neděle 3. května 2015

Pozdní prvomájový outfit

Krásnou slunečnou něděli!

Dnes to nebude nic vážného a otřelého, nic černého nebo nudného. Ztřeštěné je asi to správné slovo, které vystihuje můj dnešní outfit. Je netypický, je pohodový, barevný, trošku recesistický,... prostě volnočasový. Když jsem vám toto tričko ukazovala, moc se vám líbilo. Mně se také moc líbí, je vážně originální. Nevymýšlela jsem s ním nějaké složité kombinace a doplnila ho jen tím nejjednodušším, podívejte se sami :-)


Bílé kalhoty, boty a kabelka. Přiznám se, že bílou opravdu miluji a nosím moc ráda, obzvlášť na jaře a v létě. Kabelka je od Bati, boty z Deichmanna, kalhoty jsou trošku retro, myslím, že tak minimálně 20ti-leté. Tričko jsem objednávala ze Sheinside a tohle tam mají v univerzální velikosti. Mně je lehce větší, ale alespoň se příjemně nosí. Co na něj říkáte a s čím byste si ho vzali vy?


Jinak víte, proč pozdní prvomájový? Letos prostě nestíhám a jsem lehce mimo. Kolem těchto dokonale kvetoucích stromů jsem chodila dlouho a až teprve, když jsem se rozhodla je použít jako pozadí, začaly odkvétat. No, má smůla, nemám odkládat věci na poslední chvíli!


Všem přeji, aby měli co nejpohodovější květen, protože pro mne je to nejkrásnější měsíc ze všech. A všem maturantům přeji, aby se z toho nezbláznili a držme si všichni společně palce <3 

19 komentářů:

  1. Úžasný outfit, moc se mi líbí jak jsi ho sladila a nakombinovala. Tričko se mi líbilo již minule a musím říct, že je fatk skvělé. Mě bílá kabelka ve výbavě chybí, takže to budu muset asi napravit ;-)

    Radu - Jarní Rita Ora Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Jeej, takéto pestré farby ti pristanú! A tiež som chodila okolo podobných stromov toľko, až úplne odkvitli, takže buď rada, že si ich aspoň takto stihla :D A ja som biele nohavice nikdy nemala, ale kvôli jednej promo akcii som si kúpila biele skinny v H&M a úplne ich milujem! Na jar ako stvorené :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé nádherná jsi :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
  4. Tričko je super! Hned jsem se na uvedené stránky koukla a chci se zeptat, zda platí, že při koupi nad 30 dolarů je poštovné zdarma? Nebo jak to je? Moc ráda bych si taky něco objednala. Díky za odpověď :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, poštovné je zdarma u objednávek nad 30 dolarů, a ještě z tvé první objednávky se počítá -30%. Doručení trvá asi 2-3 týdny a platí se paypalem, nebo kartou :-)

      Vymazat
  5. To tričko je úžasné!!! Stejný motiv jako můj kryt na telefon:))
    Líbí se mi celý outfit a také bych tričko sladila s bílou:))

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. To triko je uplně supeer! Jsi moc krásná:))

    OdpovědětVymazat
  7. Je vážně netypické, ale hezky jsi ho zkombinovala. :)

    Ela

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to zajímavě a zábavně! Navíc moc hezké fotky :)

    OdpovědětVymazat
  9. je to krásne! skombinovala si to naozaj pekne :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  10. Tričko je určitě zajímavý :) A úplně chápu, že ráda nosíš bílou, strašně ti totiž sluší :)

    OdpovědětVymazat
  11. Bílé kalhoty se mi moc líbí, bohužel u mě to je nebezpečně :/

    LENNY MALI .com

    OdpovědětVymazat
  12. má to šmrnc a ta bílá je velmi elegantní! :)

    OdpovědětVymazat