pátek 1. srpna 2014

Gabriella Salvete - představení 'staronových' výrobků

Hezké páteční ráno!

Možná jste se pozastavili nad tím, proč staronových. Totiž výrobky, které tu dnes uvidíte a které budete i mít možnost vyhrát, už jsou nějaký ten pátek k dostání v našich drogériích. Dnes to tedy bude jen recenze a později, tedy hned večer, si je budete moci vysoutěžit. Zastoupení značky bylo štědré a výherci budou hned 4, pátá sada byla pro mě, abych ji pro vás vyzkoušela. Obsahuje voděodolnou řasenku, stíny a lak na nehty.



Infinite Waterproof Mascara

-Na voděodolné řasenky moc nejsem, protože mám citlivé oči a jejich odličování mi nikdy nedělalo dobře. Každopádně jednu v šuplíku mám, protože občas jezdím na vodu, kam se docela hodí. A když občas asistuji na svatbách, také ji používám, protože jsem slabší povahy a občas mi to ujede...

Tahle řasenka má klasický kartáček, mně maximálně vyhovující. Má hodně vodovou konzistenci, takže nedělá hrudky, za to ale dlouho schne a stačí se vám obtisknout úplně všude. To je její veliká nevýhoda. Ale když už vás čeká to focení u bazénu, tohle přežijete a opravíte vatovou tyčinkou. Nějakou tu spršku vydrží, mně se ani nedrolila při opakovaném oplachování a mnutí obličeje, jen mi řasy spojila do pavoučích nožiček, ale to je normální. Nepoužívám micelární vody takže nevím, jak si v odličování vede u nich, mně se ale s klasickým odličováním nechtěla pustit, takže jsem měla pěkně rudé oči.

Myslím, že s koupí voděodolné řasenky počítáme s tím, že vlastnostmi se těm normálním nevyrovná. Tahle je dostačující, na občasné nošení pro mne vhodná.



Oční stíny

-S jedním stínem toho moc nevymyslíte, tak jsem 04, vínovou, teplou barvu, připomínající mi západ slunce, spojila se žlutozaltým stínem z paletky od Sleeku. Tvoří spolu pěkné duo. Docela mi ty stíny vlastnostmi připomínají Sleek, jsou příjemné, nijak extra nepráší a mají také krásné, zlaté odlesky. Pigmentací nevynikají, je to ale i tak moc příjemná barva.




Glitter Enamel laky

-Vybrala jsem si ten s hnědými třpytkami v odstínu Di Mele, druhý Sogno jsem si vypůjčila od kamarádky. Na první pohled ve stojanu v drogérii se mi moc nelíbily ale s pěkným podkladem vypadají hezky, vlastně obzvlášť ten hnědý, nebo karamelový? Všechny obsahují třpytky ve své barvě a jsou promíchány s většími kousky. Podklad hnědému laku dělá můj nový lak od Essie v odstínu spaghetti strap, který jsem koupila na eshopu www.blanchette.cz. Byl za pěknou cenu a došel mi domů do dvou dnů. A drží skvěle, stejně jako tyhle třpytivé laky od Gábiny. Samozřejmě budete u odlakovávání asi trávit delší dobu než běžně, ale to je předem jasné :-)

Všech odstínů je klasicky 8.


Na lak 03 s růžovými třpytkami jsem nedala top coat a nanášela jsem ho na Lolu od GS, takže nehty měly hrubou strukturu. Myslím ale, že lesk jim sluší více.



Co vy a tyto novinky, už máte některé vyzkoušené, vyhovují vám a případně, jaké z nich vás lákají?
Budu se těšit na vaše komentáře, K <3

Večer čekejte soutěž o 4 balíčky!

FACEBOOK/ASK/VOTOCVOHOZ

15 komentářů:

  1. Ja se priznam, ze mne tyhle GS novinky moc neoslovily. Sice stale hledam dokonalou vodeodolnou rasenku, ktera vazne bude drzet, ale recenze mne nepresvedcily natolik, abych si ji koupila. U laku na nehty me spis na leto bavi matny efekt, takze trpytky si necham az na zimu. A co se tyce stinu, tak ja mam radsi paletky nez mono stiny :-)

    Maru

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle rasenku jsem si koupil, ale vodeodolna neni ani nahodou, takze k mori se mnou nejela.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ty stíny vypadají báječně :) a řasenka taky nevypadá vůbec špatně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám od GS jen ty pískové laky a jinak jsem nic nezkoušela, ale dekorativka mě ani moc neláká.
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Od téhle značky ještě nic nevlastním, ale chci ty pískové laky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Vyzkoušené zatím nemám nic ale laky vypadají skvěle, od Gabrielly nějaké laky mám a jsem s nima spokojená takže si myslím že i tyhle budou super :-)
    www.bokattyna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Novinky vyzkoušené nemám, ale moc se mi líbí ty laky i stíny :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Ty třpytkové laky jsou úžasné! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já na ty třpytkové laky koukala ale nakonec jsem si nevzala ani jeden :) Nevím, nějak extra mne nezaujaly.....

    OdpovědětVymazat
  10. Tiene a laky na nechty sú úžasné :O :)

    OdpovědětVymazat
  11. Mám třpytkový lak Glitter Enamel 05 a zbožňuju ho, vydrží bez odloupnutí i několik dní. :) Předtím jsem hodně používala Stars Enamel Brown Sugar, taky super! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Asi bych do ničeho nešla, zas tak mě to neoslovilo :(

    OdpovědětVymazat
  13. dekorativku od GS vůbec nepoužívám, zatím mě nic nezaujalo, ale jejich laky jsou skvělé a mám je fakt ráda! :)

    OdpovědětVymazat