sobota 14. října 2017

Novinky!

....a nebude jich málo!

Zdravím vás, mí milí čtenáři. Dneska napravím jeden rest, který tu mám už asi tak půl roku. Víte, já mám totiž takový problém, se kterým docela bojuji. Čím dál tím víc mě to totiž táhne k přírodní kosmetice. Do toho ale vůbec nezapadá to, že mi domů stále chodí plno balíčků (kterých si moc vážím) s novou a v 90% konvenční kosmetikou. A mě baví ji zkoušet i přes to, že je nezdravá. Nedokáži se jí vzdát. V té pečující kosmetice už mám jasno, tam je to i docela jednoduché. V dekorativní mi to ale zkrátka nejde. ..


Takže začnu tedy těmi 10%. Znáte eshop Nordicday? Věřím, že ano. Je plný čistého a krásného skandinávského designu a dokonce se na něm najde i kosmetika. Tu já jsem našla ještě před tím nábytkem. Vybrala jsem si tam designový Přírodní hydratační toner od švédské kosmetické značky L:A BRUKET s extraktem z heřmánku a vilínu a Pleťový olej z pomerančů. Tonikum s olejíčkem používám už pěkně dlouho a můžu vám říci, že jsem se do obou produktů zamilovala. Tonikum voní tak pravě a čistě, jen strašně rychle ubývá... doplňuje hloubkové čištění pleti, odstraňuje zbytky make-upu, má vysoký hydratační účinek a připravuje pleť pro další výživu v podobě krému. Olejíček zase zvláštně voní, opět je to ohromně uvěřitelná vůně, ale netypická v kosmetice, voní po pomerančích. Nanáším ho na vlhkou a vyčištěnou pleť jen na noc, opravdu dobře hydratuje, je zkrátka skvělý. Jen je to poměrně vysoká investice.

Poslední věc z tohoto eshopu je lahůdka v podobě sprchového gelu, asi tak bych ho nazvala. Je od francouzské kosmetické značky Compagnie de Provence a voní po bavlníku. Do té doby, než se ke mne dostal, jsem netušila, jak bavlník voní, ale něco mí říkalo, že se mi to bude líbit. A také že ano! Je úžasný, sprchování s ním je zážitek. Akorát je na webu vyprodán, tak jsem vás odkázala na věřím že neméně voňavé brášky.


...a přesuňme se k chemii, i když ještě ne tak docela. Pupu Milano tu dnes budu zmiňovat několikrát, tahle pečující řada je ale povedená nejen tím, že je bez silikonů a parabenů. Tak alespoň něco. To malé kulaté je hutné tělové máslo, které voní lehce jako pírko. Dokážete si to představit? Je to zkrátka lehká a nevtíravá vůně, moc příjemná. Akorát mu musíte věnovat čas a roztírat ho do aleluja, chvilku mu trvá, než se vsákne a nezanechá na vás bílé skvrny.

Velká butela je prosímpěkně sprchový krém, a to chceš! Je geniální.


Pupou pokračujeme dál, mám tu odličovací krém/olej v bílém kalíšku a hydratační denní krém v průhledném. Odličovací krém je strukturou kokosový olej. Četla jsem složení a opět mohu potvrdit, že je bez parabenů i silikonů. Kokosový olej obsahuje, dále olej ze slunečnicových semínek. Zkrátka složení je dobré a samotný obsah také. Stačí nanést malé množství na tampónek a olej odlíčí dokonale všechno, i ty největší držáky. Můžu vám ho všemi deseti doporučit.

Ke krému jsem se ještě nedostala, ale také by měl být parabenfree.


Tyto plátýnkové masky jsou takové zvláštní. Asi jsem jim nepřišla na chuť a žádnou parádu jsem po jejich použití nezpozorovala. Hydratující a příjemné byly, to ano.

A víte, že má Pupa Milano i pěkný a přehledný web? Koukněte!


No, a teď přichází ta chemie. Já o ní asi ani nechci moc psát, ale pro vás by to mohlo být zajímavé. Tohle je zmizíkovač váčků pod očima značky Remascair. Nezkoušela jsem ho. Více informací (ovšem bez složení) se dozvíte na eshopu Kupkosmetiku. Já vám ho sem vypíši, až se dostanu o víkendu ke krabičce.


Před prázdninami se konal krásný event v Tančícím domě pořádaný značkou Avéne. Dostali jsme kompletní sluneční péči včetně tónovacího krému s ochranným faktorem 50. Tuto značku mám moc ráda, i když je lékárenská. Protože už dávno neplatí, že co je z lékárny, je dobré. V balíčku byla dále termální voda, která je praktická a každý rok inovuje svůj design a dále klasické přípravy na opalování jako je tělový olej ve spreji, opalovací a nekomedonní krém na obličej a krém po opalování. V listopadu jedu k moři, tak se nemohu dočkat, až to všechno budu používat!


Pomalu se přesouváme k dekorativce. Pupa s limitkami nezahálí a tato 'SPORTOVNÍ' je supersladká. Všechno by mělo být voděodolné tak jsem na složení raději nekoukala, ale produkty to jsou zajímavé. Nejvíc mě baví setting sprej, který má malé praktické balení, docela dobrý rozprašovač, milou vůni a přijde mi, že funguje, ale těžko toto soudit. Osvěžuje, nelepí a po nastříkání nevíte, že jste ho použili, a to je důležité. Pak je v limitce opět termální voda, která je ale parfemovaná mentolem a rozprašovač už tak šťastný nemá. Ty dva srandovní obaly s karabinou v sobě ukrývají peklo. Gel/tělové mléko je chladivé, ale tedy extrémně. Nejradši bych se po jeho použití na 20 minut schoulila pod deku a klepala tam kosu. Ne, není mi ani za mák příjemné. Sprcháč jsem se neodvážila použít. Ale je možné, že v tropech to někdo ocení, kdo ví, do Jablonce ale letos nedorazily.

