úterý 19. srpna 2014

Na den modelkou v Surface

Hezké úterý, milé čtenářky!

Předem jsem moc ráda, že diskuze u minulého článku byla tolik přínosná. Mohli bychom v tom klidně pokračovat a předávat si tam své zkušenosti. Nechám článek v postranním panelu, ať ho máte na očích :-)

Dnes vám ale v článku popíši naše zkušenosti se Surface, kam jsem se s kamarádkou na přelomu prázdnin vydala na kurz svatebního líčení dělat modelky. Já tam nešla jen tak, chtěla jsem si to tam omrknout, než si tam někdy nějaký kurz zaplatím. Spojily jsme to i s procházkou Palladia a ještě jsme chtěly najít pár sekáčů, třeba Origami sekáč u Palladia. Ten jsme ale nenašly. Tak jak to s ním tedy je, existuje vůbec ještě?


Prolítly jsme ještě pár obchodů a spěchaly na Prahu 2, kde škola sídlí. Čtvrť Prahy je to překrásná, úplně jsem se do ní zamilovala.

Prostory školy jsou takové, jaké byste je čekali. Pěkné, se spoustou fotek. Po losování modelů jsme strávily pár hodin ve vizážistických křeslech, kde se z nás měly stát nevěsty. Obě nás líčily slečny z Liberce, což byla tedy náhoda. Výsledky si můžete prohlédnout na fotkách. Já na sobě měla fialové stíny s červenou rtěnkou a nejdříve jsem té kombinaci nevěřila, na fotkách ale vypadá pěkně. Kamarádka měla dokonale vystínované oči meruňkovo-hnědými stíny a naprosto dokonalý účes, který si prý učešeme na naše maturitní plesy, které náš už letos čekají :-)



Ještě vám ukáži můj outfit s novým bílým sakem, které mám z Takka, stejně jako náhrdelník.


Na facebookové stránce této vizížistické školy často visí poptávky po modelech na různé makeup kurzy, tak jestli po takovýchhle fotkách toužíte i vy, stačí jim na nějakou výzvu poslat email s fotkama :-)

To by bylo pro dnešek snad vše a kdyby vám v článku cokoliv chybělo, ráda vám odpovím v komentářích. Jak se vám líbí fotky a makeup? Byli jste tu?


29 komentářů:

  1. Nádhera! Jen rtěnka se mi zdá, že tě trošku postaršuje, ale i tak jsi stále nádherná! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky, moc ti to sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, jste kočky! :) Líčení hezké
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. páni, to musela být úžasná zkušenost .. Moc Vám to oběma sluší! :) franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Také jsem tam byla :) bylo to skvělé, taková nová zkušenost :) jen jsem se chtěla zeptat, kdy ti poslali ty original fotky? :) děkuju

    www.stylesolution.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Jsi nádherná! =) A fotky jsou také krásné.

    OdpovědětVymazat
  7. Já myslím že to Líčení se povedlo! Nádherně vyniknou tvoje krásné modré oči :)

    OdpovědětVymazat
  8. Překrásné fotky. Tobě i kamarádce to moc sluší.

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné, mohla by si z fleku dělat modelku :)! Líčení se mi líbí oboje :). A bílé sako je moc pekné!

    OdpovědětVymazat
  10. Krasne! Kristinko, za kolik prodavaji v Takku to sacko? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já ho tak kupovala před koncem července ve výprodejích za pár korun, obávám se teda, že už ho tam nenajdete :/

      Vymazat
  11. Make-up a účesy jsou moc krásné a společně s nimi i fotky, překrásné přímo. Tolikrát čtu že někoho shánějí a ráda bych se někdy také stala modelem ale to snad až budu mít zrovna výlet do Prahy? Snad až bude čas :-)
    www.bokattyna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Líbí se mi jak tvoje, tak kamarádčino líčení :)

    Neo Inizio

    OdpovědětVymazat
  13. Moc povedené fotky:) a krásný outfit ten náhrdelník se mi moc líbí:))

    OdpovědětVymazat
  14. Ty jsi tak krasna, az to neni fer! :-) Mas naprosto dokonaly a soumerny oblicej, urcite Te bude kontaktovat hodne fotografu.
    Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, ale z druhého profilu to už není taková hitparáda :-)

      Vymazat
  15. Rozená modelka! Jediné co mi nesedí je rtenka :)

    OdpovědětVymazat
  16. Obě vypadáte na fotkách nádherně. Souhlasím s tím, že na fotkách vypadáš trochu starší, ale nevypadá to špatně, to ne :)
    Mohu se zeptat, jak jste se k tomu dostaly?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to napsané v článku, na jejich FB stránkách :-)

      Vymazat
    2. No jo, já tu větu přehlídla :D Díky.

      Vymazat
  17. velmi pekne :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    INSTAGRAM: dominikamr

    OdpovědětVymazat
  18. Jsi neskutečná na všech fotkách! Nádhera:)

    OdpovědětVymazat
  19. Překrásné fotky, účes kamarádky vypadá vážně skvostně :) A to bílé sáčko na tobě taky!

    OdpovědětVymazat
  20. Na deň?? Mala by si sa tým živiť! Pri pohľade na tvoje fotky som dostala chuť sa vydávať také sú nádherné ! :)
    Ako prinezná ...

    OdpovědětVymazat
  21. jééé, svatební tématika je pro mě hodně aktuální - moje sestřička se zítra vdává :) hned z fleku bys byla nádherná nevěsta! totálně mě uchvátil účes, který vytvořili Tvé kamarádce, to je umění <3

    "civiliní" outfit je naprosto perfektní! :)

    OdpovědětVymazat