neděle 19. října 2014

Plesový speciál

Krásnou slunečnou neděli!

Už od rána jsem se nezastavila a stejně pořád nestíhám vše, co bych chtěla. Ještě že existují prázdniny, které mi dávají naději na to, že stihnu úplně všechno! Sedím už celou věčnost nad fotkami (nad 365 fotkami!) z focení, které jsem si vymyslela na pátek. Totiž, dostala jsem od eshopu Modino šaty, které jsem si vybrala a já vám je chtěla ukázat nějak netradičně, a proto jsem na focení vzala i svou kamarádku Klárku.

Znáte kulturní centrum ve Vratislavicích? Je to nádherný komplex, vkusný, ideální na plesy (a focení ;-).Tam jsme to všechno páchali a já pevně doufám, že mi to za tu práci stálo a že dnešní článek oceníte a bude se vám líbit.


Když mi eshop napsal, zda bych si z jeho sortimentu nějaký kousek nevybrala, dlouho jsem váhala protože věci, které nabízí, nejsou můj šálek kávy. Přeci jen jsem si ale vybrala šaty na ples, které mi v šatníku chyběly a které jsem na letošní sezónu potřebovala. Přišlo mi S a bylo mi dost velké, v ruce jsem si šaty ale zúžila, takže žádný problém, na to jsem zvyklá. Ale k samotným šatům, potisku a materiálu: eshop dováží ze Španělska, tuším, a jejich kvalita mě prostě ohromila. Materiál je pevný, pružný, příjemný a potisk precizní a také kvalitní, myslím, že se jen tak nesepere. Navíc nabízejí velikosti až 3x XL.

Doplňky: psaníčko z H&M, boty z CCC (úžasně pohodlné), kabát z nějakého zahraničního eshopu.


Kamarádka má na sobě šaty a kabát ze sekáče (ano ano, u nás jsou nejbožejší sekáče vůbec!), psaníčko CCC, boty? Klára dělá atletiku, skáče o tyči a žije tím nejzdravějším životním stylem! Takže kdybyste měli nějaké otázky přímo na ni, ráda přepošlu :-)


Také vždy ladíte k důležitým outfitům nehty? :-D


Většinou kromě nehtů ladím i líčení. Tohle je takové netypické, tvrdé, ale k šatům se hodilo. Po dlouhé době jsem použila nějaké asijské BBčko a je tedy fakt, že pleť dělají krásnou, miminkovskou :-)


Děkuji mému super týmu za spolupráci, a eshopu, tedy jeho zastoupení, děkuji za možnost vyzkoušení šatů!

Jakékoliv dotazy směrujte do komentářů, ráda vám odpovím :-) Přeji krásný týden, a já se asi ozvu až o víkendu, protože se toho na mě valí spousta, ze všech stran. Kristine <3

ESHOP / ŠATY / INSTAGRAM / ASK

28 komentářů:

  1. Šaty tvojí kamarádky jsou nádherný! Závidim :D

    OdpovědětVymazat
  2. krasne zladene..obe vyzerate uzasne.. len topanocky sa mi nepacia, cierne nie su zle, ale tie biele mi nesadli.. kazdopadne ste krasne :-)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovědětVymazat
  3. Jste nádherné !!!!! Oběma to moc sluší !
    KlarissAddell

    OdpovědětVymazat
  4. KRÁSNÉ fotky!! Moc se Vám povedly a oběma to neskutečně sluší! Ty šaty jsou božský :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky, moc vám to holky sluší :) Ty šaty s potiskem jsou přesně můj styl, moc se mi líbí.

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  6. No jste obě dvě nádherné! Ale botky se mi nelíbí ani jedny a přijde mi, že tobě ty šaty moc nesedí délkou... Jinak oceňuji smysl pro detail, perfektně sladěné nehty/šaty/líčení :)

    OdpovědětVymazat
  7. Oběma Vám to moc sluší! :)))) Šaty vypadají překrásně :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. k tvojim šatám by som volila iné topánka, nesedia ti k nohám, pritom ich máš ako laň

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu nerozumím, jaké by mohly být hezčí a elegantnější? :-)

      Vymazat
    2. prostě v tom máš tlusté nohy, stylisticky se k tomu absolutně nehodí, šaty do divadla nejsou, ale na párty a ještě ke všemu silonky do bot s otevřenou špičkou je fuj!

      Vymazat
    3. Tlusté nohy v botách? :-D
      Aha, a jaké by se hodily více naples než tyhle? :-D A je to plesový outfit - takže párty, na divadlo nikdo nemyslel ani o něm nemluvil, jsi asi úplně mimo ;-) A mám silonky se ztenčenou špičkou beze švu, ty se hodí i do bot s otevřenou špičkou ;-)

      Vymazat
  9. Me se moc líbí šaty kamarádky, ty tvoje moc ne, neni až tak moc můj styl :) ale ty vaše nehtíky ❤️

    OdpovědětVymazat
  10. Úžasné fotky a tie červené šaty sú úplne svetové!! ♥
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
  11. Koukám, že sis nakonec vzala jiné boty, než si měla vyfocené k těmto šatům v minulém článku. Myslím, že to byla lepší volba :-) A teda ty nehty, obě dvě, krása!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Já si k těmto šatům nedokáži představit lepší než tyhle ;-)

      Vymazat
    2. Asi jsi mě špatně pochopila, myslím, že tyhle černé boty byla lepší volba! :-)

      Vymazat
  12. cože? takové krásné šaty ze sekáče! tak to fakt závidím :) jsou dokonalé...a moc se mi líbí tvoje nehty, super kombinace k šatům!

    OdpovědětVymazat
  13. Ty Tvé botky jsou nádherné!! :O Zamilovala jsem se!

    OdpovědětVymazat
  14. Tie nechty sú top! :))) Samozrejme že aj šaty :)

    http://novybloggg.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  15. Tvoje šaty se mi líbí hrozně moc, akorát si nejsem jistá jestli se hodí na ples. Přijdou mi spíš na párty nebo i do divadla. Ale zas kadý ples je jiný :) Ale moc ti to sluší a boty jsou krásné :)

    OdpovědětVymazat
  16. fotky dobrý, ale zůstan raději u líčení a kamarádka raději u atletiky.. modelky nejste, což víte.. ale ani outfity nejsou rozhodně něco extra

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, nemáš problémy s hormonama? Na těch prvních fotkách to vypadá, že máš hodně chlupatý ruce. Kdyby si chtěla, můžu ti sestavit jídelníček po kterým by se to mohlo troch srovnat.
    Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, to fakt nemám :-D Je to normalni a jídelníček opravdu kvůli tomu měnit nepotrebuji.

      Vymazat
  18. Já dávám 1+a moc Vám to sluší a žádné silné nohy jsem neviděla...jste krásné!!!!

    OdpovědětVymazat