Dále z limitky miluji ten balzám na rty. Má naprosto vyhovující obsah a sweet balení. Řasenka je nic moc, Pupa umí lepší a stejně tak ten korektor, který je takový (suchý) průměr. Bronzer bez třpytek i shimmeru je fajn, ale možná moc světlý a černá tužka na oči je taková klasika. Toť vše, uf! :-D


Eshop Kupkosetiku mne také překvapil tímto narozeninovým balíčkem, ve kterém bylo spoustu dekoračních serepetiček.


A zase ta Pupa! To je nálož, že? Myslím, že už ani nečtete, tak to vezmu rychle. Laky na nehty miluju, i ten set v krabičce: podklad a top coat. Myslím, že mi žádné laky ještě tak geniálně dlouho nedržely!

Všechny ty samoopalovací věci zůstaly netknuté, trošku se jich bojím. Čmouhy po samoopalovácích jsou moje noční můra. Ale ten bronzer/rozjasňovač? To je pohádka. Nikdy jsem od jiné kosmetické značky neměla tolik bronzerů! Nestíhám je používat...


No a tato ještě víc cute řada? Ufff! Z ní miluju velkou spoustu věcí. Balzámek (to je moje), lesk na rty, rozjasňovač, stíny mě moc nebaví, jsou moc třpytivé,...


K tomuhle není co dodat <3


Někdy snad ještě na začátku prázdnin ke mne doputovala limitovaná kolekce Rimmelu Rita Ora.


A už se dostáváme do finále, nebojte. Níže jsou konečně aktuální novinky z minulého týdne. Elnino mi poslalo krásný balíček:


The Body Shop přichází jako tradičně se zajímavou limitovanou edicí a podzim, tentokrát je to dýňová řada. Ke mne doputoval sprchový gel a tělové máslo.


Pak jsem byla překvapená, jaké produkty jsem našla v jednom z balíčků. Je to tahle sada na intimní hygienu. Deodorant, ano, vážně intimní deodorant, kterému jsem se musela zasmát, pak mycí gel a intimní ubrousky.


A úplně nakonec něco, co vám snad ani nechci ukazovat. Dermacol nemám ráda. Značka je to úžasná s okouzlující historií, ale proč proboha do všeho cpou tolik sajrajtů? Nebylo by hezké, kdyby alespoň pečující řada byla 'zdravější'? No nic, to není moje věc ale je to škoda. Já se spoluprací s Dermacolem nemám ani za mák nic společného, jen jsem pro jejich barvy na vlasy (ano, slyšíte správně, ale v čr se vůbec neprodávají, dělají je pro zahraniční trh) byla modelkou. S blogerstvým to nemělo nic společného. To byl také důvod, proč jsem se nechala odbarvit, měla bílé, pak šedivé vlasy a nakonec růžové. Každopádně jsem k honoráři dostala budget do jejich obchodu. Chtěla jsem Péti štětce, ale ty jaksi nejsou v obchodech a ani na internetu a prodavačky nevědí, kdy budou, musela jsem si vybrat něco jiného. Dopadlo to takto. Stín na obočí v tužce je hrozný, opěvovaný lehký makeup s kapátkem mne vůbec nenadchl...


To by bylo vše, milí čtenáři. Doufám, že když jste nečetli text, prolítli jste alespoň fotky a děkuji, že tu jste. Budu se snažit brzy napsat další článek, bude to asi konečně něco fashion :-)

11 komentářů:

  1. Mám to úplně stejně s tím že mě táhne víc přírodní kosmetika. Díky tomu jsem třeba ukončila nějaké spolupráce a hned se cítím o něco líp. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Oh, ta cute řada Pupa je úžasná <3

    OdpovědětVymazat
  3. Pupa má teď hodně novinek a všechny se mi líbí! Hlavně i ty jejich obaly jsou boží.

    OdpovědětVymazat
  4. Ta Pupa je úžasná, hlavně mě zaujaly samoopalovací produkty, ty vypadají moc dobře. Škoda, že se jich bojíš, ale chápu. A ta Rose-Gold řada je úplně rozkošná.
    Soutěž

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemám s nimi dobré zkušenosti, to víš :-D raději jsem opálená, a nebo bílá. Děkuji za komentář :-)

      Vymazat
  5. Vůbec jsem netučila, že má PUPA něco bez silikonů a parabenů, to je teda nrpsoto pro mě, protože mně na pleť nesmí něco se silikony! Bájo! Děkuju!:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsi na ně alergická, Hani? :/ ale ono to není zas tak špatné, muset se jim vyhýbat ;) dnes už to není (skoro) problém.

    OdpovědětVymazat
  7. Ja to mám momentálne s chuťou na prírodnú kozmetiku rovnako :) Inak ta Pupa vyzerá perfektne :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  8. U pečující kosmetiky rozhodně preferuji tu přírodní nebo alespoň pečlivě čtu složení, takže budu ráda, když u tebe budu vídat více přírodnějších recenzí.

    OdpovědětVymazat
  9. Všechno má tak krásné obaly! Ani nevím, co se mi líbí nejvíc. O některých produktech jsem už slyšela, ale nic moc nezkoušela :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat