pondělí 2. září 2013

My holiday in photos

Dneškem oficiálně končí prázdniny a začíná něco nového. Nové zážitky, nové zkušenosti a noví přátelé. Já jdu tedy do třetího ročníku, takže do ničeho nového ale přesto věřím v to, co jsem napsala výše. Takže nevěsme hlavy z toho, že něco končí protože to lepší začne! Já Vám přeji úspěšný vstup do nového roku a teď ve fotkách malé shrnutí mých prázdnin...( teda, měl to být článek na včerejšek ale nestihla jsem ho publikovat. Tak snad mi prominete, že dnes už to není tak aktuální :-)
-Užívala jsem si krásného počasí a sluníčka, opalovala se, válela se na zahradě s knížkami..
-Naučila jsem se šít na šlapacím stroji a z té nejroztomilejší látky si ušila polštáře,..(tak jsem si odškrtla bod ze seznamu: 'chci se naučit')
-Pekla jsem nejlepší (francouzské?) čokoládové koláče, taky jsem vyzkoušela cuketové placky, konečně. Byly Výborné, také je někdo děláte?

 -Mohla jsem se vyfotit v těch nejkrásnějších šatech, které byly zapůjčené z butiku Soline.
 -Snědla jsem spoustu ovoce a vychutnávala si pořádné snídaně,..
-Odškrtla jsem Šifru mistra Leonarda ze seznamu 'chci přečíst'.
-Objevila jsem nejlepší pudr, po kterém mám pěknou pleť. Je od MK, je transparentní a dělá doslova sametovou kůži.
-Přečetla jsem ještě jednu knížku, která mi tak trochu 'změnila život'. Těšte se na článek, kde se dozvíte více ;-)
-Objevila jsem nejlepší skořicovou rýži.
-A taky nejkrásnější lak na nehty.

Tak, to zdaleka není vše ale ty nejlepší zážitky mám schované někde jinde <3 Byly to skvělé prázdniny, a já se myšlenkama vracím do školy. Vlastně, nemám nakoupené sešity, bločky, tužky,..nic, nechce se mi. Nechám to na poslední chvíli, jako vždy. Dudu doufat v teplý podzim, v zimu, která přijde až v prosinci, (ne v říjnu, prosím!), a taky v to, že seženu kozačky, které mi vydrží alespoň pár měsíců. Ne, to je snad předčasné, ještě jsem neuklidila letní šaty-a to je dobrá zpráva! Mějte se, Kristýna<3 



32 komentářů:

  1. krásně strávené prázdniny v pár fotkách :) držim ti palce do novýho školního roku!

    OdpovědětVymazat
  2. krásný článek ! závidím ti, že ses naučila šít na šicím stroji, protože doma jeden mám ale neumím ho používat :(
    jinak já doufám, že zima nepřijde vůbec :D

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne fotky. Na 4 fotke som ťa skoro nespoznala tak si nádherná :°)

    OdpovědětVymazat
  4. :) Pekné fotky, prvá je skvelá!!! Teším sa na článok o tej knihe - Vo Vašom rúži je olovo, chcela som si ju kúpiť, no zatiaľ som na ňu nenarazila a vždy na to zabudnem, keď som v meste.

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké fotky. Ten lak je na mém seznamu "chci", zatím jsem na něj nenarazila, stále je vyprodaný. :-(

    OdpovědětVymazat
  6. Ten lak je krásný, ale už je nemám kam dávat a musím se krotit :D Jinak by mě zajímaly ty zajímavosti kosmetiky :)

    secretofpink.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Efekt je to stejně pěkný dnes tak jako by byl včera! Krásné fotky a krásně shrutí kočičko. V šatech ti to moc sluší a do třetího ročníku jdeme teda spolu "hehe". Přeju ti hodně úspěchu :/*

    OdpovědětVymazat
  8. jak se ti líbil Dan Brown? já jeho knihy zbožňuju a těším se na jeho novinku, která má být v čj už v září/říjnu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No popravdě, knížka se mi četla dobře a byla strhující ale bohužel je napsána na nepravdivých základech, to mě trochu mrzí. a ten film byl strašný, vážně se nepovedl.

      Vymazat
  9. Fotečky se velice povedly :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Ale no. Zima nemôže prísť, pokiaľ si nekúpim zimné topánky a tie si kúpim, až po prvom snehu :D ako vždy.
    Fotky úžasne. Hlavne tá prvá je krásna. Púder a lak vyzerajú lákavo, ale najkrajšie sú, aj tak tie raňajky. Milujem ovocie a toto leto som si ho poriadne užila, aj keď ako ovocníček by som ho zjedla ešte viac. :)

    OdpovědětVymazat
  11. bezva článek :)) a na recenzi knížky jsem moc zvědavá! :))

    http://fashionladyan.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadá to, že sis prázdniny vyloženě užívala :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  13. je vidět, že ses měla krásně Kristýnko!:)

    OdpovědětVymazat
  14. užasny članok, velmi sa tešim na ten članok o knižke, vyzera zaujimavo :)

    OdpovědětVymazat
  15. Kvělý článek:) Mé prázdniny naštěstí trvají ještě o měsíc dýl (no jo my vysokoškoláci:D) takže mě čeká ještě nějaká dovolená, ale už se taky těším na nové kamarády do školy.)

    u nás na blogu je právě článek o WE RUN PRAGUE, tak koukněte.)
    http://worldneedsblondes.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. ten lak od Gabriely mám zrovna na nehtech - můj oblíbený :) jsem zvědavá na recenzi té knížky a školní potřeby (no, jdu na jazykovku, takže moje školní potřeby rovná se jeden velký sešit, propiska modrá a barevná :D) také nemám nakoupené. jo a kozačky - věčné téma!

    OdpovědětVymazat
  17. Krásne zhrnutie leta :) Na tvoj blog sa vždy tak nádherne pozerá ;)

    OdpovědětVymazat
  18. to povlečení nádherný!!! kde jsi ho sehnala? :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Krásne fotky :) tie laky na nechty majú nádhernú farbu :)

    OdpovědětVymazat
  20. Super článek,fotky,věci. Prostě všechno super!:-)

    OdpovědětVymazat
  21. Moc pěkně se mi článek četl a ještě lépe se mi koukalo na krásné fotky (ta první je bezkonkurenční :) .

    OdpovědětVymazat
  22. pěkné fotky :) a ty šaty ♥ asi jsem se zamilovala :O ♥

    http://mishellife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. pěkné fotky :) a ty šaty ♥ asi jsem se zamilovala :O ♥

    http://mishellife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  24. Joo ta rýže je nejlepší. :) Jestli jsi ještě neměla karamelovou, tak tu taky určitě zkus. :)

    www.misstattoogirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Miluju tu skořicovou rýži, je nej nej! A jak se ti líbila Šifra? Já jsem velká fanynka knih Dana Browna, přečetla jsem je všechny, ještě čekám na novou, Inferno. Každopádně se mi moc líbily všechny! První fotka je nádherná, super nápad :)

    OdpovědětVymazat