pátek 22. března 2013

NOTD

Krásné páteční odpoledne,
Do mé sbírky konečně přibyl tento třpytivý lak, po kterém jsem pokukovala už vážně dlouho. Ani trošku nelituji toho, že jsem si ho koupila. Na nehtech vypadá přímo úchvatně a na sluníčku se krásně třpytí. A aby to nebyla moc velká nuda, nalakovala jsem ho na růžový lak. A ne na celou plochu, jen na začátky lůžek. Co na tuhle manikůru říkáte? Líbí se Vám?

A ještě něco. Zaregistrovala jsem se na TRENDBOOKU, což je stránka s tím nejlepším, co nám blogový svět může nabídnout. Najdete tam nové blogy, blogerky a nové články. Můj profil najdete TADY a budu jen ráda, když se podíváte, nebo když se zaregistrujete také :)

Vám přeji už jen krásný odpočinkový víkend! Doufám, že bude slunečný. A nevím jak vy, ale já se těším na pořádný odpočinek a na nový díl PLL, který jsem v týdnu nestihla zkouknout. Mějte se krásně, K)

47 komentářů:

  1. Tak to je nádherné! Povedlo se ti to!:)

    OdpovědětVymazat
  2. krásne , páči sa mi tá kombinácia nude farby s tyrkysovou :))

    OdpovědětVymazat
  3. je to krásné, velmi elegantní :) prosím můžu se zeptat, jakou máš šablonu na blogu? Chtěla bych takhle celistvé bílé pozadí jako máš ty, ale nevím, jak na to, když se mrkneš na můj blog tak uvidíš jak to myslím :) děkuju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z těch nejobyčejnějších šablon, které blog nabízí, mám tu úplně bílou. Je sedmá v pořadí. Nevím, jak bych ti to přiblížila více, snad jsem ti poradila :) A děkuji :)

      Vymazat
    2. určitě mrknu do těch šablon, děkuju :)

      Vymazat
  4. je to krásne,máš veľmi pekné aj svoje nechty :)

    OdpovědětVymazat
  5. máš nádherné nehty ;) a to s těmi třpytkami určitě zkusím, vypadá to skvěle...

    OdpovědětVymazat
  6. ježiš to je super, kéž bych měla taky tak krásný nehty a byla tak zručná! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Veľmi pekné, takéto zdobenie glitrovým lakom sa mi veľmi páči, už by som ho mohla aj konečne vyskúšať :P

    OdpovědětVymazat
  8. Tohle se mi hrozně líbí :) A klidně ještě když jsou tam větší kamínky!

    OdpovědětVymazat
  9. Týý jo tenhle lak me taky zaujal :) No doufám že ho zahlédnu a koupím si ho :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jemné a nápadité...to je přesně to, co se mi líbí. Skvělá inspirace. ;-)

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Kristine, nemohla bys mi poradit, jak si lakovat nehty s laky essence? Pokud ho totiž aspoň 2x nenavrstvým, nikdy nedosáhnu hezké kompaktní barvy, ale jsou vidět tahy po štětečku. Nějaké tipy? Mockrát děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také dávám 2 vrstvy, bez nich by to vážně nešlo :) Nevím, jak bych ti poradila. Zkus si na štěteček nabrat více barvy, aby se ti tahy slily. To, že na nehtu budeš mít té barvy hodně vůbec nevadí, pak se to přelakuje Top coatem a je to! :)

      Vymazat
  12. Krásne si ten topper použila, takto sa mi to páči omnoho viac než na celých nechtoch :)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc pěkné! :) já na nehty nemám vůbec trpělivost.. udělám si je vždycky jednou barvou a jsem ráda, když stihnou zaschnout dřív než si otřu ruce o svetr :D

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadá to dobře, dobrej nápad :)

    OdpovědětVymazat
  15. je to úplne nádherné,tiež by som prijala nejaký takýto trblietavý lak :)

    OdpovědětVymazat
  16. ten první lak od essence mám taky, ale dohromady s tím druhým nehty vypadají oprvdu nádherně!

    OdpovědětVymazat
  17. už dlouho si chci pořídit nějaký lak se třpytkami, ale odrazujeme mě to, že se to pak špatně dává dolů :(

    OdpovědětVymazat
  18. Je to super, jseš šikovná! :-)

    OdpovědětVymazat
  19. sú krááásne, hodia sa isto ku každému outfitu a veľmi rozveselia asi každú vec :) také by som si mala robiť každý deň aby ma rozveseľovali :D :)

    OdpovědětVymazat
  20. nádherne sú :) stávam sa novou členkou , máš super blog ;) pozývam ťa na ten môj a budem rada ak sa staneš aj ty mojou :)

    http://coctailidea.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  21. Jé, to vypadá nádherně!!! Opravdu povedené nehty. Jsi šikulka.

    OdpovědětVymazat
  22. Moc se mi líběj, já jsem si dneska nehty nalakovala na žluto :)

    OdpovědětVymazat
  23. Zohle vypadá moc pěkně!! takové jemné! :)

    OdpovědětVymazat
  24. nevím, jakou soutěž máš na mysli? :) ano jsem z vesnice kousek od Chotěboře :) je hezké potkávat na blogu lidi z okolí, i když tu teda máte jen chatu :D ;)

    OdpovědětVymazat
  25. ahaaa..tak to děkuju za radu nová řasenka by se hodila ;)

    OdpovědětVymazat
  26. Thanks for following me. I've now followed you back.

    OdpovědětVymazat
  27. Jaký je název odstínu toho nude laku essence? Jinak moc pěkné!

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj, prepáč že otravujem, chcem ťa pozvať na môj blog www.natalyburtonweb.blogspot.sk a budem rada, ak sa staneš mojim sledovateľom, krásny deň praje Nataly :)

    OdpovědětVymazat