středa 10. ledna 2018

Přírodní minerální kosmetika Anabelle Minerals - můj objev roku!

Krásný den, milí čtenáři.

Dnes vám budu povídat o tom, jak jsem před pár měsíci byla naprosto okouzlena levnou a čistě přírodní minerální kosmetikou. Už jsem vyzkoušela pár přírodních make-upů, žádný z nich mne ale neokouzlil natolik, abych ho byla ochotná vyměnit za můj až donedávna konvenční produkt. A oalala, po dlouhém hledání jsem našla poklad!

Předem říkám, že minerální kosmetika není vhodná pro majitelky suché pleti, takže tento juchací článek asi nebude úplně pro její nositelky. I když značka píše, že je vhodný i pro suchou pleť, nevím, podle recenzí bych řekla, že spíše ne. A článek není sponzorovaný, samozřejmě.


Tato kosmetika českým blogerským rybníčkem už v minulosti proběhla, vím, také sklidila poměrně pozitivní ohlasy. Já se k jejímu vyzkoušení ale dostala až nedávno, kdy jsem se jí nalíčila u kamarádky, která je majitelkou krásného webu www.namashse.cz, kde tuto kosmetiku jako na jediném českém eshopu můžete zakoupit. Ceny se pohybují kolem 210 korun za kus a kosmetika pochází (i se vyrábí) z Polska. 

Po prvním nanesení to bylo jen jedno velké WOW! Krylo to, a to opravdu dost. Pleť vypadala ale i přes to zdravě, matně, vyfotošopovaně. Nemohla jsem tomu uvěřit a podrobila produkty důkladnějšímu testování:


Sortiment této značky není moc obsáhlý, zato výběr barev ano, a jak! Makeupy se vyrábí ve 3 variantách: Zmatňující makeup, rozjasňující makeup, krycí makeup. Od všeho si můžete také zakoupit 1g vzorek, ze kterého se i tak nalíčíte asi tak 100x.

Odstíny jsou naprosto boží, (i úplné bledule si vyberou), a to hned ve 4 podtónech: Sunny, Golden, Natural, Beige. Jak už názvy napovídají, rozhodujete se dle svého podtónu pleti, tedy jestli jste do žluta, do zlata, neutrální a nebo béžovky. Já teď používám golden light, jsem ještě docela dost opálená, jinak golden fair.

Dále je v portfoliu značky minerání podkladová báze, tvářenky, oční stíny, pudr a korektory, které jsou taky naprosto fantastické.


A samozřejmě štětce, které jsou taktéž skvělé. Mám velký KABUKI na makeup a tento malý, kulatý, na korektor nebo nedokonalosti.


Vyzkoušela jsem všechny 3 druhy makeupů a mohu říci, že:

-Matující makeup kryje středně, je vhodný pro dokonalou pleť, která potřebuje jen sjednotit. A také pro hodně mastnou, protože, logicky, hodně vysušuje. Já zas tak moc mastnou pleť nemám, a taky mě i s kvalitním krémem ke konci dne pěkně pnula pleť.

-Rozjasňující varianta má v sobě mikročástečky třpytu, které na pleti nejsou patrné. Kryje stejně jako matující varianta a vysušuje taé tak.

-Krycí makeup je ten můj milovaný. Nevysušuje, vůbec! Kryje, docela dost. Vydrží! Makeup se dá v průběhu dne vrstvit/upravit/zmatnit, když je potřeba. Ve fotkách níže je nafocen postup, jak se tento makeup nanáší, je to ale naprosto jednoduché. Doporučuji ho mladým slečnám a nebo nezkušeným. Protože, tady se v aplikaci nemůžete seknout. Neuděláte čmouhu, je to jako, kdybyste se pudrovali. Akorát to kryje, to je celé. Makeup se dá použít i na mokro, toho já ale nejsem zastáncem. Takže aplikace, dámy, je rychlá a naprosto jednoduchá. Přesně to, co ráno chcete.


Balení 4g je pěkné, elegantní, vnitřky jsou vyřešeny docela elegantně, že po usypání produktu můžete makeup znovu zavřít.


Složení

-Je to, co mě tu ohromuje snad nejvíc. V produktech najdete jen: Titanium Dioxide, Mica, Iron Oxides, Zinc Oxide

...a to by šlo, ne?!

