoat, a to je asi to, co mi vadí. Mám pocit, že pak lakům něco chybí, i když je to záměr. Tato barva 001 je navíc mdlá a na nehtech nevýrazná. Nechala jsem si ještě červenou se stejným finišem, tak tu vám ukáži snad kolem Vánoc ;-) Věřím, že ta bude atraktivnější!


Posledním lakem od Pupy, který jsem zvládla nafotit, je opět nude. Překvapivě. Alespoň vidíte, na kolik způsobů může být. Tohle už není jen béžová, ale má v sobě kapku hnědé a růžové? Je nádherná, opět čistá a elegantní!


A úplně nakonec tu mám letní novinku od Sally Hansen. Je to lak z řady Complete SALON MANICURE. Mají za úkol posílit nehty a jsou jen jednokrokové, tedy není k nim v řadě top a ni báze. Bohužel mne také moc neoslovil, rychle se ošoupal a bez topcoatu působil tak nějak ploše. 


Máte vy s nějakými laky z dnešního článku zkušenost? Co vy a laky na nehty od značky Pupa Milano?

A nezapomeňte, že na mém INSTAGRAMU i FACEBOOKU probíhá soutěž o balíček plný kosmetiky. Na každé platformě se soutěží o jiný a zapojit se mohou všichni. Vítěze vyhlásím v neděli!

/soutěž na instagramu-klik/

10 komentářů:

  1. tak ti nude odtiene sú veľmi pekné :) ale páči sa mi aj na prvej fotke ten tmavší :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Všetky nude laky sú prekrásne, ale aj ten ružový od Sally je krásny! :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Všetky nude laky sú prekrásne, ale aj ten ružový od Sally je krásny! :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou ale nádherné odstíny ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, pupa laky bych ráda vyzkoušela, všechny odstíny se mi moc líbí :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  6. Laky jsou strašně hezké,můžu se zeptat na číslo toho Sally Hansen? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Veľmi pekné nechty a aj laky, tie od pupy milujem :)

    Srdečne ťa pozývam na giveaway na mojom blogu ❤

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, bude tu i nejaky clanek jake jsi dostala darky pod stromecek??? Prosim, prosim..

    OdpovědětVymazat
  9. wau tie laky od pupy su neskutočne krásne !!!! :O

    Tammybeaty

    OdpovědětVymazat