pátek 31. července 2015

Zasoutěž si s NESCAFÉ 3in1

Hezký pátek, milí čtenáři!

Jako pracující člověk zavřený v kanceláři, kterého strhující ruch ulice jen přes sklo míjí, jsem opět po krátkém prázdninovém lenošení začala vyznávat pátky, a kávu. Tyto dvě věci mají společné jediné. To, že bez kávy se nedožiji pátku a bez pátku prostě nežiji. Po něm totiž vždy následuje božský víkend, v mém případě proježděný na kole, nebo jako tentokrát, útěk do přírody na naší chatičku.

Jo a s kávou a pátkem dnes ještě souvisí to, že mám pro vás tip na skvělou soutěž. Když jsem s blogem začínala, v soutěžích jsem se doslova vyžívala a musím říci, že mi to tehdy i dost vycházelo. Soutěžení stále miluji, jen už svou energii raději investuji do článků a do blogu.


O co tedy jde? Na Facebooku http://www.mixujtepodlenalady.czprobíhá foto soutěž o nejlepší fotku, která vyjadřuje nějakou náladu a na které je nějaký produkt Nescafé 3in1. To je snadné, ne? Navíc si na stránce i můžete vybrat playlist podle vaší nálady a poslechnout si ho na Spotify. Jo, a to se mi líbí.


Se soutěží #mixujpodlenálady můžete vyhrát, jako hlavní cenu (ceny vybírá porota, ne 'pochybné lajky' na fb) profi focení s vizáží a stylingem, vouchery na zážitky podle vás jako 2. a 3. místo, a za další je to hodnotný oběd v Ginger a Fred buď s A CUP OF STYLE, THE BLONDIEVERSE, NEBO EJVI EJVIFREEDOM a další místa až do 10. získají balíček NESCAFÉ.



Tak nezapomeňte na hashtag #mixujpodlenálady, appku http://www.mixujtepodlenalady.cz/ a jděte do toho!

 A mimochodem, nové vanilkové Nescafé 3in1 už jste ochutnali?

5 komentářů:

  1. Promiň ale poslední dobou to je u tebe na blogu co článek to reklama (krom outfitů). Vážně nechci být zlá, jen říkám jak to vidím :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No promiň, ale reklamních článků mám na blogu opravdu minimum a když už, tak se to snažím podat co nejvíc vtipně a dávám do toho vždy kus sebe, viz prvni odstavec. A i kdyby, tak co? Vadí ti, ze z blogování také obcas neco mam? Zkus si blogovat, a uvidis ;-)
      K.

      Vymazat
  2. Během školního roku si kávu většinou musím dopřát každý den :D co máme doma presovač, je to úplně jiné pochutnání :)

    http://thankgodiamwoman.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Já kávu miluji nescafé s mlékem nebo tyhle rozpustné :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  4. Ja si deň bez kávy neviem ani predstaviť. :) A túto novinku som ešte neskúšala, musím to napraviť. :)

    Simona | liveinfoxworld.blogspot.com

    ....

    OdpovědětVymazat