(Titaniu - pigment, Mica - slída, Iron oxides - přírodní barvivo - drcené minerály)


Ještě bych chtěla říci pár slov ke korektorům. Ty vypadají úplně stejně, jako makeupy. Kryjí opravdu hodně, i moje tmavé kruhy pod očima zvládnou, a to si nedělám legraci. Nikdy bych nevěřila, že práškový produkt bude lepší než tekuté chemické korektory. Zkuste je, nebudete litovat. Přirovnala bych to asi k tomu, když retušuju kruhy pod očima ve fotošopu.

Produkty se dají míchat dohromady, na eshopu najdete i cestovní nádobku na míchání produktů. Takže si můžete i ladit odstíny podle sebe!


Oční stíny se vyrábějí asi v 17 odstínech a všechno to jsou krásné barvy. I pěkné červeno-růžové, na které mám zálusk. Ale: nepoužívám je ráda, chybí mi tu paleta nebo něco, co by usnadňovalo práci s nimi. Protože otevřít x kalíšků, odsypat je, pak to zase zavřít/vrátit zpět....jsem toto ochotna akceptovat u makeupů, tam nevidím problém, ale u těchto stínů o z důvodů mé lenosti nejde...Jsou ale opět hezky syté, moc příjemné.


A to si tak vždy jen trochu odsypete do víčka, zapracujete do štětce, oklepete a nanášíte.


Tvářenka už je trochu něco jiného. Tato konkrétně je neuvěřitelně decentní a příjemná. Jsem s ní nalíčená, stejně jako se stíny.


Aplikace makeupu:
.platí to tu stejné, jako u očních stínů a podrobný návod najdete i na oficiálních stránkách Anabelle Minerals.


A i když se nenalíčená skoro nikomu a už vůbec ne ráda ukazuji, dnes musí udělat výjimku. Tak koukejte, jak to kouzlí:

- a bylo blbé nestálé světlo a já se tvářím hrozně O:-)


Dále jsem k celkovému looku použila: Trio stínů na obočí od Couleur Caramel, které je prostě top.


Bronzer od Frais Monde a rtěnku Couleur Caramel č, 237. Korektor minerální v odstínu médium, který je na mne tedy docela světlý, míchám ho ale s makeupem. Řasenku Benecos a to je si vše.


Mám pár pupínků, ale i tak to docela ujde, že? A pak, že přírodní kosmetikou se nedá kouzlit. Přesvědčuji o tom stále více sama sebe! A moc mne to baví.


Znáte/používáte tuto kosmetiku? Nebo jinou minerální? Já mám ještě v merku Lili Lolo, o které na rozdíl od této všichni mluví a všichni ji milují, a pak třeba Everyday minerals. Tak a co vy?

Díky, že jste mému článku věnovali svůj čas.
Těším se na vaše komentáře, K.

21 komentářů:

  1. Děkuji za recenzi :) produkty jsem chtěla vyzkoušet už dávno, ale protože potřebuju vysoké krytí a bála jsem se, že to těmahle pudříkama nepůjde, nikdy jsem se k nim neodhodlala. poslední dobou mám z kojení pleť v šíleném stavu, nestačí mi už ani můj milovaný double wear, tak je asi zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  2. škoda, hned jsem chtěla objednat, ale odstíni beige nebo golden nemají vůbec :-(

    JANNIEBEL

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, za to mohu já, vnutila jsem je všem kamarádkám O:-) ale na oficiálním českým webu Anabelle mají vše, koukni tam ;-)

      Vymazat
  3. O značke som už počula, ale zatiaľ som žiandy nevyskúšala :-) zaujal ma ten krycí, aj keď mám pleť suchú,predsa len ho asi vyskúšam, možno že mi sadne :-) ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  4. Minerální make-up jsem dřív hodně ráda používala, bezvadně kryje a je rychle nanesený, asi se k němu zkusím zase vrátit.

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to, že tato značka bude opravdu skvělá. Minerální makeup jsem ještě nezkoušela. Produkty vypadají hodně dobře, no budu si muset napsat wishlist. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty máš krásné oči a pleť! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no s pletí to bývalo lepší, teď to není nic moc :/ děkuji za komentář <3

      Vymazat
    2. ...a pery! :) Mať takéto súmerné,plnšie pery...tak s rúžom aj spím :D

      Vymazat
  7. Ahoj, značku Anabelle Minerals mám také ráda, zkoušela jsem makeupy , tvářenky i oční stíny, se vším naprostá spokojenost :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Naozaj pekna kozmetika nepočula som o nej ešte tie štetce sa mi veľmi páčia a ty máš veľmi pekné oči a dlhe mihalnice:)

