neděle 30. června 2013

Recept na lívanečky

Recepty jsou na beauty blogu trochu mimo, to uznávám, ale proč Vám neukázat věc kterou rychle, dobře a chutně pohostíte kohokoliv? Já na recept narazila v časopise Albert, který je mimochodem skvělý a plný inspirace! Tak pojďte se mnou ochutnat. . .
Co budeme potřebovat?
-560 ml vlažného mléka
-40 g krupicového cukru
-1/2 kostky rozdrobeného droždí
-20 g rozpuštěného másla
-1 vejce a jeden žloutek
-špetka soli
-370 g hl. mouky
-olej
-300 g jahod
-3 velké pribináčky
-skořici na dochucení těsta

Jahod je teď všude plno a jejich vůni odolá jen málokdo. I já je miluju a proto tenhle recept byl první, co jsem z časopisu vyzkoušela. Jestli se děsíte množství tak se vám to jen zdá, protože i když je těsta plná mísa tak lívance se smaží rychle a navíc jsou tak dobré, že se hned snědí.

Postup:
-Část mléka nalijeme do mísy, přidáme cukr a droždí a necháme vzejít kvásek.
-Pak přidáme máslo, vejce, žloutek a sůl a promícháme. Nakonec přisypáváme mouku a vléváme zbylé mléko, necháme nakynout v teple do dvojnásobku. (já ještě dochutila těsto skořicí)
-Poté smažíme minilívanečky.
-Špízy rovnáme podle fotek.

Recept určitě vyzkoušejte, je rychlý a snadný :-) Jinak, já letos zase prospěla a teď plánuji prázdniny. Budu se snažit si je co nejvíc užít, co nejvíc se opálit a také co nejvíc blogovat. Mám teď milión fotek, spoustu článků a nápadů. Chtěla bych natočit první video, účesové asi. Pak mám nabídky na skvělé spolupráce, takže se tu přes léto máte určitě na co těšit. Já už na víkend odjela pryč, trochu na brigádu a troch výletovat a nevím, jestli tu už v neděli budu, článek je přednastavený. Přeji vám co nejkrásnější prázdniny, K! <333
(plus přikládám bonusové fotky ;)
P.S Určitě víte, že od zítřka se ruší google readers, tak mě sledujte ZDE, na Bloglovin!

30 komentářů:

  1. Páni! Ty si šikovná.Přeju nádherné prázdiny a na těch fotkách ti to moc sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to krásně! Já jsem dneska měla palačinky s jahodama!:))

    OdpovědětVymazat
  3. Lívanečky vypadjí kouzelně MŇAM!! a tobě to sluší, hrozně!:) Zvu tě k sobě na probíhající GA :)

    OdpovědětVymazat
  4. vypadají lahodně, vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  5. mňam, teraz si mi na ne spravila strašnú chuť!! A ináč vyzeráš skvele!:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Lívanečky vypadají vážně skvěle. Na fotkách ti to moc sluší :)
    TerezaKubalova

    OdpovědětVymazat
  7. Jé zrovna takové jsem dělala včera.. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mňaaaaam, tie vyzerajú a určite aj chutia skvelo! ♥
    A tebe to veľmi pristane, krásny náhrdelník :)

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  9. obdivovala jsem je už v Albertu, a ty tvoje vypadají stejně tak dobře, možná ještě lépe :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty vypadají velice chutně- mňam!!! :)
    A ty jsi kočka. Moc krásné sáčko :)

    littleann5.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Začínám tvůj blog milovat čím dál víc! :)

    OdpovědětVymazat
  12. sice jsem před chvílí jedla, ale ty lívanečky by jsem si dala! :) jo a moc se mi líbí tvůj náhrdelník.

    OdpovědětVymazat
  13. Lahůdka, určitě to vyzkouším :) Zakládám si do záložek do složky recepty!

    OdpovědětVymazat
  14. Užij si prázdniny a těším se na další články. Mimochodem, asi si půjdu udělat lívance :D

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  15. mnaam to určitě vyzkouším:) !

    OdpovědětVymazat
  16. recept zní opravdu jednoduše, takže vyzkouším :)) s babičkou :D
    jinak fotky jsou dokonalé !! .)

    OdpovědětVymazat
  17. tak ty si určitě usmažím :-) a krásný outfit ;-)

    OdpovědětVymazat
  18. No a teraz mam na niečo chuť :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. Bože to vypadá senzačně, musím vyzkoušet

    OdpovědětVymazat
  20. No mňam ty vypadají úžasně a na té poslední fotce Ti to moc sluší :) máš takový zajímavý až uhrančivý pohled :))))
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Na těch outfitových fotkách vypadáš jako pravá lady :)

    OdpovědětVymazat
  22. musím to vyskúšať, aj keď moje kuchárske zručnosti, no :DD inak úžasný outfit:)
    BeeKey

    OdpovědětVymazat
  23. Pekný recept a ešte krajší výsledok ♥ Lievance mám strašne rada ! :3 + Pekné fotografie :)

    GiveAway : http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/07/giveaway-with-firmoocom.html

    OdpovědětVymazat
  24. lívanečky si dělám spolu s jablíčky, (nastrochám na hrubo jablka) a vrh mažu tvarohem, tenhle recept vyzkouším, akorát asi z špaldov.mouky kvůli lepku :))
    jinak já mám dvě brigády a mám toho plné zuby...
    http://eattrainbeauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  25. lívanečky mám moc ráda a udělat je jako jednohubky je skvělý nápad! :)

    OdpovědětVymazat