sobota 25. února 2017

Kulturní týden

Pondělí

To začal letní semestr. Na první přednášce plno, jak jinak. Všichni lační po něčem novém a nedočkavě sedí v lavicích. Nebo se možná těší na pivo, které si dají hromadně pak. Jako by samo počasí vědělo, že se má držet vyšších teplot a já jsem tento den poprvé vytáhla Conversky!

Večer byla 'něcojakovernisáž' na právnický fakultě. To je pro nás, 'umělce' (rozuměj:studujeme umění ale umělci nejsme), neznámé území. K několika obrazům a fotkám se později připojila projekce na prosklené střeše. Bylo to boží, nad hlavami nám do vody skákali plavci a bylo to doplněno skvělou hudbou.

Poznatek dne: objevila nejlepší pivo na světě: Herolda!


Úlovek dne: selfíčko s Dominikem Feri. Paradox je, že on na tý fotce vypadá dobře, vlastně jako na všech, narozdíl od nás ostatních. To sakra není fér a právě proto mi to budete muset věřit, protože vám ji neukážu.

Úterý

Úlovek dne: Patřičně jsem se odměnila za zkoušku z matiky. Botama, jak jinak. Pamatujete na mé předsevzetí, doufám. Loni to byly pokaždé podpatky, poslední dobou utíkám někam jinam, do pohodlna a překvapuji tím sama sebe. Volba padla na červené New Balance.

/foto Footshop/

O 'párty na koleji' toho dne nebudu mluvit. Dokážete si to představit? Počet skleniček všeho se mi nějak slil dohromady.

Středa

V tento den se konala vernisáž k výstavě Andyho Warhola v galerii GOAP na Staromáku. Vytáhla jsem kamarádku Týnku a užily jsme si to. Za pozvání i selfíčko vděčím Lucce, kterou vždy tak moc ráda vidím!

Úlovek dne:

A nadšení vzájemné, všimněte si:


Pak jsme skončily v Café Orient, znáte? Nachází se v domě U Černé matky boží a je to tam prostě boží...Obsluha byla dechberoucí, myslím, že duchem úplně stejná, jako na tomtéž místě před x lety a stejně tak prostory, samozřejmě.

Počet skleniček: Jen dvě, bílého.

Čtvrtek

Konala se akce v Galerii Mánes, kde byly představeny nové běžecké boty od Adidasu UltraBOOST X. Sama jsem si je vyzkoušela, byly to takové ponožky s podrážkou, ale moc pohodlné.


Zamilovala jsem se tam do jednoho trička, ve kterém by se ke mě měly dostat pěkný fotky, tak až to přijde, uvidíte je.


Počet skleniček: 2 prosseca, rum s kolou neznámého množství a pivo, jenom jedno!

Protože začátek semestru si žádá na všech fakultách párty, tak v té vedle té naší to ten večer bylo velké. Silent disco. Nejlepší na tom nebyla sluchátka ale to, že se nudné prostory ošklivé fakulty na jeden večer proměnily v zamlženou a lejzry protkanou místnot.

Pátek měl být taky nabitý, ale já si bohužel nepamatuju termíny, tak jsme prošvihli výstavu ve vile, která se ten den k našemu údivu už nekonala. Škoda, těšili jsme se na frontu. Tak za rok. Jo a nepila jsem.
-----------
Celým týdnem mě provázela hudba. Nejmilovanější je teď tahle. A promiňte mi fotky. Všechny jsou mobilkvalita, ale k dnešnímu článku stačí. Nevím, co mi na něj řeknete, bylo to impulzivní rozhodnutí dnešního rána a hlavně si nemyslete, že jsem alkoholik, prosímvás, protože já nejsem. A nezapomeňte ho brát s nadsázkou. Už déle mám pocit, že bych blog občas chtěla směřovat trošku jinam než ke kosmetice a hadříkům. Studentskej život je boží a boží bude. A nebo jak to říkal stařík: „Všechno je tak, jak je, a bude tak, jak bude.“ Tak jsem zvědavá, co mi na to řeknete a jestli jste třeba na některé z těchto akcí byli?

A další týden se bude dít co? Třeba přednáška Ronyho Plesla, který na UMPRUM vede ateliér skla. Těším se moc a i na to pivo, které si dáme hned po ní. A pak na víno, které si dám s kamarádkou ve středu. Jo a vlastně na další víno s další kamarádkou, to bude v pondělí nebo v úterý.



6 komentářů:

  1. Jen si užívej, to je na studentském životě super, a po zkouškovém si to zasloužíš. Na NB botky bych tě netipla, ale jsou hezké, stejně jako na pivo, tipla bych tě víc na víno:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víno já taky moc ráda, ale záleží na společnosti!

      Vymazat
  2. už som nedočkavo čakala na nový článok, a konečne som sa dočkala :) ta vernisáž musela byť skvelá, tiež by som sa na niečo podobné šla pozrieť! :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  3. Prosím, víc takových článků :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tvůj komentář, potěšil mne. Ale bohužel se článek neshledal s ohlasem, jaký jsem čekala, holt jsou čtenáři tohoto blogu zvyklí na něco jiného :-)

      Vymazat
  4. Ty červené botky jsou moc pěkné!

    OdpovědětVymazat