    OdpovědětVymazat
  9. Krása, od téhle značky chci vyzkoušet ten jejich krycí makeup, protože co víc chtít než udělat pár tahů štětcem a mít krásně sjednocenou pleť :)

    OdpovědětVymazat
  10. Už asi rok plánuji tuto značku vyzkoušet, ale stále mám zásoby make-upu a v poslední době používám jen na pupínky:)
    Můžu se zeptat co máš na fotce za rtěnku? Moc ti sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, je to v článku, je to přírodní rtěnka od Couleur Caramel č. 257 :-)

      Vymazat
    2. Díky moc, přehlédla jsem to:(

      Vymazat
  11. Nádherné fotky! Značku nepoznám, no s minerálnymi produktami mám už skúsenosť a som zatiaľ v celku aj spokojná, je skvelé, že ich vôbec netreba vrstviť :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  12. Možem len doporučiť. Používam už dlho. Teda striedam to s klasickým tekutým makeupom. Skvelý výber odtieňov a hlavne to zloženie je dokonalé. Nemá to mastek, ktorý može byť niekedy problematický.

    OdpovědětVymazat
  13. ja som síce milovník všetkej chémie, ale minimálne dizajn je úplne krásny :) v jednoduchosti je krása

    My Supercalifragilisticexpialidocious Diary | Live Better, Love Harder & Cure Hangovers

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem velmi dlouho hledala make-up pro moji hodně mastnou pleť. Vyzkoušela jsem co se dalo z tekutých, tuhých i pěnových, ale spokojená jsem až Anabelle Minerals. Líčení je rychlé, neviditelné a pokud se mi něco z obličeje setře dá se to v pohodě opravit. Za mne je to špička :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Ten, kto dnes číta toto svedectvo, by mal osláviť so mnou a mojou rodinou, pretože to všetko začalo ako vtip pre niektorých ľudí a iní hovorili, že to nie je možné. Volám sa Juraj Kamensky a som z Bratislavy, ale s manželkou sa sťahujem do Chicaga. Som šťastne ženatý s dvoma deťmi a krásnou ženou. Niečo hrozné sa stalo mojej rodine, stratil som prácu a moja žena opustila dom, pretože som sa nemohla starať o seba a o potreby rodiny. a jej deti v tomto konkrétnom okamihu. Podarilo sa mi deväť rokov, žiadna žena, ktorá by ma podporovala, aby som sa o deti dobre starala. Snažím sa poslať testovaciu správu mojej žene, ale ona blokovať ma z rozprávania s ňou sa snažím hovoriť so svojím priateľom a jej rodinnými príslušníkmi, ale stále viem, že by mi mohol pomôcť a ja som bol podanie žiadosti neskôr toľko spoločnosti, ale stále to urobili Nevolajte ma, kým neprišiel verný deň, že nikdy nezabudnem v mojom živote. Keď som sa stretol so starým priateľom môjho, ktorému som vysvetlil všetky moje ťažkosti a povedal mi o skvelom mužovi, ktorý mu pomohol získať dobrú prácu v Coca cola spoločnosť a on mi povedal, že jeho kúzlo koliesko, ale ja som človek, ktorý nikdy neverí v kolieskach kúzla, ale ja som sa rozhodol dať mu vyskúšať a jeho meno je Drosagiede on ma poučil a ukázal mi, čo mám robiť v týchto troch dňoch obed spell.I sledovať všetky pokyny a robiť to, čo ma požiadal, aby som sa dobre. uistil sa, že všetko šlo dobre a moja žena ma opäť uvidí po skvelej práci Drosagiede. Moja žena mi zavolala s nevedomým číslom a ospravedlnila sa mi a povedala mi, že mi naozaj chýba a naše deti a moja žena sa vracajú domov.a po dvoch dňoch Spoločnosť, ktorej som poslala svoj uznávací list, teraz som manažérom spoločnosť Paragon tu v USA. Odporúčam vám, ak máte nejaké problémy, pošlite správu na tento e-mail: {doctorosagiede75@gmail.com} alebo čo mu dáte na +2349014523836 a dostanete najlepší výsledok. Vezmite veci za samozrejmosť a bude vám odobraté. Prajem Vám to najlepšie.

    OdpovědětVymazat
  16. Your blog post about natural mineral cosmetics by Anabelle is both informative and inspiring. It's wonderful to learn about products that prioritize natural ingredients and offer a healthier alternative for beauty and skincare.
    aritzia return policy

    OdpovědětVymazat